PDA

View Full Version : epi les paul goldtop



josszee
13 april 2008, 16:33
Iemand die ik ken zou graag een Goldtop 57 Epiphone les paul kopen. De HB's zijn "waxed by gibson" (wat dat ook wil zeggen) en de prijs is 530 euro. Volgens mij is dit wel een goede koop maar hij wil zeker zijn dat hij geen kat in een zak koopt... kan er iemand mij wat meer info geven over deze gitaar of een prijs. Ik heb net gezocht op google en vind telkens de goldtop met de P90's.

:hippie: :hippie: :hippie:

E-J
13 april 2008, 17:14
Leuke gitaar maar VEEL te duur voor een tweedehandse. Volgens mij stond er een tijdje terug eentje op marktplaats voor 300-350 euro!!!

josszee
13 april 2008, 17:27
Ze is nieuw...

E-J
13 april 2008, 18:08
Volgens mij zijn ze uit productie... ;) In ieder geval, die prijs kan/mag een stuk omlaag!

Zelf vind ik ze het niet waard... voor 150 euro meer heb ik aan een nieuwe Les Paul Goldtop 1957 van Edwards weten te komen en dat is toch van een behoorlijk betere kwaliteit.

Aron Maiden
13 april 2008, 18:39
Ik heb die goldtop met p90's wel eens nieuw zien hangen voor 460 geloof ik.., het lijkt me ook niet dat de versie met humbuckers dan 70 euro duurder is?

kassie
13 april 2008, 22:58
tenzij er burstbuckers ofzo inzitten.

Squier4ever
14 april 2008, 01:14
Iemand die ik ken zou graag een Goldtop 57 Epiphone les paul kopen. De HB's zijn "waxed by gibson" (wat dat ook wil zeggen) en de prijs is 530 euro. Volgens mij is dit wel een goede koop maar hij wil zeker zijn dat hij geen kat in een zak koopt... kan er iemand mij wat meer info geven over deze gitaar of een prijs. Ik heb net gezocht op google en vind telkens de goldtop met de P90's.

:hippie: :hippie: :hippie:

durf je nou niet meer te zeggen dat je er zelf graag een wilt, en dus maak je een topic namens een "Zogenaamd iemand die ik ken" aan?

bass blom
14 april 2008, 09:33
hahaa, ja, is dat zo? biecht op :D

Luke-wannabe
14 april 2008, 09:52
Zo wel echt te gek zijn :D

kassie
14 april 2008, 12:23
durf je nou niet meer te zeggen dat je er zelf graag een wilt, en dus maak je een topic namens een "Zogenaamd iemand die ik ken" aan?

1. maakt voor ons niet zoveel uit of hij het namens zichzelf of namens een vriend vraagt.

2. misschien is hij wel verlegen, werkt dan sowieso averechts om direct te confronteren. en is in mijn optiek ook niet echt beleefd.

3. misschien is het wel echt voor een vriend, dat maakt die vraag sowieso irrelevant, en als het voor hemzelf is dan zijn we er nog niks mee opgeschoten.


kortom, juiste vragen stellen is ook een vak, zeker als het antwoord in beide gevallen irrelevant is.

(mijn mening maar, voordat ik weer een hele shitload over me heen krijg, we noemen geen namen THO).

Squier4ever
14 april 2008, 12:26
1. maakt voor ons niet zoveel uit of hij het namens zichzelf of namens een vriend vraagt.

2. misschien is hij wel verlegen, werkt dan sowieso averechts om direct te confronteren. en is in mijn optiek ook niet echt beleefd.

3. misschien is het wel echt voor een vriend, dat maakt die vraag sowieso irrelevant, en als het voor hemzelf is dan zijn we er nog niks mee opgeschoten.


kortom, juiste vragen stellen is ook een vak, zeker als het antwoord in beide gevallen irrelevant is.

(mijn mening maar, voordat ik weer een hele shitload over me heen krijg, we noemen geen namen THO).

[Tho Mode]niet zeuren, je kent zo te zien het verhaal "josszee de gasman die iedere week topics over een andere gitaar opent" niet. moel houwe dan [/Tho Mode]

kassie
14 april 2008, 15:08
[Tho Mode]niet zeuren, je kent zo te zien het verhaal "josszee de gasman die iedere week topics over een andere gitaar opent" niet. moel houwe dan [/Tho Mode]
:seriousf:

josszee
14 april 2008, 17:15
Beste mensen die weten dat ik haal erg vaak GAS heb... Dit is echt voor een vriend die in aalst woont!!! en dus niet voor mij aangezien ik niet 50 kilometer ga rijden om daar een gitaar te kopen die ik ook gewoon hier in gent kan kopen en mij waarschijnlijk ook nog eens goedkoper uitkomt. :hippie:


Is dit nu echt zooo zooo zzooo moeilijk om gewoon wat info over de gitaar te geven of moeten julie echt echt altijd zagen over mijn GAS ?


mss verander ik wel eens van naam ofzo in GAS-man of UBERGAS of....

Gitaar4LifeDude
14 april 2008, 19:17
nou??? of???? ik ben zo benieuwd!!! als jij nou is gewoon een keertje setteled op 1 gitaar, gitaren zijn lief en jij bent een gitaarplaya dat is niet lief!
als ik wat over de gitaar wist had ik 't je gezegd ;)