PDA

View Full Version : www.TheJackdaws.com, de nieuwe site van mijn band



Herman
6 april 2008, 20:44
Hoi,

De band bestaat al een jaartje, maar na een half jaar zonder website gezeten te hebben hebben we eindelijk weer eentje in de lucht! Ook zo geregeld dat ik alles zelf kan updaten, dus hij is nu weer mooi up to date.

Maar goed, het kan misschien wel beter of ik heb misschien wel wat over het hoofd gezien, dus daarom wil ik vragen wat jullie er van vinden. Zelf ben ik er best tevreden over, alleen moeten we alle foto's nog eventjes op een nette marnier op de site zetten (via photobucket ofzo?) tips welkom.

Het gastenboek werkt ook nog niet weer helemaal, maar daar wordt als het goed is ook aan gewerkt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben! :)

Ohjah, en dan is dit natuurlijk wel makkelijk :D:
www.TheJackdaws.com

JeroenSchaaf
7 april 2008, 15:09
Heej Topper,

Mooi gespeeld Zaterdag!

Ik hoorde dat Monday in de krant staat! dus ben benieuwd :)

Site ziet er al goed uit, maar zoals je al zij nog niet helemaal af!

Ciaociao Joene

* stratje is te gek!

Herman
7 april 2008, 15:39
He Joene!

Jullie speelden ook lekker, leuke podium presentatie ook!
Als jullie nog een keertje weer in de buurt spelen kom ik kijken ;).

Verder ook bedankt! En er wordt aan gewerkt.

JeroenSchaaf
7 april 2008, 15:50
He Joene!

Jullie speelden ook lekker, leuke podium presentatie ook!
Als jullie nog een keertje weer in de buurt spelen kom ik kijken ;).

Verder ook bedankt! En er wordt aan gewerkt.

Mwah heb het net terug geluisterd.... zaten wel paar.. ( lees veel ) fouten in, maar goed! we blijven oefenen!

Je kan jullie ook ergens vinden bij , www.radiowesterwolde.nl

Herman
7 april 2008, 18:18
Huh? Thijs had een mailtje gekregen dat t niet terug te vinden viel? Bij welke uitzending staat het dan, zou je linkje kunnen geven? Ben erg benieuwd, want dat van ons is ook wel het evalueren waard ;). Pm misschien?

Verder zijn reacties over de site uiteraard welkom :).

rocker_71
8 april 2008, 15:56
Vind het wel een aardige site. Mooi strak en zwart.
Alleen die blauwe hyperlinks zou ik allemaal een ander kleur geven, dat vind ik er niet uitzien.

Herman
8 april 2008, 16:54
Ben ik het min of meer wel mee eens, ik wil eigenlijk proberen of ik deze rood kan krijgen. Maar daar ben ik van die HTML tags voor nodig die ik nog niet gevonden heb :). Ook ben ik op het moment nog opzoek naar een gratis audio player voor op de site.