PDA

View Full Version : Help me



Lestew
14 april 2008, 12:49
Beste mede muzikanten!

Ik heb een vooruit betaling gedaan op een droom van mij! :soul:

Een Fender bassman 135 top met 4x 12 Cab
Ik zelf ben er helemaal gek van!

Mijn vraag is, is 1200 euro te veel voor zo'n set want dan ga ik even door zoeken!

Pleas help me !

Stew

Kim Wilson
14 april 2008, 13:37
Ja, dat is wel behoorlijk aan de ruime kant. De 135 is niet de meest populaire Bassman, het is de laatste SF Bassman (1977-1983). De Bassman 100 schijnt een stuk beter te klinken, en die gaan voor €800-900. €1200 voor een 135 vind ik dus erg veel.

Saf
14 april 2008, 21:58
de bassman 135 vind ik persoonlijk voor bas fijner als de bassman 100. 1200 vind ik ook aan de redelijk hoge kant. 800 - 900 is wat redelijker. Maar als hij in perfecte staat is, net een nieuwe service beurt heeft gehad etc. Dan zou het kunnen. Ik zou echter nog even verder kijken.

Ik had heel erg geluk met de mijne, de vorige eigenaar moest er door omstandigheden heel erg snel vanaf. Kon de top plus kast (met twee van de vier niet orginele speakers) meenmenen voor 400! Moest ik wel diezelfde dag nog, half nederland voor door crossen maar wat had ik dat er graag voor over.
Zag er niet meer als nieuw uit, maar aangezien ik ook niet de meest zuinige/voorzichtige gast ben en we erg veel optredens doen. Maakt dat voor mij niet uit. De kast ziet er nu helemaal neit meer uit. Maar klinken.. maar klinken...

Saf
14 april 2008, 22:04
de bassman 135 vind ik persoonlijk voor bas fijner als de bassman 100. Heb een bassman 50 een 100 en nu dus de 135 gehad. De 50 was voor gitaar perfect, voor bas vond ik de 50 watt wat te min, heb ik geruilt voor een sound city 100 wat top, de 100 blijft echt een lekker amp. De 135 heeft echter mijn voorkeur voor bas omdat hij naar mijn mening net dat beetje meer pit ofzo heeft .Kan het niet goed omschrijfen.

1200 vind ik ook erg aan de hoge kant. 800 - 900 is wat redelijker. Zels als hij in perfecte staat is, net een nieuwe service beurt heeft gehad etc. Vind i khet nog erg aan de prijs. Mijn advies is nog even verder kijken. Ze worden best regelmatig aan geboden o pdiverse veilingsite. Dus voor onder de 1000 moet vlot lukken.

Ik had heel erg geluk met de mijne, de vorige eigenaar moest er door omstandigheden heel erg snel vanaf. Kon de top plus kast (met twee van de vier niet orginele speakers) meenmenen voor 400! Moest ik wel diezelfde dag nog, half nederland voor door crossen maar wat had i kdat er graag voor over.
Zag er niet meer als nieuw uit, maar aangezien ik ook niet de meest zuinige/voorzichtige gast ben e nwe erg veel optredens doen. Maakt dat voor mij niet uit. De kast ziet er nu helemaal neit meer uit. Maar klinken.. maar klinken...

Rinze
14 april 2008, 22:18
De Bassman 135 is heel ok, maar dit is wel wat duur.

Lestew
15 april 2008, 13:55
hey iedereen Bedankt!

Hij is nog wel in perfecte staat ziet er hardstikke goed uit!
En is altijd netjes en goed onderhouden!

Klinken doet hij wel idd

Thx

Saf
15 april 2008, 17:39
je hebt hem gekocht?, gefeliciteerd.

Lestew
16 april 2008, 16:57
Nee nog niet!

heb hem wel paar keer geprobeerd al en een dag mee in de studio genomen!

maar wou toch nog ff over die prijs nadenken!

greetz

bass blom
16 april 2008, 17:07
Nee nog niet!

heb hem wel paar keer geprobeerd al en een dag mee in de studio genomen!

maar wou toch nog ff over die prijs nadenken!

greetz

dat doe je toch voordat je een aanbetaling doet? :chicken:

Lestew
17 april 2008, 16:09
Kijk ik heb hem al meerdere keren geprobeerd enz! snappie!
en daarna heb ik een aanbetaling gedaan zodat hij hem voor mij appart houdt omdat ik zowiezo een Bassman 135 wil!
Maar ik had hier een post gedaan of mensen toevallig weten hoeveel er normaal voor gevraagd word!
Als ik hem ergens anders in goeie staat goedkoper kan krijgen doe ik dat!
en krijg ik mijn aanbetaling gewoon terug!



Greetz