PDA

View Full Version : Klein FLstudio vraagje



Dribbel_
8 april 2008, 17:18
Als ik via GuitarPro m'n drumpartijen via midi in FLstudio open waar ik ze wil laten afspelen met Addictive Drums krijg ik de volgende pianoroll
http://i28.tinypic.com/vq4msi.jpg
Dit zit wel goed alleen het probleem is dat de vakjes die nu bij het rode ding staan eigenlijk bij de groene moeten staan. Je kan natuurlijk al die blokjes 1 stapje omhoog zetten maar is het ook mogelijk aan de linkerkant die dingen om te wisselen dat is wat simpelen dan hoef je het maar 1 keer te doen?

Alvast bedankt!!

Dribbel_
9 april 2008, 12:35
iemand ? :dontgeti:

Jason34
9 april 2008, 12:50
Dat gaat niet, weet ik voor 90% zeker. Maar je kan toch gewoon die hele rij selecteren en naar boven schuiven? Is een ingreep van 10 seconden 8-)

Roman
9 april 2008, 13:04
ja, dat dacht ik ook. Selecteer all events en verplaats die handel. . . toch?

Dribbel_
9 april 2008, 13:15
Dan op die manier ja.
Maar ik vind het maar raar bij EZdrummer pakt hij wel gelijk de goeie plekken. En bij Addictive Drums dus weer niet :P

B_2_the_a
9 april 2008, 13:40
je kan ergens linksboven met de selection tool een complete rij selecteren, en dan met het potloodje die verschuiven naar boven

Jason34
9 april 2008, 15:51
Dan op die manier ja.
Maar ik vind het maar raar bij EZdrummer pakt hij wel gelijk de goeie plekken. En bij Addictive Drums dus weer niet :P

Ok ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat elke drum vst een andere indeling heb, ook andere en of meer samples.

bass blom
9 april 2008, 15:59
ik heb Addictive Drums nog niet zo lang maar kan me voorstellen dat je ergens de noot moet kunnen instellen?
edit en een midifile kan je in kladblok gooien en dan search en replace C# - D# oid doen..