PDA

View Full Version : Stone sour, 013



dumBASS
16 februari 2003, 23:46
Ben gidsteren naar stone sour geweest in Tilburg, maar vond t eigenlijk maar matig...

'T voorprogramma had ik ook meer van verwacht, maar dat leek mij een beetje op Bon Jovi met distortion in plaats van een overdrive:)

Hoe denken anderen daarover?

Wouter G
18 februari 2003, 20:15
eerste voorprogramma was kut, F33l3r of zoiets.
Maar Saliva was cool (stond 2de rij aan de rechterkant van het podium, die gitarist werd helemaal GEK) En Stone sour was ook erg vet. alleen vond ik James Root erbij staan alsof hij zoits had van 'wat doe ik hier'. wel cool toen hij z'n gitaar op de grond gooide omdat hij een nieuwe wilde.

Kortom, een geslaagde avond.

dumBASS
18 februari 2003, 20:37
Dan lag 't waarschijnlijk toch aan mij...
:smile:

Wouter G
19 februari 2003, 16:53
ach, ieder zijn ding. wat ik leuk vindt hoeft een ander nog niet leuk te vinden.
Waar stond je ergens? achteraan was het volgens mij wel minder.

dumBASS
19 februari 2003, 19:21
Voor het publiek rechts, en dan ongeveer halverwege.

Vond het ook niet slecht, maar had er gewoon iets meer van verwacht...

Ieder z'n ding denk ik ook dan maar ja. Ga je de 17e naar Soulfly ook toevallig?

Wouter G
22 februari 2003, 23:00
sorry, maar dat ga ik niet redden. Vindt trouwens Soulfly ook niet zo boeiend. Hoe vond je Saliva trouwens???

dumBASS
23 februari 2003, 17:54
Beetje tegenvallen ook, was niet slecht ofzo, maar gewoon niet echt mijn ding... Vooral tijdens dat nummer met dat 'I love you, I miss you, etc. etc.' dacht ik echt dat er erna een cover van Bon Jovi op de setlist zou staan... :smile:
Al met al was de hele avond mij een beetje te rock-achtig, en ik had stiekem gehoopt dat de optredens net iets meer 'metal' zouden zijn dan het StoneSour-album...

***Het begint al behoorlijk cliché te klinken, maar; ieder zijn ding***

Wouter G
23 februari 2003, 17:58
idd. en het nieuwe Machine head album? Hellalive. ga je dat nog kopen/kopieeren? ik zeker wel. en ik hoop dat ze snel weer naar nederland komen.

sPacEcACE
23 februari 2003, 18:18
ik vond het wel goed.saliva was ook wel okee aleen je kon niet echt horen wat ze speelden. stom konijn rulez

Wouter G
28 februari 2003, 12:17
je bedoeld 'the satanic bunny'??? ja, was wel lache

hij zette echt alles op z'n hoofd. petjes uit het publiek, een t-shirt. de interactie met het publiek was wel goed.

dumBASS
28 februari 2003, 17:50
Hellalive! ga ik zeker kopen! Volgende week moet ie uitkomen. MachineHead is echt mijn favoriete band van dit moment.
Dit jaar komen ze hoogstwaarschijnlijk niet, maar volgend jaar gaan ze hopelijk weer een tour doen. Dan nog hopen dat ze weer twee keer in Nederland komen...

sPacEcACE
28 februari 2003, 19:39
Op 2003-02-28 11:17, schreef Wouter G:
je bedoeld 'the satanic bunny'??? ja, was wel lache

hij zette echt alles op z'n hoofd. petjes uit het publiek, een t-shirt. de interactie met het publiek was wel goed.

ja dat was coel

Wouter G
3 maart 2003, 19:28
aanstaande vrijdag komt tie uit als het goed is. vindt het jammer dat ze dit jaar niet komen. door machine head ben ik eigenlijk rock gaan luisteren. vindt het nog steeds goede muziek.

dumBASS
9 maart 2003, 20:50
Kep 'm donderdag op kunnen halen! (Hellalive) Klinkt echt goed!

Wouter G
9 maart 2003, 21:36
zekers. vooral i'm your god now is weer erggg goed.

dumBASS
12 maart 2003, 19:23
RETE-STRAK!!!!! Da's weer eens ouderwets genieten!