PDA

View Full Version : Versterker gezocht



apollorulez
14 april 2008, 19:47
hallo,

ik speel nu al een tijd op een Western gitaar (Yamaha F-310) prachtig geluid maar speelt een beetje lastig.
Daarom ga ik een electrische gitaar kopen maar ik had wat moeite met een versterker vinden.

Ik heb op marktplaats een Dean Vendetta 1.0GN gevonden voor 130. :cooler: en dus heb k nog 100 euro over voor een versterker.

Weet iemand wat ik voor dit geld kan krijgen? (t is niet zo veel voor een versterker indd..)

Jellyfish00
14 april 2008, 19:51
Wat voor muziek speel je?

Roland Cube 15x (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0009038-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList)

Vox Valvetronix (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0005989-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList)

Line 6 Spider (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0009306-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList)

Dat zijn allemaal goede beginner-versterkers in ieder geval.

Rocketman
14 april 2008, 20:07
Vox Pathfinder is ook niet te versmaden vind ik. Verder hangt t er vanaf wat je zoekt; een Vox Amplug kan misschien al goed genoeg zijn en die kost maar 50. En ik heb ook nog een snoeiharde Fender 112 amp in mijn garage staan voor wènig, daarmee kan je mensen doofmaken in het dorpscafé.

apollorulez
14 april 2008, 20:09
eumm,
ik houd wel van liedjes zoals smells like teen spirit, of iets van RHCP, maar k tokkel ook wel veel bij rustige liedjes. (jack johnson ect. als je dat kent)

iniedergeval alvast bedankt :D

apollorulez
14 april 2008, 20:18
haha, dat laatste klinkt goed :D
bedoel je dat je um te koop hebt staan of dat de nieuwprijs niet zo hoog licht?

Rocketman
14 april 2008, 20:20
Nou ik mag er hier niet over praten moet allemaal via email of PM.

apollorulez
14 april 2008, 20:28
en wat is er zo goed aan die VOX pathfinder? er staat dat hij maar 10 wat heeft en dan vind ik 70 euro toch een dure prijs :O

Rocketman
14 april 2008, 20:41
Ik vind de Pathfinder een heerlijke amp. Hij gaat behoorlijk hard en klinkt als een klok. Ik speel zelf op een AC-15 maar neem de Pathfinder mee als backup bij gigs. Echt een mooie sound. Echt Voxy.

pannekoek
14 april 2008, 20:43
Ik vind de Pathfinder een heerlijke amp. Hij gaat behoorlijk hard en klinkt als een klok. Ik speel zelf op een AC-15 maar neem de Pathfinder mee als backup bij gigs. Echt een mooie sound. Echt Voxy.


ik heb een roland cube 30x voor je maar die valt net buiten je budget, je hebt dan wel een veel betere amp*

apollorulez
14 april 2008, 20:48
ach, k speel toch alleen maar op mn kamer en als k ergends ga spelen is daar wel een goede versterker, dus dat vermogen heb k eigenlijk niet zo nodig :P

k denk dat k maar voor de Pathfinder ga (H)

Rocketman
14 april 2008, 20:49
Kweenie ik ben best een Roland fan maar een lekkere gitaar sound heb ik er nog niet uit horen komen. Ik weet dat de cubes hier populair zijn so no offence.