PDA

View Full Version : Digitech hendrix probleem



vanhouten
10 april 2008, 22:09
Een probleem(misschien zie ik iets over het hoofd),

In ieder geval wanneer ik mijn digitecht hendrix pedaal op mijn behringer vampire lx112 wil aansluiten krijg ik geen geluid met het pedaal. Er gaat wel een rood lampje een keer branden als ik de stroom er op doe. Maar dat is ook alles. Het geluid van de gitaar gaat wel door het pedaal heen, maar er wordt niks verandert(pedaal geeft geen teken van leven). Iemand hier ervaring mee?

Riky
11 april 2008, 09:40
hoe heb je hem aangeloten??

gitaar>>>hendrix pedaal>>>input amp

of

heb je hem in de effectloop gestopt?


Ik heb sluit hem altijd aan door hem gewoon tussen mn gitaar en versterker te zetten omdat ik geen effectloop heb...

Aanzetten... pedaal intrappen en voila... er kom geluid uit..
Misschien moet je je pedaal nog even calibreren??

Of heeft hj eerst altijd gedaan en nu ineens niet meer...


Kortom... iets meer info...:)

rocker_71
11 april 2008, 11:14
heb je de goede input?
Ik heb hem weleens inde footswitch jack gedaan. :sssh:

vanhouten
11 april 2008, 13:20
bedankt voor de eerste reacties. Aangesluiting, gitaar-pedaal-amp
En dan direct op de amp. Geen extra effecten aangesloten. Amp is combo met effecten optie. Zou dat daar door kunnen komen??

Ik heb de pedaal overgenomen. Bij diegene deed die het wel(gezien).
Maar goed dat Kalibreren. wat bedoel je daar precies mee. op wat voor manier is dat dan mogelijk?

Riky
11 april 2008, 13:59
bedankt voor de eerste reacties. Aangesluiting, gitaar-pedaal-amp
En dan direct op de amp. Geen extra effecten aangesloten. Amp is combo met effecten optie. Zou dat daar door kunnen komen??

Ik heb de pedaal overgenomen. Bij diegene deed die het wel(gezien).
Maar goed dat Kalibreren. wat bedoel je daar precies mee. op wat voor manier is dat dan mogelijk?


je moet de footswitch claibreren... Dus even instellen hoe ver je hem moet intrappen..

Zo weet het pedaal hoe ver de wahwah moet gaan en hoe hard je hem in moet drukken om over te schakelen naar andere mode...
Ik denk (aangezien hij 2e hands is) dat het al gebeurd is..

voor het calibreren verwijs ik je graag naar de handleiding:) IS zo gebreurd, maar heb nu even geen zin om uit te leggen... tenzij je het echt nodig denk te hebben:)

Squier4ever
11 april 2008, 19:25
heb je je gitaar in de input en de v-amp aan de output van je pedaal hangen? :chicken: