PDA

View Full Version : knal shakelen van od 2 naar clean1 met jvm



classicrooock
14 april 2008, 18:03
hmm sind het begin dat ik mijn versterker heb,maakt hij en zeer luide knal als ik van od2 naar clean 1 wil schakelen ,het is een jvm410 head.na 2 dage zoeken niets gevonden dat me kon helpen hier mischien weten jullie iets ??

Erik70
14 april 2008, 18:11
je hebt geen idee hoeveel mensen je een plezier gaat doen als je hier lid van gaat worden:

http://www.jvmforum.com/index.php

Vast wel dat daar iemand je kan helpen.

classicrooock
14 april 2008, 18:14
je hebt geen idee hoeveel mensen je een plezier gaat doen als je hier lid van gaat worden:

http://www.jvmforum.com/index.php

Vast wel dat daar iemand je kan helpen.
wow ik wil me regristreren en er komt op...your email adress is banned..raar :rockon:

Lexvandoef
14 april 2008, 18:28
wow ik wil me regristreren en er komt op...your email adress is banned..raar :rockon:

Omdat je je waarschijnlijk met een hotmail of ander webmail based adres aanmeld. Die worden soms geblokt ivm spam, dan moet je met een ander adres aankomen, bv .....@student.tudelft.nl of ....@live.com

kirk19
14 april 2008, 21:51
dat komt er van als je marshall koopt

sorry kon het mij niet laten...

Mesa's ploppen ook soms, er is hier maar 1 oplossing voor, voor het opstarten in standby door alle kanalen schakelen op de footswitch dan schakelt de amp niet meer koud en dan plopt hij minder tot helemaal niet meer

Rude Perception
14 april 2008, 21:57
dat komt er van als je marshall koopt

sorry kon het mij niet laten...

Mesa's ploppen ook soms, er is hier maar 1 oplossing voor, voor het opstarten in standby door alle kanalen schakelen op de footswitch dan schakelt de amp niet meer koud en dan plopt hij minder tot helemaal niet meer

Haha, dat wordt een heel ritueel met een JVM:p

kirk19
14 april 2008, 22:02
ik doe dat met mijn triple recto ook, die durft koud ook wel eens ploppen maar volgens mesa is dat eigen aan hun bouwsysteem, hun oplossing was wat ik hierboven al gezegd heb en het helpt wel degelijk!!!

Rude Perception
14 april 2008, 22:23
ik doe dat met mijn triple recto ook, die durft koud ook wel eens ploppen maar volgens mesa is dat eigen aan hun bouwsysteem, hun oplossing was wat ik hierboven al gezegd heb en het helpt wel degelijk!!!

Ik geloof dat het best kan schelen. Maar zo'n jvm heef 4 kanalen met 3 moces... Dat is dus flink tapdansen voordat je klaar bent.

MarkV
14 april 2008, 23:05
Ik geloof dat het best kan schelen. Maar zo'n jvm heef 4 kanalen met 3 moces... Dat is dus flink tapdansen voordat je klaar bent.

Meteen een warmup voor je voeten! :chicken: Scheelt weer spierpijn na het spelen over zo'n JVM!

kirk19
15 april 2008, 11:01
een amp moet toch voorverwarmen dus ja kan dat toch dan doen, duurt bij mij 5 seconden en klaar is kees

the sure thing
15 april 2008, 13:20
een amp moet toch voorverwarmen dus ja kan dat toch dan doen, duurt bij mij 5 seconden en klaar is keesNou, dan heb jij je warming-up wel gehad :) Het zou overigens wel grappig zijn als dit in de toekomst in alle gebruiksaanwijzingen komt te staan :)

Kim Wilson
15 april 2008, 14:02
Zie hier het voordeel van een éénkanaals amp. Mijn voorbereiding volstaat met het drinken van een potje bier. :)

svdijk
15 april 2008, 20:14
hmm sind het begin dat ik mijn versterker heb,maakt hij en zeer luide knal als ik van od2 naar clean 1 wil schakelen ,het is een jvm410 head.na 2 dage zoeken niets gevonden dat me kon helpen hier mischien weten jullie iets ??

Ik zou toch even teruggaan met je versterker.
Een JVM hoort niet te knallen bij het wisselen van de kanalen of modi, in fact, hij hoort dat zonder enige bijgeluiden te doen!!

Baker
15 april 2008, 20:30
mijn JVM plopt (nagenoeg) nooit.

Chris Winsemius
15 april 2008, 21:26
Zie hier het voordeel van een éénkanaals amp. Mijn voorbereiding volstaat met het drinken van een potje bier. :)

SIG WORTHY!!!

:)