PDA

View Full Version : op zoek naar distortion



raguitar123
14 april 2008, 13:18
hee mensen ik ben terug van forumvakantie en ik zoek een distirtion die bij zacht aanslan mar een beetje overstuurd klinkt en bij hard aanslaan meer crunch fuzz klinkt zelf zat ik te denken aan de boss dn2 mijn budget is ongeveer 100 euro

bastiaanvanbeek
14 april 2008, 13:49
de ProCo RAT, echt een qualiteit distortion.
enkele gebruikers: David Gilmour, Kurt Cobain, Jeff Beck, REM, Blur.
hij kost ongv. zon €80

raguitar123
14 april 2008, 14:08
ok bedankt ksal hem eens testen

Mitch
14 april 2008, 15:59
Ja, als er één pedaal wel niet dynamisch is zoals je vraagt dan is het de RAT. Compressie all the way... :chicken:
De DN2 zou kunnen, maar echt zo'n ruime dynamiek hebben pedalen vaak niet, sterker nog: zelfs een hoop moderne amps missen deze kwaliteit. Op pedalengebied is de Fulltone OCD een uitschieter qua dynamiek.

Nielsje
14 april 2008, 16:12
hee mensen ik ben terug van forumvakantie en ik zoek een distirtion die bij zacht aanslan mar een beetje overstuurd klinkt en bij hard aanslaan meer crunch fuzz klinkt zelf zat ik te denken aan de boss dn2 mijn budget is ongeveer 100 euro

Doe wat aan je interpunctie, of ik ga net zo lang zo lang bij Mitch en Barend zeuren totdat je permanente vakantie krijgt!

Ibanez666
14 april 2008, 16:12
Fulltone OCD een uitschieter qua dynamiek.


hij had 100 euro geloof ik....

David1223
14 april 2008, 17:23
Mischien is dan idd die DynaDrive van Boss een goed idee, of dus die OCD.

Mitch
14 april 2008, 18:10
hij had 100 euro geloof ik....
Yep. Maar hij zoekt iets dat je niet zo 1, 2, 3 uit een pedaal haalt, vandaar de toevoeging. Een goeie germanium fuzzfacekloon kun je het ook mee en een kit (BYOC) daarvoor is wel voor rond de 100E te krijgen. Maar ja, of dat dan weer de sound is die de topic starter zoekt?
Sowieso vind ik crunch en fuzz twee totaal verschillende dingen maar hij zoekt het wel, dus ach...

raguitar123
14 april 2008, 18:30
jh het is wel verschillend maar als het bij hard aanslaan maar flink overstuurd maar ik heb de boss dn 2 gekocht en heb van een vriend zijn proco rat gekregen en ik ben helemaal tevreden:D

tubeonly
14 april 2008, 18:42
en ik zoek een distirtion die bij zacht aanslan mar een beetje overstuurd klinkt en bij hard aanslaan meer crunch fuzz klinkt zelf zat ik te denken aan de boss dn2 mijn budget is ongeveer 100 euro


jh het is wel verschillend maar als het bij hard aanslaan maar flink overstuurd maar ik heb de boss dn 2 gekocht en heb van een vriend zijn proco rat gekregen en ik ben helemaal tevreden:D


Flapdrol (sorry hoor~! @ Barend ;-) ). Je zegt dat je er een zoekt, denkt aan een DN2 en dan zeg je ineens dat je er zojuist een hebt gekocht??? Maak jezelf niet zo belachelijk.

(of ik spank je met mijn sm9, geheel on topic :rockon: )

Mitch
14 april 2008, 19:09
Ja, maar er zat zeker 5 uur tussen het openen van het topic en de melding dat er één gekocht is, dus dit is een klassiek geval van "ik heb al iets in mijn hoofd om te kopen en ga een topic openen om te kijken of ik bijval krijg voor mijn goede voornemen". Dat mag, maar ik moet mezelf er wel aan herinneren dat ik op dat soort topics geen serieuze reacties meer moet geven, want da's verspilde moeite.

raguitar123
14 april 2008, 19:19
jh ok sorry maar khad van te voren ook al gezegd dat ik de boss dn 2 in mijn hoofd had

Mitch
14 april 2008, 19:27
Ondanks het gebrek aan vraagteken lijkt het toch echt of je een vraag stelt, dus dan krijg je ook antwoorden. Je had ook kunnen zeggen: "Ik ga straks een DN2 kopen" maar ja, dan was het wel een heel loos topic geweest hè?
O wacht, dat is het nu ook ....

raguitar123
14 april 2008, 20:10
dan geef je tog een slotje

Nielsje
14 april 2008, 20:16
"toch'' is met 'ch' en niet met een 'g', imbeciel!

raguitar123
14 april 2008, 21:36
volgens msn taal niet maarja imbeciel? je weet geeneens wat het inhoud :stop:

VanBiLL.com
14 april 2008, 21:53
Ik probeer ook nog even een poging...

MSN taal is leuk en aardig! MAAR JE BENT NIET OP MSN!!!!!!! Dus doe jezelf en iedereen een plezier en probeer in gewoon normaal Nederlands te schrijven. Doe je jezelf en iedereen een plezier mee en het komt lang niet zo dom en irritant over...

MarkV
14 april 2008, 23:01
volgens msn taal niet maarja imbeciel? je weet geeneens wat het inhoud :stop:

'msn taal' is geen taal... :angry:
Dat is een hele slechte vorm van Nederlands; slap gelul van tieners om zich achter te verschuilen en te verhullen dat ze überhaupt geen fatsoenlijk Nederlands meer kunnen schrijven....

Mitch
14 april 2008, 23:22
Beste raguitar, je krijgt zo een PB.