PDA

View Full Version : Krank Rev jr ?



Sinner1980
13 april 2008, 10:44
Ik ben erg nieuwsgierig of er hier mensen zijn die al ervaring hebben met deze versterker. Ik twijfel nl om mijn Line 6 AX2 212 te verkopen en de Rev jr mini fullstack er voor terug te kopen. Ik speel voornamelijk metal, grunge: gewoon wat stevigere rock en ben groot liefhebber van oa het geluid van Zakk Wylde, Dimebag en Mark Tremonti.

Verder spreekt de vormgeving van de rev jr mij erg aan, lekker compact. Ik heb wat filmpjes op youtube gekeken en was daar erg over te spreken maar toch hoop ik dat er hier mensen zijn die mij wat verder kunnen helpen. De rev jr fullstack kost overigens 999,-

Alvast bedankt 8-)

arjanb01
13 april 2008, 10:51
Ik hoor goeie verhalen over de Marshal JVM.

Omje een idee te geven:


http://www.youtube.com/watch?v=XmTr-6Xh9fE

In combinatie met een Bogner Cab, HEERRRLIJK ! Wel iets boven je budget, maar erg veelzijdige binnen de rock/metal bruikbare amp.

Sinner1980
13 april 2008, 11:06
Filmpje gecheckt en idd : leuk spul al zou ik eerder voor JCM of een Krank revolution one gaan als we over zulke bedragen gaan praten.
De versterker die ik op het oog had (krank rev jr) is ook meer een oefenversterker voor thuis, vandaar de wat goedkopere keuze

arjanb01
13 april 2008, 11:10
Aha, I see. Is een Peavey valveking niet wat dan ? Als je toch binnen je budget van 900 euro wilt blijven ?
Zou ik ook zeker checken als ik jou was.

Succes !

AART
13 april 2008, 11:13
Aha, I see. Is een Peavey valveking niet wat dan ? Als je toch binnen je budget van 900 euro wilt blijven ?
Zou ik ook zeker checken als ik jou was.

Succes !

Niet heavy genoeg voor zover ik het ding gehoord heb.

Sinner1980
13 april 2008, 11:24
Maar zijn er uberhaupt mensen die op zo'n krank rev jr fullstack hebben gespeeld vraag ik mij af.

Ik ben nl gek op het geluid van zowel de krankenstein als de rev one series (beide gecheckt in de VS) maar die liggen even niet binnen het budget en nogmaals, het gaat om een oefenversterker voor thuis of in kleine oefenruimtes