PDA

View Full Version : gitaar Onbekend merk op marktplaats



r0cker666
5 april 2008, 15:33
Hallo ik was even aan het kijken op marktplaats :chicken:
en ik zag een advertentie van een gitaar die in de zelfde fabriek als ibanez word gemaakt er stonden erg mooie tussen maar ik heb niet zo veel verstand ervan zouden jullie even kunnen kijken :)

de link typ in marktplaats : ZIEN elektrische gitaren: STUNTprijzen!
Omdat de links bij mij altijd niet werken zet ik het maar even zo neer :cool:

alvast bedankt als je er even naar hebt gekeken :)

nevyn292
5 april 2008, 16:44
daar is een truukje voor mijn lief, openen in nieuw venster en dan krijg je wel de goede link

nevyn292
5 april 2008, 16:47
w8 effe, dat zijn die fox dingen! van foxguitars! daar zweeft heir ergens nog een ander draadje over rond...

r0cker666
5 april 2008, 18:34
weet jij iets van die gitaren?? :hippie:

iwamoto
5 april 2008, 18:43
of gewoon copy link...

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/159402755-zien-elektrische-gitaren-stuntprijzen.html

maargoed, wat wil je dat we zeggen? je weet toch ook wel dat ze niet zullen opwegen tegen echte ibanez gitaren? dusja, vul zelf maar in, gewoon "je weet wel" gitaren

r0cker666
5 april 2008, 18:45
Ow okeej wat denk je er persoonlijk van (flutgitaren?)
of gaat wel dat het niet zo als ibanez is had ik ook niet gedacht maar ik dacht wel dat het een beetje in die verhouding kwam

iwamoto
5 april 2008, 18:48
naja, ik heb ze niet in mn handen gehad, maar ik zou persoonlijk voor dat geld meteen doorgaan voor ibanez, die paar honderd extra is het dan ook wel zeker waard

yalexw
5 april 2008, 19:07
w8 effe, dat zijn die fox dingen! van foxguitars! daar zweeft heir ergens nog een ander draadje over rond...

topic over fox (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=104184&highlight=ibanez)
Hier dat topic volgens mij ook niet echt geweldige gitaren.

macwilliams
5 april 2008, 19:12
Dit soort zelfde gitaren worden op e-bay aangeboden onder de naam flame of flames gitaren. Deze gitaren hebben een nu kopen prijs (ebay uitrukking) van €6,--. Deze gitaren moeten helaas uit china komen en dan zijn de verzend kosten ongeveer €125,-- Dus als je het bij elkaar opteld dan heb je voor €131,-- een gitaar die zeker niet verkeerd is ten opzichte van veel starters exemplaren. Ik heb zelf een ibanez fp immitatie gehad uit deze fabriek en ik moet zeggen dat hij niet verkeerd in mn handen lag. Eerlijkerwijs moet ik zeggen dat ik er liever een had gehad zonder tremolo want dat ding was echt k*t in het kwadraat. Let wel de kwaliteit is goed voor een gitaar van ongeveer 150EYPO . Maar staat natuurlijk niet z'n mannetje tegenover het overbetaalde orgineel.