PDA

View Full Version : wah discussie



raguitar123
9 april 2008, 22:24
geef hier je mening over de crybaby wah of welke wah dan ook :hippie:

Vonk
9 april 2008, 22:34
En wederom een nutteloze post van mijn kant, want je weet wat ze zeggen over mannen met een hoge postcount...

Dit topic gaat denk ik wel gesloten worden, aangezien het niets toevoegt aan het internet. Mocht ik dit fout hebben, dan hoop ik dat de admin mijn post kan deleten. Want ik wil natuurlijk niet het internet bevuilen...

Herman
9 april 2008, 22:34
Dude, waarom open je steeds weer een nieuw topic? Vanmiddag heb je het met de Crybaby geprobeerd en een paar uur geleden opende je al een over een SRV wah.

Als ik jou was zou ik eerst eens goed de search gaan gebruiken want dan kun je al erg veel info vinden (zeker over wah-pedalen).

Als je er vervolgens nog niet uit komt kun je altijd nog een topic openen, en dan met iets meer info (speelstijl, budget, favoerite wah sounds, specs enz.)

Je kunt er van uit gaan dat dit topic ook weer niks word.

Vonk
9 april 2008, 22:35
Je kunt er van uit gaan dat dit topic ook weer niks word.


Ik vind het nu al geslaagd ;)

raguitar123
9 april 2008, 22:36
jh srry ben nog een noobie en vind het gwn leuk om te discusieren over wah pedalen

Vonk
9 april 2008, 22:39
Dat is op zich niet erg, maar maak het dan interessant om te discussieren. Plaats een stelling of gebruikerservaring.

raguitar123
9 april 2008, 22:42
de cry baby is nu in de aanbieding raad iemand mij aan om deze te kopen het is dan mijn eerste wah pedaal en ik wil er een beetje een jimi srv sound mee krijgen

EuroCinema
9 april 2008, 22:48
Je zult er niet snel spijt van krijgen, het is een prima allrounder en je komt met de juiste gear plus een Crybaby zeker in die richting. Ik wah al een jaartje of twintig en heb nooit reden gezien om mijn crybaby weg te doen. Maar er zijn nog betere, die je misschien nog dichter bij SRV of hendrix krijgen. Crybaby´s snoepen ook iets van je hoge tonen af, ook als ze uit staan. Als je dat erg vervelend vindt, kun je een ander model kiezen of een crybaby laten ombouwen. Maar ik zou niet zo´n haast hebben als ik jou was, aanbiedingen zijn er altijd wel. Ga lekker testen, vergelijken en kijk waar jij blij van wordt.

TimmU
9 april 2008, 22:48
de cry baby is nu in de aanbieding raad iemand mij aan om deze te kopen het is dan mijn eerste wah pedaal en ik wil er een beetje een jimi srv sound mee krijgen
SRV sound met een wah?

raguitar123
9 april 2008, 22:50
jh luister maar naar het nummer say what! :satisfie:

raguitar123
9 april 2008, 22:51
zelf heb ik niet zo veel verstand van dat ombouwen kan je dit ook ergens laten doen ?

EuroCinema
9 april 2008, 23:13
Ja hoor, maar is geen noodzaak voorlopig.

Mitch
9 april 2008, 23:47
Je eerste topic werd gesloten en niet voor niets: er is al ontzettend veel over crybabys geschreven. Zelfs als je alleen al de topics van de afgelopen drie weken langsloopt kom je al genoeg info tegen. Dan bump je nog een keer een topic "wah vragen" wat eigenlijk heeeel ergens anders over ging en nu doe je een poging tot "het grote wah topic" terwijl je alleen maar wil weten of de crybaby goed is 'want hij is in de aanbieding'.
Dat heet irritant posten en je krijgt bij deze een waarschuwing.
Zoeken, de button 'dot forum doorzoeken' gebruiken of anders 'uitgebreid zoeken' en als je dan echt niks kan vinden: probeer het dan eens, maar wel gewoon in één keer. Dit gaat dicht.