PDA

View Full Version : Guitarbargains.com Ervaringen



BartL
5 april 2008, 16:02
Zojuist eventjes met Guitarbargains gebeld i.v.m. eventuele reparatie & garantie.

Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die reeds ervaring hebben opgedaan met Guitarbargains...vooral van mensen die producten hebben gekocht die niet goed werkten. Hoe gingen ze hiermee om?

Ik zit er namelijk aan te denken een Marshall JVM 410H aan te schaffen, welke hier ontzettend goedkoop is...

Graag jullie ervaringen met guitarbargains.com (met onderbouwing als het kan).

Edit: Misschien staat 'ie niet onder het juiste subforum.

drap
5 april 2008, 17:51
Hij staat inderdaad verkeerd, maar dat is aan de moderator om 'm te verplaatsen.

Hoe kunnen die prijzen eigenlijk zo laag zijn vraag ik me af. Ik zie me daar wat Orange heads staan, mijn interesse is aardig gewekt.

bass blom
5 april 2008, 18:49
lol

Op de volgende pagina kan je dit item in je winkelkarretje steken !

Dribbel_
5 april 2008, 21:17
Geen ervaring met kapotte dingen.
Heb m'n valveking head daar besteld, netjes afeleverd goed verpakt in een week. En was met verzendkosten erbij nog steeds veel goedkoper dan wat je er hier voor moet betalen :)

stonerdaf
9 april 2008, 18:48
hmmm, weird.

Als ik www.guitarbargains.com intik, kom ik bij Piens.be terecht.

???

bass blom
9 april 2008, 18:53
de DNS stuurtje wellicht daarheen omdat je eenen belg bent.
ik kom op de site die je zou verwachten.

VanBiLL.com
9 april 2008, 20:08
Guitarbargains is van Piens. Wat ik er altijd van begrepen heb dat ze buitenlandse verkoop willen stimulieren door extra internet korting. Omdat we als NL-ers buitenlanders zijn komen we op guitarbagains uit met de leuke prijzen. Helaas komt een Belgische inwoner dus braaf bij piens.be uit. Een maat van me heeft wel eens iets bij guitarbagrains gekocht en moest het in de winkel van Piens ophalen, dus eigenlijk dezelfde winkel. Lijkt me dus dat je voor service/reparatie gewoon bij Piens terecht kan....

Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen... :chicken:

stonerdaf
11 april 2008, 10:37
Die "helaas" is de nagel op de kop.

Piens is zowat de duurste die er is in Belgi๋.

Heeft intussen de mogelijkheid om de prijzen online te bekijken ook gedeactiveerd.

Vorig jaar keek ik op z'n site voor de POD X3 live, kostte daar 499€ + 25€ shipping & handling.

Vermits Piens voor mij niet zo ver weg is, ik er naar toe in de veronderstelling een POD X3 live te kopen voor 499€.

Kostte in de winkel 603€...

greencharlie
11 april 2008, 13:41
"Als ik www.guitarbargains.com intik, kom ik bij Piens.be terecht."

Typisch Piens.

Mij hebben ze zoeens naar de andere kant van het land gelokt onder het mom van grootse promoties. Eenmaal in Deinze bleek er helemaal niets 'groots' aan die zogezegde promoties. En dan verbazen ze zich dat mensen hun dingen bij anderen via internet kopen.

En ze voeren op een agressieve manier promotiecampagnes en ben niet gediend met hun uitnodigingen om op de koffie te komen.

Ze liegen en belazeren, kvind t een ***winkel.

bass blom
11 april 2008, 13:46
moeten de belgen dus via een anonieme proxy er heen surfen.
maar toch zal je dan door de mand vallen bij poging tot bestellen.

BartL
11 april 2008, 15:33
Hmm, uiteindelijk toch maar niet besteld die top. Maar misschien hebben we wel iets aan dit topic. Ik woon in Heerlen, Limburg (NL) en ik wil best spullen ontvangen voor mensen die dichtbij de grens wonen hoor :)

RedBuell
8 mei 2008, 19:38
Ik zit er ook aan te denken om daar een top te kopen. DE JVM is daar heel leuk geprijst en een 6505 is eveneens goed te betalen daar, geld ook voor Marshall cabs. Verzenden kost €30,- naar Nederland. Zeer intressant dus, nu even kijken wat het zou gaan worden JVM of 6505(plus)....

Erik70
11 mei 2008, 22:17
[QUOTE=BartL]Zojuist eventjes met Guitarbargains gebeld i.v.m. eventuele reparatie & garantie.

Ik zit er namelijk aan te denken een Marshall JVM 410H aan te schaffen, welke hier ontzettend goedkoop is...

QUOTE]


Delfde dilemma wat de jvm betreft.
Maar wat zeiden ze jou over garantie/reparatie enzo, je had gebeld....en....

crapton
12 mei 2008, 10:11
Heb diverse malen wat besteld bij Guitarbargains, iha zonder probleem. En indien problemen kan je bellen - men spreekt Nederlands - gaat niet altijd even soepel maar men is zeker bereid aan een oplossing te werken.

Twee ervaringen:
1. Ze geven de levertijd niet aan. Omdat ze (natuurlijk) niet alles op voorraad hebben bestellen ze via de importeur. Dit kan enkele weken duren - dit heb ik diverse keren meegemaakt. Ze geven dit met opzet niet aan op de site.

2. De prijzen zijn iha zeer goed. Zou aanraden ook een aanvraag te doen bij Piens.be. Bij mij was het laatst mogelijk mijn versterken in Deinze op te halen, hetgeen mij 225 € bespaarde tov Feedback (=949 €)!!!!

BartL
12 mei 2008, 10:57
Nou, ik heb gebeld en die man vertelde me inderdaad dat - mocht er iets mis zijn - dat ik langs zou kunnen komen (bij Piens meen ik...kan het me niet meer helemaal goed herinneren).

Verder zei ik dat ik nog een beetje aan het nadenken was over wat ik zou willen. De reactie van de persoon aan de telefoon was ongeveer zo: "U moet niet denken, U moet gewoon bij ons kopen...het is een prima versterker en hij gaat sowieso niet stuk". Van dat soort onzinverhalen houd ik niet zo eigenlijk...