PDA

View Full Version : Truss rod cover graveren



thekid
5 april 2008, 20:08
Hey.

Ik vroeg me net af of ik ergens mijn trussrod cover van men gibson lp kan laten graveren, of ergens een gegraveerde bestellen.

Zijn hier mensendie hier ook ervaring mee hebben gehad door het te laten doen of er over nagedacht te hebben.

Tho
5 april 2008, 20:50
Ik weet wel dat Hij Die Niet Genoemd Mag Worden (Glacius) dat met zijn beruchte verlootte strat had gedaan. Volgens mij heeft Charlotte van dit forum het voor hem gedaan. Zoek haar even op en PM haar even. Ze is meestal in het zelfbouwsubforum geloof ik

Vonk
5 april 2008, 21:01
Via het Jackson/Charvel Forum ben ik bekend met Frets On The Net. Die doet dat soort geintjes. Ik zie alleen dat de site offline is, dus misschien, als je echt niets anders kan vinden, dat je over een tijdje kijkt of ie het alweer doet.

nevyn292
6 april 2008, 14:18
Ik weet wel dat Hij Die Niet Genoemd Mag Worden (Glacius) dat met zijn beruchte verlootte strat had gedaan. Volgens mij heeft Charlotte van dit forum het voor hem gedaan. Zoek haar even op en PM haar even. Ze is meestal in het zelfbouwsubforum geloof ik

waar is glacius eigenlijk gebleven? na die loting helemaal niks meer gehoord, wel een enorme scheldkannonade omdat hij boos was over de manier waarop er met zijn loting was omgegaan....

Eko
6 april 2008, 22:24
Ik heb 2 keer een slagplaat laten graveren bij een naamplatenbedrijf. De eigenaar vond het wel een grappig iets om te doen en heeft er werk van gemaakt. De meesten werken met CNC machines dus je zou zelf iets kunnen ontwerpen en het digitaal mee kunnen nemen.

Tho
7 april 2008, 00:10
waar is glacius eigenlijk gebleven? na die loting helemaal niks meer gehoord, wel een enorme scheldkannonade omdat hij boos was over de manier waarop er met zijn loting was omgegaan....

Da's bijna een verboden onderwerp geworden. Laten we het erop houden dat het onze zaken niet zijn :)

SGbanez
8 april 2008, 20:28
Ik weet niet, maar ik heb wel vaker op van die onderdelen sites van die dingen gezien. Gewoon met Custom of SG of iets dergelijks. Als je ff googelt vindt je het zo.

flappie
8 april 2008, 22:05
lekker zelfdoen!!
stukje hout/plastic + figuurzaag

check de link
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=1631653#post1631653

je kan dan de meest creative ideen er op loslaten

vr gr flappie