PDA

View Full Version : Chinese Democracy



stonerdaf
11 april 2008, 19:32
Blijkt ie dan toch uit te komen:

Axl Rose na veertien jaar werk klaar met nieuwe Guns N' Roses
Een monnikenwerk, we kunnen het niet anders omschrijven. Veertien jaar werkte Guns N' Roses-opperhoofd Axl Rose aan zijn nieuwe plaat, met de erg op de actualiteit inspelende titel Chinese democracy. Roses platenfirma Geffen Records zou eindelijk over de definitieve kopie van het album beschikken en voert nu financiële en juridische onderhandelingen met de zanger. Het totale kostenplaatje van de cd bedraagt maar eventjes 13 miljoen US dollar (zo'n 8, 2 miljoen euro). We horen het de hoge omes van Geffen al tegen Rose zeggen: "It better be good."(11/04/08)

Orgasmocaster
12 april 2008, 00:19
Theoretisch gezien kan het een hele goede plaat worden.. helaas is alles dan nog steeds verpest door dat irritante nasale stemmetje van aksel

hansli
12 april 2008, 04:56
een plaat die 8.000.000.000 euro moet kosten?

de beste man is idd een slechte zanger, dus ik denk dattie heel dure zangles heeft genomen, en hier en daar wat inspiratie opgesnoven heeft :rockon:

geen wonder dat geffen dat raar vind; wellicht hebben ze het resultaat al gehoord :cooler:

Rinze
12 april 2008, 09:12
Euhh, dat zijn drie nullen teveel. En Axl Rose is wat mij betreft inderdaad een krijsend speenvarken.

SGbanez
12 april 2008, 23:05
Ja nu wel, in de glorietijd van GNR en daarvoor wassie geweldig, luister maar eens naar Hollywood Rose.
Nu zuigt ie inderdaad kont.

Ik heb een soort van compilatie ofzo gedownload van alles wat is uitgelekt van Chinese Democracy, maar het is echt crap. Soms is het heavy metal en soms weer een soort van disco achtigs shit, echt heel vreemd. De nieuwe GNR sound bevalt me iig helemaal niet. En de nieuwe stem van Axl ook niet. Ook vind ik het niet aardig dat ie gewoon een paar duizend fans in de stront laat zakken als het publiek hem niet aanstaat.

(lol, 8 miljard :) )

Blind Owl
12 april 2008, 23:55
een plaat die 8.000.000.000 euro moet kosten?

de beste man is idd een slechte zanger, dus ik denk dattie heel dure zangles heeft genomen, en hier en daar wat inspiratie opgesnoven heeft :rockon:

geen wonder dat geffen dat raar vind; wellicht hebben ze het resultaat al gehoord :cooler:

Duur plaatje :satisfie:


Ik vind Axl overigens wel een super stem hebben, hij legt er een goed gevoel in vind ik.
Ik weet niet hoe het klinkt na hun hoogtepunt, maar dat zal vast niet veel verandert zijn.

Niet dat ik die plaat ga kopen trouwens, ben niet zo'n GNR fan...:D

Magic Bean
13 april 2008, 22:47
Ach, naar mijn idee kan okselroos beter auditie doen voor Adje en de Cirkelzagen

kassie
13 april 2008, 22:55
niet dat wij er wat aan hebben maar.....

Dr. Pepper heeft voor iedere amerikaan een gratis blikje drinken uitgeloofd als het album ''Chinese Democracy" daadwerkelijk dit jaar in de schappen ligt.

Speeddemon
20 april 2008, 15:46
niet dat wij er wat aan hebben maar.....

Dr. Pepper heeft voor iedere amerikaan een gratis blikje drinken uitgeloofd als het album ''Chinese Democracy" daadwerkelijk dit jaar in de schappen ligt.
niet voor IEDERE Amerikaan! Slash en Buckethead krijgen er geen, hebben ze gezegd! :dance:

kassie
21 april 2008, 15:21
niet voor IEDERE Amerikaan! Slash en Buckethead krijgen er geen, hebben ze gezegd! :dance:


haha slash drinkt zijn whiskey toch liever puur, en buckethead wordt veel te adhd van drankjes met prik.

Malle Eppie
23 april 2008, 15:08
haha slash drinkt zijn whiskey toch liever puur

Whiskey? Die Jack Daniels meuk?! Ik drink nog liever spiritus......

StefMan
3 mei 2008, 19:49
Dit verhaal krijgen we nu elk jaar te horen...DIT JAAR KOMT DE NIEUWE GUNS N ROSES VOOR HET EGGIE!!! Nou...mooi niet, Axl gaat weer zeiken en moeilijk doen omdat ie een ouwe lul met teveel botox is geworden en niet meer in die strakke broekjes past...

drap
3 mei 2008, 21:44
Whiskey? Die Jack Daniels meuk?! Ik drink nog liever spiritus......

Spiritus is inderdaad ook best te doen.