PDA

View Full Version : Footswitch M/B Mark IV FU-3



jw009
10 april 2008, 10:52
438 euro voor een footswitch?? WTF

http://www.thomann.de/be/mesa_boogie_fcfu3_mark_iv.htm?sid=99efa6f445fe22d3 c8aaa2447adae4cf


Dan lijkt me de keuze voor een nobels ms en een midicontroller snelgemaakt lijkt me. Welke mark iv gebruikers hebben een footswitch en wie gebruiken iets anders? Wat zijn jullie ondervindingen? Werkt het allebei even goed?

Raffel
10 april 2008, 12:59
je bent met een midicontroller natuurlijk meteen klaar voor een eventuele midi-setup met rack. Ik gebruik zelf momenteel nog de footcontroller. Ik heb overigens bij mijn 2e hands koop van de Mark IV een kapotte 2e footcontroller gekregen. Ik weet niet of je handig bent? Anders kan ik eens kijken in hoeverre hij het doet en kun je er wellicht iets mee.

AART
10 april 2008, 14:38
je bent met een midicontroller natuurlijk meteen klaar voor een eventuele midi-setup met rack. Ik gebruik zelf momenteel nog de footcontroller. Ik heb overigens bij mijn 2e hands koop van de Mark IV een kapotte 2e footcontroller gekregen. Ik weet niet of je handig bent? Anders kan ik eens kijken in hoeverre hij het doet en kun je er wellicht iets mee.

Daar ben ik zeer serieus in geinteresseerd als je het niet erg vindt :satisfie:

Ik heb btw een footswitch bij mijn Mk 4, die zit er standaard gewoon bij namelijk. En ze zijn hier in europa sowieso duur met die dingen, in de vs is die footswitch iets van 250 dollar. De rackmount hetzelfde btw, hier 390, in de vs 180 dollar.

jw009
10 april 2008, 15:24
je bent met een midicontroller natuurlijk meteen klaar voor een eventuele midi-setup met rack. Ik gebruik zelf momenteel nog de footcontroller. Ik heb overigens bij mijn 2e hands koop van de Mark IV een kapotte 2e footcontroller gekregen. Ik weet niet of je handig bent? Anders kan ik eens kijken in hoeverre hij het doet en kun je er wellicht iets mee.

Nou ik sta op het punt om een Mark iv te kopen, tweedehands, maar daar zit dus geen FU-3 bij. Misschien dat ik hem via ebay uit VS kan halen voor niet al te veel geld.

AART
10 april 2008, 16:11
kijk hier eens tussen de classifieds of post een verzoek:

forum.grailtone.com

Nocki
11 april 2008, 20:26
tja... iik heb de mijne verkocht voor € 150,-
Zelf werk ik altijd met midi omdat ik dat ontzettend fijn vind werken! kan het je echt aanbevelen. maar het is natuurlijk wel kabels prikken....

jw009
17 april 2008, 12:07
Voor omgerekend 72 euro een footswitch uit de VS gehaald. Dat noem ik nog eens een goede deal !!!

Nocki
17 april 2008, 12:09
zozo... dat is erg netjes! goed gedaan!

AART
17 april 2008, 12:12
Idd, das een mooie deal.