PDA

View Full Version : Bach Gitaren



Dribbel_
8 april 2008, 20:02
Kwam op internet deze gitaren tegen. Goedkope nette kopieen van de bekendere modellen.

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met deze dingen. Ik heb al tijden zo'n witte SG willen hebben en deze aanschaffen en nieuwe elementen erin zal waarschijnlijk een mooie gitaar op kunnen leveren.
Maar hoe zit het met de bespeelbaarheid van dit spul ?

http://www.zoundshop.de/product_info.php?products_id=109&cPath=5_22

Iemand hier bekend mee ?

Mike999999999
8 april 2008, 20:05
geen ervaring mee, maar zover je dat op foto's kunt zien zien hij er best degelijk uitXD

en het geluid wat een gitaar produceert ligt niet alleen aan de elementen, het is neit zo dat je met alleen de elementen vervangen ineens een stag naar een gibson kunt laten klinken

RoelTM
8 april 2008, 20:05
k zou voor die prijs (249) geen Epiphone SG kwaliteit verwachten...

maar als je 'm om gaat bouwen misschien wel een leuk gitaartje...
ziet er iig goed uit :hippie:

Dribbel_
8 april 2008, 20:09
Nee precies heb m'n 2 goeie gitaren hiet staan maar heb altijd deze al voor de looks willen hebben zo'n model en dan eventueel daar een beetje aan gaan klussen. Het hoeft ook geen topkwaliteti te zijn maar gewoon een degelijke gitaar :satisfie:

Frenk95
8 april 2008, 20:48
Wauh die gitaar ziet er zowiezo onwijs geil uit 8-) Als k beetje geld teveel zou hebben zou k 'm kopen en er wat andere onderdelen in zetten!

hezz
8 april 2008, 20:54
Heb het merk volgens mij wel vaker op Japanse verkoopsites gezien en of ze goed zijn: geen idee!

B_2_the_a
8 april 2008, 20:55
ik heb via via wel eens op een aantal bach basgitaren gespeeld
bach ruled!

op het basgitaarforum zijn ze er helemaal weg van!

Frenk95
8 april 2008, 20:57
owh, maar dat zijn basgitaren.. Mjaa, betekent in iedergeval dat t niet zo'n heel rot merk zal zijn.

Blend
8 april 2008, 21:32
k zou voor die prijs (249) geen Epiphone SG kwaliteit verwachten...

maar als je 'm om gaat bouwen misschien wel een leuk gitaartje...
ziet er iig goed uit :hippie:

denk het wel hè! de basgitaren van Bach zijn zeker wel goed, de 'gewone' gitaren zijn ook wel oké, zeker de moeite waard!