PDA

View Full Version : wahwah voor Tremonti geluid



Gitaar4LifeDude
11 april 2008, 10:21
hoi, ik ben op zoek naar een goeie wah. Het doel dat ik wil bereiken is een beetje slash/mark tremonti achtig wah geluid te krijgen maar 't liefst heb ik ook nog een mooi clean wah geluid erbij. is de morley bad horsie iets?
groeten

Ibanez666
11 april 2008, 10:30
ohoho, wahwah vragen......

Gitaar4LifeDude
11 april 2008, 10:38
nou nog wahwah antwoorden.
ik weet dat er een zoekfunctie is maar er is maar 1 topic over tremonti en zijn wah.

Ibanez666
11 april 2008, 10:50
nou nog wahwah antwoorden.
ik weet dat er een zoekfunctie is maar er is maar 1 topic over tremonti en zijn wah.

Slash heeft in ieder geval een signature....

Gitaar4LifeDude
11 april 2008, 10:54
klopt, maar ik heb met signature dingen altijd 'n beetje 't idee dat ik betaal voor een naam en dat vind ik nogal onzinnig ik zal 't pedaal hoe dan ook wel ff testen trouwens.

Ibanez666
11 april 2008, 11:00
klopt, maar ik heb met signature dingen altijd 'n beetje 't idee dat ik betaal voor een naam en dat vind ik nogal onzinnig ik zal 't pedaal hoe dan ook wel ff testen trouwens.

Ik heb mn Zakk Wylde net weggedaan, was een ok pedaal, maar ik ben toch ff te veel op de naam afgegaan..

Ibanez666
11 april 2008, 13:24
Ik heb vandaag net mn RMC-2 binen gekregen en ga hem dit weekend testen. Misschien ook wat voor jou? Er zitten verschillende wah standen op en nog wat controls, dus best een goede kans dat jouw sound er ook bij zit

Riky
11 april 2008, 13:56
wahwah topic nummer.....

1.000.000???























of is dat te overdreven?

Dirk_Hendrik
11 april 2008, 14:38
Ik zit dan ook heel erg in tweestrijd... ;)

Dus eerst maar eens wat met de topictitel gedaan....

Ibanez666
11 april 2008, 14:40
Ik zit dan ook heel erg in tweestrijd... ;)

Dus eerst maar eens wat met de topictitel gedaan....

peace man! en check je pm ff

Dirk_Hendrik
11 april 2008, 14:50
Ga eens kijken wat ze voor contactspray bij Klaré hebben ;)

Ibanez666
11 april 2008, 15:39
Ga eens kijken wat ze voor contactspray bij Klaré hebben ;)


Ok, je hebt wat met ze he? ;-) Moek dan ook dat hele ding uit elkaar halen of kan ik het voor en achter er gewoon op spuiten?

Dirk_Hendrik
11 april 2008, 16:27
Ok, je hebt wat met ze he? ;-) Moek dan ook dat hele ding uit elkaar halen of kan ik het voor en achter er gewoon op spuiten?

vraagt om een quote van vriend Aad:

Sterker nog: spuit het dan maar rechtstreeks in de gootsteen.


Je moet dus zorgen dat het op de mechanisch bewegende contacten terecht komt ;)

Nitefly7
11 april 2008, 16:31
nou nog wahwah antwoorden.
ik weet dat er een zoekfunctie is maar er is maar 1 topic over tremonti en zijn wah.

er zijn ook hele zoekrobotten uitgevonden, zeg maar 'zoek-machines', die je ook van dienst kunnen zijn:

"Tremonti + wah" in google/yahoo/gitaarnet..
of "Slash + wah" ....

Gitaar4LifeDude
11 april 2008, 16:55
ja, maar dan is de hele lol van dit forum eraf :P ik wil gewoon hier mijn vragen stellen en dan een bijdehand antwoord krijgen.
ibanez thanx voor de tip ik zal even naar dat pedaal kijken.

Squier4ever
11 april 2008, 19:23
ja, maar dan is de hele lol van dit forum eraf :P ik wil gewoon hier mijn vragen stellen en dan een bijdehand antwoord krijgen.
ibanez thanx voor de tip ik zal even naar dat pedaal kijken.

ja lekker leuk voor je, maar er is zoiets als een zoekfunctie. jouw vraag is namelijk vast al een keer gesteld.

guitargeek3
11 april 2008, 19:40
Laten we dan maar een bijdehand antwoord geven.
Maak een keuze tussen je sound wat je wilt krijgen...
Mark Tremonti : http://www.morleypedals.com/dmark1.html
Slash: http://www.jimdunlop.com/index.php?page=products/pip&id=281&pmh=products/p_and_e_detail

Viel toch wel mee?

Gitaar4LifeDude
11 april 2008, 20:45
zal ze toch sowieso even moeten testen ik hoopte op een beetje gebruikerservaring maar as usual krijg je alleen maar "gebruik de zoekfunctie" replies.... whatever poppetjedatmetz'nogenroltmaarhierop'tforumnietbijd esmileszitofikkijk nietgoedgenoeg:

Ibanez666
11 april 2008, 21:28
zal ze toch sowieso even moeten testen ik hoopte op een beetje gebruikerservaring maar as usual krijg je alleen maar "gebruik de zoekfunctie" replies.... whatever poppetjedatmetz'nogenroltmaarhierop'tforumnietbijd esmileszitofikkijk nietgoedgenoeg:


ach als we het hier ongestoord over contactspray kunnen hebben, moet een wah vraagje toch ook kunnen? Die RMC-2 owned mn oude Zakk Wylde trouwens na mn eerste kleine thuis testje

Nitefly7
11 april 2008, 21:30
zal ze toch sowieso even moeten testen ik hoopte op een beetje gebruikerservaring maar as usual krijg je alleen maar "gebruik de zoekfunctie" replies.... whatever poppetjedatmetz'nogenroltmaarhierop'tforumnietbijd esmileszitofikkijk nietgoedgenoeg:

als je een gebruikerservaring zoek, kun je 'n topic starten over 'wie heeft er..'.. die er overigens ook wel genoeg zijn..

leuke van 'n forum is niet alleen het contact met anderen, maar vooral het napluizen en doorspitten van eerdere kennis...

voor gebruikerservaring met de Boss PW-10, Morley Bad Horsie, RMC Picture Wah, Dunlop 535q, Dunlop GCB-95, Digitech EX-7 (Expression Factory), kun je me PM'en of evt. in dit topic -gerichter- doorvragen...
En dat zijn dan 'maar' de 6 pedalen die ik in 12+ jaar heb kunnen/willen testen...

YannickH
12 april 2008, 00:50
er is toch de morley tremonti signature wahwah..

Rewind
12 april 2008, 01:39
Is ook al een aantal keer gezegt.

Tis ook wel weer een sig. maar ik heb wel eens goede dingen gehoord over de dimebag wah, schijnt goede instelmogelijkheden te hebben ed.

succes met de keuze! Laat effe weten wat het is geworden