PDA

View Full Version : Ik wil graag op gitaarles wie kan mij helpen?



lo1405
6 april 2008, 17:09
Hi mensen,

Ik woon in Zevenaar en zoek al geruime tijd naar iemand die gitaar les geeft,mag eerst acoustisch.
Ik kan nog geen noot lezen en heb ook wat weinig geduld maar ik zoek dus iemand die de tijd kan nemen om het mij te leren en haha een dosis geduld.
Want ik wil al erg lang gitaar leren spelen en er zelf bij zingen,ik heb wat faalangst en wil daar nu eens overheen komen.
Ik heb nog nooit muziek lessen ed gehad dus het word een hele klus maar hopelijk kan iemand mij helpen?dat zal ik enorm waarderen.
Mag in Zevenaar,duiven of didam zijn


Ik hoop op reacties

liefs lo :noob:

fredericks27
18 april 2008, 15:54
hoi kijk eens op you tube bij gitaarlessen je hebt er diverse leraren die je gelijk liedjes leren spelen ik kijk vaak op gitaarles g en g typ maar in in de zoekbalk op you tube hij heet bad moonricing van ccr met 3 akkoorden etc echt veel leuke lessen groetjes fred :gitarist:

fragmaster2003
24 april 2008, 14:12
Dat is toevallig, woon ook in Zevenaar ;-) Ik heb gitaarspelen vooral geleerd via het internet, veel filmpjes kijken, akkoorden leren.

Dan komt het allemaal wel goed ;)

lo1405
9 mei 2008, 17:33
Uhm,nou ik ben hard leers hihi enne via video's en clips ed.is erg prettig als je dat kunt.
Ik heb nooit muziekles gehad,ken geen noot lezen (schaam).
Kan wel zingen maar wil er graag bij gitaar spelen net als ilse de lange.
En dan zelf mijn nummers schrijven.
Maar goed mij kennende heb ik een leraar nodig anders word ut niks :-(
Ben al best al een tijd opzoek naar een partuculier iemand die gewoon wat lesjes wilt geven en die geduld heeft.
Veel geduld! :-)

thanks x lo

fragmaster2003
9 mei 2008, 22:27
Dat je geen noten kan lezen is niet zo erg, kan het zelf ook niet. Wel beetje bekent met tabs?