PDA

View Full Version : Live fragmentjes van mijn band



Herman
8 april 2008, 18:38
Hey,

Zaterdagavond heb ik met mijn band in Vlagtwedde gespeelt, en dit is op de lokale radio zender uitgezonden. Dit viel terug te zoeken op de live stream en we hebben het dus gedownload en in stukken geknipt zodat we het straks als materiaal voor onze site kunnen gebruiken.

We hebben 4 nummertjes op onze myspace gezet (van de 11) en ik was benieuwd wat jullie er van vonden.

Nu moet ik wel eventjes toelichten, dat dit ongeveer het enige was wat het nog waard was om op internet te zetten, want we hebben een erg slechte set gespeelt, het was dus voor ons niet representatief voor díe avond, maar we hebben deze fragmentjes gekozen omdat we vinden dat dit toch wel ongeveer het niveau benadert wat we normaal hebben (dus ja...er zijn min of meer 7 songs afgevallen door stomme fouten..erg jammer, want het is vrij goede kwaliteit).

Maar goed, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie voor opmerkingen/aanmerkingen er over hebben. Zelf vind ik deze nummers nog wel aardig gaan, op af en toe toch nog het niet echt lekker strak spelen, wat dus sowieso een punt is waar we nog aan moeten werken.

Dus ik ben benieuwd naar jullie reacties!
*Ps..de bovenste is ons eerste eigen "nummertje"..zit nog geen tekst bij maar het leek ons wel tof om deze al eens op het podium te spelen.

Linkie: www.myspace.com/thejackdawsrock

Riky
8 april 2008, 19:23
hmmm ik kan horen dat jullie best wel kunnen spelen en het zijn ook wel toffe nummers...

Alleen ik vind jou niet echt lekker strak spelen. Veel van die nootjes die je niet wilt horen door niet goed muten of niet goed aanslaan van akkoorden...

Maar het klinkt niet heel slecht hoor:)


Kloten trouwens dat het niet goed ging... radio uitzendingen is toch niet echt onbelangrijk:)

Maar ja... Volgende x beter!!

Groetjes

Herman
8 april 2008, 20:30
Dankje voor de reactie :).

Ik ga er zeker eens op letten de komende tijd, ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, maar echt opgevallen is het me eigenlijk nog níet. Ik hou het in de gaten :).

Micro-e
8 april 2008, 20:44
Die cover van Crazy is echt te gek! :rockon:
Verder wel goed gespeeld.

Herman
9 april 2008, 22:03
Thanks Micro-e!

En jah..eeh, schaamteloze bump? :D