PDA

View Full Version : frankfurt musikmesse, de moeite?



Pee
16 februari 2003, 13:31
ik kan op 5 maart volledig gratis naar de musikmesse in frankfurt. is het de moeite, ik ben eigenlijk enkel geinteresseerd in (bas)gitaren. Staan bijna alle merken daar? of zijn het maar een paar? is het groot? wat zijn u ervaringen? is 1 dag genoeg om alles te bekijken van de gitaren? mag je testen? zijn er veel catalogi te verkrijgen enz??

Nocki
17 februari 2003, 13:00
nee is nks aan.. geef je kaartje maar aan mij.... :smile:


Nee de Music messe is geweldig. mn maat is ook bassist en is samen met mij vorig jaar geweest met een busreis van een of ander blad... produktive geloof ik.
is echt heel leuk. ook voor bassisten,.
maar een ontiegelijk end rijden...
nocki

Nocki
17 februari 2003, 13:00
nee is nks aan.. geef je kaartje maar aan mij.... :smile:


Nee de Music messe is geweldig. mn maat is ook bassist en is samen met mij vorig jaar geweest met een busreis van een of ander blad... produktive geloof ik.
is echt heel leuk. ook voor bassisten,.
maar een ontiegelijk end rijden...
nocki

Phizer
22 februari 2003, 13:35
ik wou er dit jaar misschien ook heen, maar heb het wel druk dus ik zie nog... de lokale gitaarboer gaat er al 12 jaar heen en vindt het nog elke keer gaaf... (maarja hij is dan wel ERG freak... :smile:

kokeleko
22 februari 2003, 14:44
Welke lokale gitaarboer , weet er hier maar eentje en dat is niet veel , kun je bijna niks halen , in ieder geval niet wat ik bij een gitaarboer zou willen vinden.

Phizer
26 februari 2003, 19:55
Dat betekent niet dat hij niet naar de musikmesse gaat en niet alle ibanezcatalogi heeft... ik snap je reactie niet echt, hij heeft alles wat een gitarist nodig heeft, en voor de grotere dingen ga ik wel naar een MP ofzo...

kokeleko
28 februari 2003, 19:45
Dat bedoel ik nou , ik kan toch niet alles uit Duitsland halen , Neutrik pluggie, midi pedaaltje of ander klein spul heeft ie niet , voor een setje snaren o.k. , maar eh hebben we het wel over dezelfde ?

Phizer
1 maart 2003, 13:05
ja, guitarbox...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Phizer op 2003-03-01 13:06 ]</font>

kokeleko
1 maart 2003, 14:56
Dat is dus dezelfde, guitarboxje,Hahaha.

kokeleko
1 maart 2003, 14:56
Dat is dus dezelfde, guitarboxje,Hahaha.

blues_traveller
9 maart 2003, 19:23
Vandaag naar de musikmesse geweest. Was prachtig en wat hebben ze daar veel gitaren.
Je kijkt je ogen uit. Het mooie ervan is dat je gewoon alle gitaren kan uitproberen van heel duur tot heel goedkoop.
Ik heb met veel bewondering gekeken naar Don Ross de fingerstyle gitarist en Steven King, (nee niet de boekenschrijver):-) Ook een ongeloofelijk goede gitarist.
Het was wel een flinke trip maar het was echt de moeite waard.

Pee
9 maart 2003, 19:42
jep, ik ben dus ook geweest, maar dan de eerst dag. het enige nadeel is de reis. Er hangen veel gitaren en je kan alle catalogussen van het nieuwe jaar krijgen (gratis). Ook kun je op dure gitaren spelen en gitaren die je nog nooit in de winkel hebt zien hangen.

echt de moeite

BLOK182
9 maart 2003, 21:30
En, nog iets bijzonders / duurs / exclusiefs bespeeld?

Pee
14 maart 2003, 19:13
niet dat ik kan herrineren

maarten
14 maart 2003, 22:45
een jongen uit mn klas was erheengegaan en heeft john petrucci gezien :cool:

kokeleko
16 maart 2003, 09:56
Wat kost er een biertje nu , in 1993 kostte dat al DM 5,-.

blues_traveller
16 maart 2003, 14:26
Ja een kopje koffie kost er al 2,5 euro.
Niet normaal die aasgieren :smile: Maar waar is dat niet. Daar en tegen kostte de muziek boeken dezelfde prijs als de dollar dus voor een 15 a 20 euro koop je er een muziekboek (tablatuur) met cd.

Pee
16 maart 2003, 20:42
hier zijn de fotos

http://www.xdesigns.be/~peter/media_gallery_musikmesse2003.php

Ic3gl0vE
16 maart 2003, 21:15
Op 2003-03-16 14:26, schreef blues_traveller:
Ja een kopje koffie kost er al 2,5 euro.
Niet normaal die aasgieren :smile:Maar waar is dat niet. Daar en tegen kostte de muziek boeken dezelfde prijs als de dollar dus voor een 15 a 20 euro koop je er een muziekboek (tablatuur) met cd.


een dollar is minder waard dan een euro en €2,50 voor een kopje koffie is DIEFSTAL

http://www.xdesigns.be/~peter/images/jac_kel.jpg Me likes :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ic3gl0vE op 2003-03-16 21:17 ]</font>