PDA

View Full Version : Esp Ltd Mh-103qm Stb



Crizz
7 april 2008, 20:29
Heey.. iemand hier bekent met deze gitaar? en wat vind je ervan? want ik ben op een ander forum geholpen en zeiden ze allemaal goede dingen erover... maar ik ben nog steeds nieuwschierig enz :P dus...


alvast bedankt :)

link naar de gitaar

[http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgSBShVSfZObRg000000000000vpPQb9Eu?Pr oductUUID=mmXVqHzmz7EAAAEXGU1gyFix

caliban
7 april 2008, 20:36
Ziet er zeker niet slecht uit, mooie gitaar en heel mooie prijs. Belangrijkste blijft toch nog zelf testen. Weet je misschien welk merk de pickups zijn.

Soulflyhigh
7 april 2008, 20:39
Ziet goed uit. Toch zou ik in deze prijsklasse even doorsparen. Het liefst naar een 400 serie. Deze gitaren zijn qua bang for buck gigantisch goed. Helaas heb je het dan wel over twee keer zo veel geld. Een aantal voordelen van de 400 series zijn wel dat je goede elementen hebt: orginele EMG of Seymou Duncan en goede hardware zoals locking tuners en betere Floyd systemen. Toch lijkt dit mij niet eens verkeerd voor het geld.

Crizz
7 april 2008, 20:44
Ziet er zeker niet slecht uit, mooie gitaar en heel mooie prijs. Belangrijkste blijft toch nog zelf testen. Weet je misschien welk merk de pickups zijn.


eeeuh... nou dit gaat me eerste gitaar worden.. dus als ik t zou weten dan zou ik er niets aan hebben :P

Crizz
7 april 2008, 22:47
ik wil een gitaar voor metal / hardrock... deze aanbevolen en ik vind m er egt top uitzien en prijs is perfect!! dus ik ga ook geen andere zoeken

maar ik wil graag meer info over die elementen waar je t over had... can you please enlighten me?? :cooler:

alvast bedankt :)

Orpheo
7 april 2008, 23:27
ik wil een gitaar voor metal / hardrock... deze aanbevolen en ik vind m er egt top uitzien en prijs is perfect!! dus ik ga ook geen andere zoeken

maar ik wil graag meer info over die elementen waar je t over had... can you please enlighten me?? :cooler:

alvast bedankt :)


GOOOOOGGGGLLLLLEEEEE!!!!!! zoek het op dude. effe kijken op www.espguitars.com klikken bij de juiste serie, en dan op google intikken de namen van die pickups, of desnoods op youtube voor soundclipjes. ik verdom het om in ieder geval links te posten, op deze nog na:


WWW.GOOGLE.NL


nog welkom op het forum trouwens ;)

Crizz
8 april 2008, 16:19
GOOOOOGGGGLLLLLEEEEE!!!!!! zoek het op dude. effe kijken op www.espguitars.com klikken bij de juiste serie, en dan op google intikken de namen van die pickups, of desnoods op youtube voor soundclipjes. ik verdom het om in ieder geval links te posten, op deze nog na:


WWW.GOOGLE.NL


nog welkom op het forum trouwens ;)

bedankt :)

zijn dit de elementen? #

# ESP LH-150 (B) / LS-120 (N&M)
B staat voor bridge neem ik aan? en N = voor neck?
alvast bedankt

BlackSun
8 april 2008, 16:45
Hmmm, niet om een zure pruim te zijn, maar als dit je eerste gitaar wordt, dan zou ik er geen met een floyd systeem nemen..
Als je nog geen ervaring hebt in het afstellen van een gitaar en verwisselen van snaren kan dat af en toe best voor koppijn zorgen (als in een valse gitaar met veel te hoge actie)...

nevyn292
8 april 2008, 18:08
ik wil een gitaar voor metal / hardrock... deze aanbevolen en ik vind m er egt top uitzien en prijs is perfect!! dus ik ga ook geen andere zoeken
maar ik wil graag meer info over die elementen waar je t over had... can you please enlighten me?? :cooler:

alvast bedankt :)

waarom stel je dan toch die vragen? wat veranderd eht nog aan jouw beeld over deze gitaar?

en floyd is idd irritant op eerste gitaar

Crizz
8 april 2008, 20:13
Citaat:


Origineel gepost door Crizz
ik wil een gitaar voor metal / hardrock... deze aanbevolen en ik vind m er egt top uitzien en prijs is perfect!! dus ik ga ook geen andere zoeken
maar ik wil graag meer info over die elementen waar je t over had... can you please enlighten me??
alvast bedankt


ik vraag t omdat ik dat wou weten..
is er erg verschil tussen bepaalde(merken?) elementen? en sorry als ik irritante vragen stel hoor... :(

Malle Eppie
8 april 2008, 20:49
Ik zou helemaal 'the king' zijn met zo'n LTD als 1e gitaar! Natuurlijk ben ik wel bevooroordeeld daar ik de Horizon body één van mooiste vind die er zijn!

Ik zou 'm gewoon kopen. Kan je altijd nog tzt de elementen wisselen voor betere. Als je het verschil al hoort! Speel thuis op een Fender amp van zo'n 50W en daar klinkt alles 'gaar' op. Of ik nou op m'n Squier Tom DeLonge speel of op m'n custom Ibbi. Maar voor mij is het prima want ik speel toch maar op volume standje 1,5 (voor de buren!).

Ga je in de toekomst 'on stage' spelen op een dikke JCM800 of Mesa Boogie kan je er altijd nog SD's of EMG elementen inknallen. Dan zal je het verschil wel degelijk horen.

En na een halve dag klooien met een floyd rose ken je zo'n ding ook van binnenstebuiten. Had ik de eerste keer ook toen ik ging downtunen...

Orpheo
8 april 2008, 20:56
Citaat:


ik vraag t omdat ik dat wou weten..
is er erg verschil tussen bepaalde(merken?) elementen? en sorry als ik irritante vragen stel hoor... :(

hoe ze klinken kan je 'lezen' in beschrijvingen op de site, inclusief soundclipjes. verschillen in sound tussen pups van seymour duncan, dimarzio etc etc is niet zo 1 2 3 uit te leggen. edoch, soundfiles, clipjes etc etc zie je echt overal op het internet.