PDA

View Full Version : London city Comet upgraden??



r0cker666
15 april 2008, 14:39
Ik heb nog helemaal geen london city hoor :P
Maar stel ik heb er een zou ik er dan Fender Nocaster 51's elementen in kunnen zetten?

Bdankt!
Thomas

Nielsje
15 april 2008, 15:01
Ja hoor, dat kan prima.

De vraag is: Waarom wil je dat. Je hebt de gitaar nog niet eens, dus als dit je eerste is, dan zou ik eerst gewoon ff lekker een tijdje met de stock elementen spelen, leer je gitaar kennen. Bovendien zijn er veel meer elementen. GFS levert elementen die prijstechnisch veel interessanter zijn, en daardoor ook niet zo'n overkill zullen worden voor je gitaar.

Eko
15 april 2008, 17:13
Yep kan best , maar ik ben het eens met de vorige spreker. Leer eerst je instrument kennen. Leer dan wat je mee kunt op diverse versterkertypen. Dan kun je altijd nog ,,upgraden,, aan je LC. Trouwens het hele effect van de Nocaster elementen zou wel eens tegen kunnen vallen. Een Nocaster heeft een boomstam/bootrailing van een hals en haalt daar nogal wat toon vandaan. Een LC heeft een bijna Ibanezachtige dunne hals. Dat maakt heel wat uit qua toon. OOk de kwaliteit van het bodyhout en de lak is totaal verschillend.
Ik heb ooit een 2CV gezien met een Porschemotor er in, zonder dollen , maar dat maakte nog geen racewagen.

hendrix_appendix
15 april 2008, 17:16
Maar het klinkt wel heel lekker, maat van me heeft precies dezelfde in zijn Comet. Coole buizenbak erbij en je hebt echt super lekkere teletwang. Niet dat de stock elementen sucken hoor.

r0cker666
15 april 2008, 17:48
Ik wou het gewoon even weten ik weet ook wel dat ik eerst me gitaar leren kennen :chicken:
Maarja het kan dus :rockon: