PDA

View Full Version : Youtube akoestisch jam



WICKED
7 april 2008, 17:39
Ik denk ik ga dit echt niet posten omdat de filmpjes nogal niet echt serieus bedoeld waren en niet serieus zijn soms.. maar bij deze

http://www.youtube.com/watch?v=Mzp_aDOkpSY

http://www.youtube.com/watch?v=ncfUkeyzrLg

jullie zouden vast wel denken wat een stelletje doebers maar ik vind het toch leuk om te posten:)

alles is geowon ter plekke verzonnen we zaten gewoon een beetje jammen op akkoorden schema's. 1 schema is van Jason Becker en Marty Friedman en een andere van the Kooks (you dont love me) met wat variaties..


ohja ik had laatst ook nog muziekavond met mijn 5vwo klas:

We deden nobody's wife. We hadden 1 keer gerepeteerd voor dit nummer maar ik ben alsnog wel blij met het resultaat:

http://www.youtube.com/watch?v=sa5Mrv1gO5U

groetjes,

wicked

hendrix2
7 april 2008, 18:40
Momenteel alleen het eerste clipje gezien, ga meteen de andere kijken. Maar wat ik zie vind ik wel leuk. Zitten een paar erg goede stukken tussen! Soms even wat minder, maar je hoort vast zelf wel waar! Jullie spelen beiden erg goed gitaar (maar van jou had ik dat wel al eens gezegd meen ik me te herinneren :))

WICKED
7 april 2008, 18:46
he mr hendrix bedankt man!:) ja het was niet altijd serieus, ik zelf vind dat ik een beetje beperkt ben kwa theorie want ik weet er eigenlijk geen bal van.. maja teveel bezig met school enzo niet echt tijd meer voor gitaar en dat is zonde! of misschien ben ik gewoon te lui..

hendrix2
7 april 2008, 18:53
he mr hendrix bedankt man!:) ja het was niet altijd serieus, ik zelf vind dat ik een beetje beperkt ben kwa theorie want ik weet er eigenlijk geen bal van.. maja teveel bezig met school enzo niet echt tijd meer voor gitaar en dat is zonde! of misschien ben ik gewoon te lui..

een beperking aan theorie zorgt ervoor dat je je creativiteit meer gaat gebruiken, en dat vind ik eigenlijk wel goed. Als ik zelf speel probeer ik meestal creatief te zijn, en klopt de theorie erachter niet, who cares... :D

Wel frustrerend, ik zie hier steeds maar jonge gastjes (ben zelf ook nog niet zo oud hoor, dus misschien beter 'jongere gasten') die 100 x beter gitaar spelen dan mij! Ik had school moeten opgeven en gitaar moeten oefenen!!!! ;)

WICKED
7 april 2008, 19:01
haha ja ik speelde in de 1e 2e en 3e klas bijna alleen mar gitaar.. daar komt me basis ook vandaan.. ik heb sindsdien niets nieuws geleerd. Wel veel nieuwe muziek geluisterd en wat aangekloot, gewoon alles op gehoor is echt belangrijk denk ik. Maar nu ben ik wel klaar met mijn gehoor trainen en moet ik maar eens echt in theorie verdiepen.

WICKED
7 april 2008, 19:02
trouwens ik ben nu al weer 17 jaar dus dat gaat ook snel, toen ik 15 was had ik die sweet child o mine opgenomen en ik kan hem nu niet veel beter spelen dan toen:o kut school:)

hendrix2
7 april 2008, 20:46
trouwens ik ben nu al weer 17 jaar dus dat gaat ook snel, toen ik 15 was had ik die sweet child o mine opgenomen en ik kan hem nu niet veel beter spelen dan toen:o kut school:)
Damn de tijd gaat rap... Je wordt al een grote jongen ;)
Net nog eens die solo gekeken, en die speel je toch eeerg vet hoor. School is inderdaad bij de meesten een belemmering... jammer genoeg!

WICKED
8 april 2008, 16:17
hmm ja echt snel, maar ik heb niet stil gezeten eigenlijk hoor. Ik heb heel veel nummers geschreven en probbeer nu een studiootje te maken zodatik ze kan opnemen..:)

BlackSun
8 april 2008, 16:38
Wat een bescheidenheid :)
Die jams klinken best goed en het nummer van Anouk hebben jullie érg netjes neergezet hoor. Daar kan menig coverbandje nog wat van leren.

Riky
8 april 2008, 16:47
ik vind erg tof wat jullie doen!!

Samder
8 april 2008, 16:51
Ja wick, erg cool ;)