PDA

View Full Version : Fender Squier P-Bass, prijs?



Meneertje WelBezield
16 februari 2003, 18:14
Wat is ongeveer de prijs van een tweedehandse bass (zie titel)... Ik ga de mijne misschien verkopen. Er zitten nieuwe elementen in (ongeveer drie maanden) en nieuwe snaren erop... Verder in perfecte staat, ben nogal secuur op die dingen. Ik dacht aan ongeveer 170€, of is dit echt onredelijk teveel? Wil niemand in't zak zetten...
Iemand geïnteresseerd? (een goede zakenman laat geen enkele kans onbenut :wink:)

Meneertje WelBezield

basswasp
16 februari 2003, 18:24
Nieuw kost deze bass bij Feedback €199... met €170 tweedehands zit je volgens mij aan de hoge kant. Je kan het proberen, maar je maakt meer kans als je nog iets van de prijs afdoet.

Rhinus
16 februari 2003, 19:17
Ik heb mijn Fender Squier P-Bass Affinity Series 2e hands gekocht voor 50 Oiro. Met tas en snoer.

AntY
16 februari 2003, 19:58
Op 2003-02-16 18:14, schreef Meneertje WelBezield:
Er zitten nieuwe elementen in (ongeveer drie maanden) en nieuwe snaren erop...

je doet t klinken alsof elementen een gebruiksartikel zijn.... mja me gitaar klinkt kut (t blijft een squier), ik moet ff nieuwe elementjes dr in gooien.

als je een beetje handelaar bent dan doe je alsof jouw bass een unieke kans is


met SPECIALE!!!!! elementen!! deze bas zie je nergens anders!!! een once-in-a-lifetime kans!! mis deze niet!!! voor deze prijs.... enz enz

MikeDirnt
16 februari 2003, 22:54
je kunt der nog bij zeggen wat voor elementen je derin heb laten zetten:/

Meneertje WelBezield
17 februari 2003, 10:36
Jah, hehe, *kijkt nu beschaamd omlaag* Ik weet niet echt welke elementen erop liggen... Heb iemand anders dat laten doen. Elektrische gitaren zijn mijn ding, niet basgitaren (dat verklaart meteen waarom ze misschien weg moet).
Maar ze zijn wel nieuw :smile: Tzal niets bijzonders zijn.. Ahnee, ik moest zeggen: UNIEKE elementen, Geheim :wink: (zo een beetje goed?)

Meneertje WelBezield

Wouter G
17 februari 2003, 11:45
Laat nog wel ff weten wat je ervoor wilt hebben. Als het niet te duur wordt heb ik misschien wel interesse. Een extra bass is altijd handig.

Meneertje WelBezield
18 februari 2003, 17:30
Ik heb wat nagedacht, nagevraagd en ben tot de prijs van 150€ gekomen. Ga hem verkopen op marktplaats, behalve als hier iemand geïnteresseerd zou zijn? Wel in België...

Meneertje WelBezield