PDA

View Full Version : Hiha, hij is er, de eerste!!!



J-sus Rulez
5 april 2008, 19:24
Jaja, eindelijk heb ik hem. Na paar jaar op laag niveau klassiek te hebben gespeeld is de ommekeer er gekomen. Vandaag heb ik mijn cube 60 gaan halen!
Mijn allereerste versterker...
Op mijn allereerste elektrische gitaar (een epiphone LP custom Alpine White) moet ik nog paar dagjes wachten maar deze wordt door musicstore de maandag of dinsdag geleverd. Dit is het starterspakketje dat ik echt wou! Na paar maand sparen en (dik tegen mijn goesting) zelfs schoenenverkoper te zijn geweest ben ik er!
Ps: de roland cube 60 is gewoonweg fantastisch :D

Levitation
5 april 2008, 20:16
Allemaal goed en wel maar:


Ps: de roland cube 60 is gewoonweg fantastisch :D

Hoe kan je dat weten als je je gitaar nog niet hebt gekregen?

Nuja, zo'n Epiphone LP Custom Alpine White heb ik ook. Zeer leuke gitaren (en zeker als beginnersgitaar!!!). Zul je wel een hele tijd zoet mee zijn.

Klinken aardig warm en zijn tegelijkertijd in staat stevig te rocken en zien er naar mijn mening prachtig uit. Zowaar de mooiste Les Paul ooit gemaakt. (Het model dan, de Gibson versie is natuurlijk nog wel iets mooier, maar kom.)

Toch proficiat ermee.

J-sus Rulez
5 april 2008, 20:19
denk je nu echt dat ik een versterker koop zonder te testen? :D
met mijn toekomstige gitaar (die toen in de winkel lag.. nu niet meer dus ik moest bestllen)

ik wou gewoon zeker zijn dat ik mijn versterker had voor ik mijn gitaar kreeg...
dan kan ik direct spelen!!!

MattellicA
5 april 2008, 20:49
Ge kunt ook unplugged spelen eh... :soul:

Mitch
5 april 2008, 20:58
Na paar maand sparen en (dik tegen mijn goesting) zelfs schoenenverkoper te zijn geweest ben ik er!


Oh Al....

http://www.maikklaus.de/images/bundy2.jpg

J-sus Rulez
5 april 2008, 21:25
:D

inderdaad...
Normaal ben ik een schoenenwinkel na een half uur al beu, nuzat ik er 8 uur... maarjah, dat heb ik er voor over :D

Wiellem
5 april 2008, 22:19
Alvast gefeliciteerd.

Cube 60 is iig een hele mooie versterker om mee te beginnen :)

pannekoek
5 april 2008, 22:40
mooi setje om te beginnen hoor! gefeliciteerd!

J-sus Rulez
6 april 2008, 21:18
I know :dance:


:gitarist:

Nielsje
6 april 2008, 21:21
Prachtig! We hebben het nog over je gehad vandaag op de meeting :D

J-sus Rulez
6 april 2008, 21:23
echt? :D

Hehe...
En wat is er verteld geweest?

Nielsje
6 april 2008, 21:32
echt? :D

Hehe...
En wat is er verteld geweest?

Alles wat binnen de muren van Melody Line besproken is, blijft binnen de muren van Melody Line..

J-sus Rulez
6 april 2008, 21:36
Haso.. dus jullie vinden het interressant om over zo'n oninteressante figuur als ik te 'roddelen'? :D

nice

TimmU
6 april 2008, 21:42
Alles wat binnen de muren van Melody Line besproken is, blijft binnen de muren van Melody Line..
Gelukkig maar, schatje;)

J-sus Rulez
6 april 2008, 21:49
Alles wat binnen de muren van Melody Line besproken is, blijft binnen de muren van Melody Line..

Maar ik vind het alvast een hele eer om door Melody Line besproken te zijn geweest :D

TimmU
6 april 2008, 21:53
Maar ik vind het alvast een hele eer om door Melody Line besproken te zijn geweest :D
Vind jij het altijd fijn om door gebouwen besproken te worden, of is dat slechts incidenteel?