PDA

View Full Version : ESP Horizon



pupanus1
8 april 2008, 12:31
Sinds zaterdag gelukkige eigenaar van een ESP Horizon uit waarschijnlijk '91 (Pol nog bedankt heh :))

Pre-lawsuit dus met de Jackson style headstock, neck through en string through, en dat laatste is best bijzonder omdat zover bekend andere horizon's uit die tijd allemaal een Floyd rose hebben. Een vrij uniek beestje dus

Het ebben fretboard speelt echt heerlijk. Ik heb tot nu toe alleen op rosewood toetsen gespeeld en dit speelt veel soepeler. Ze heeft een SD Jazz in de neck en een SD Fullshred in de brug.
De jazz is heerlijk warm clean, wat me best verbaast omdat het een vrij dun gitaartje. De fullshred klinkt clean heel helder, en in de middenpositie (beide buckers aan dus) heeft ze best een twangy geluid (zeker als ik de Jazz wat zachter zet).

Jammer genoeg speel ik thuis op een Line 6 spider II 30 dus klinktie een stuk minder als op Pol's buizenbak.

Ook verliest ze een hoop laag als ik der door mn smashbox voer, maar dit ligt eerder aan de smashbox dan aan de gitaar

Ik had al wat foto's gemaakt met mn telefoon maar die doen haar geen eer aan :) Ze ziet er nog goed uit, heeft een paar chips en wat buckle wear. Maar zekers een top gitaartje, ik ben er erg tevreden over.

Randy
8 april 2008, 12:37
Die horizon's zijn prima gitaartjes. Ik had ooit bijna een accassion hiervan op de kop getikt. Laatste moment ben ik afgehaakt. Altijd spijt ervan gehad. Ga je nog foto's posten?

Groeten,

Randy

pol
8 april 2008, 13:06
ja, man, koop eens een fatsoenlijke versterker he ;)


fijn dat je er blij mee bent.

Raffel
8 april 2008, 13:24
het is ook allemaal lawsuits wat de klok slaat in gitaarland he!