PDA

View Full Version : Slash's Snakepit



SGbanez
12 april 2008, 23:09
Bestaat al een tijdje niet meer, maar ik vind het geweldig. Kan wat mij betreft zeker tippen aan de gloriedagen van GNR. Ik vind het beter dan Velvet Revolver. Je hoort veel meer de stijl van Slash erdoorheen en dat vind ik persoonlijk geweldig.

Nu jullie :hippie:
Heeft iemand het weleens live gezien? (of Slash's Bluesball?)

cosmos
16 april 2008, 23:29
Gezien, Slash's Snakepit in Paradiso. Fucking amazing. Die zanger is echt de bom, retestrakke band. Zou tof zijn als Slash dat weer zou oppakken nu Velvet Revolver op z'n gat ligt!

kassie
16 april 2008, 23:55
ik draai it's 5 o' clock somewhere, en ain't life grand nu al meer dan een jaar non stop in de auto. Helaas nooit live kunnen zien, heb wel enkele mooie tapes van hun gedowned.

Slash's bluesball was een eenmalig concert of een mini tour volgens mij, ergens in een van de balkan landen.

En ja, als je dan bedenkt dat ook slash na 4 albums verder nog steeds zit te wachten op de nieuwe GNR plaat....

belfrink
17 april 2008, 09:30
ik draai it's 5 o' clock somewhere, en ain't life grand nu al meer dan een jaar non stop in de auto. Helaas nooit live kunnen zien, heb wel enkele mooie tapes van hun gedowned.


Idd een heerlijke cd, ik heb "Aint Life Grand" nu al weer een tijdje in de auto, deze vind ik nog een stukje beter. Perfecte mix tussen heavy en rustige (ballads) nummers :)

kassie
17 april 2008, 10:38
Idd een heerlijke cd, ik heb "Aint Life Grand" nu al weer een tijdje in de auto, deze vind ik nog een stukje beter. Perfecte mix tussen heavy en rustige (ballads) nummers :)

ben ik met je eens, ain't life grand is beter geproduceerd. Ik vind de sound van slash op it's five o clock ook zo scherp. Maar bij live opnames pompen die nummers erover, zoals Be the ball of monkey chow.

Verder vind ik van Ain't life grand, Serial Killer (wat gaaf met die kinderstemmetjes, speelgoedbelletje, en die violin play voor de solo aan), Life's sweet drug (de riff doet haast een beetje oosters aan), Speed Parade (echte speedrock), The truth (zeer goede teksten, luister er maar eens naar, zit veel gelaagdheid in) erg gaaf.

En nog een nummer vanuit het gezichtspunt van een alien gezien, hoe verzin je het. Veel drugs gebruiken denk ik dan maar haha.