PDA

View Full Version : Voor de fans onder jullie...



Il_Falco
5 april 2008, 11:58
Mijn broer vindt ze geweldig. Ik dan weer niet. maarjah, men broer is wel zo'n springer met zo'n klakkie op zijn hoofd....

Wat vinden jullie van Tokyo Hotel?



Ik ga beginnen. ik vind de muziek op zich niet slecht, maar leg mij eens uit waarom ze hun hit vertalen en dan nog es uitgeven?

Jeroen_TRC
5 april 2008, 12:14
maarjah, men broer is wel zo'n springer met zo'n klakkie op zijn hoofd....


WAT!??!

Verder is Tokio Hotel gay maar die zangeres is best lekker!!!!!! :sssh:

Il_Falco
5 april 2008, 12:18
Anekdote:

Soms zegt mijn broer dat we maar beter kunnen leren spelen als tokyo hotel. wij keihard lachen, ik antwoord: wij worden als die travestiet? en de bassist bouwt erop voort en zegt: Daardoor komen ze aan de naam Tokyo Bordel! Wij plat van het lachen, en hij boos naar zijn kamer gelopen...

Jeroen_TRC
5 april 2008, 12:19
http://www.orlyowl.com/upload/files/lame.jpg

chubbyfan
5 april 2008, 12:30
Ik heb net is even geluistert, ik vind de muziek best goed hoor,wat kan mij die gasten die het maken schelen :chicken:

bassej
5 april 2008, 14:16
Ik heb net is even geluistert, ik vind de muziek best goed hoor,wat kan mij die gasten die het maken schelen :chicken:


mischien omdat ze zo populair zijn ..... maarja zelf vind ik het niks. beetje verwijfde rock.

Hiddie
8 april 2008, 19:03
wat kan mij die gasten die het maken schelen :chicken:

Nou als de muziek zo slecht kraak ik natuurlijk niet alleen de muziek af maar ook de verwijfde gasten die het maken.

Ik zou de muziek zelf omschrijven als "gay"... en om het genre wat ze spelen zou ik "pussy rock" willen noemen. Kortom: ik vind het slechte muziek, ik vind ook niet dat ze technisch erg goed zijn, of dat ze goede nummers kunnen schrijven. Ze zijn nogal erg mainstream (niet erg opzich) maar ze zijn ook niet zo orgineel. We hebben genoeg make up/metal/emo/pop-achtige bandjes die over zelfmoord zingen. + ik wordt blind elke keer als ik die zanger (of 1 van die andere) spuuglelijke bandleden zie. Nog een reden om hun muziek niet vrijwillig op te zetten.

tidalwave_sideburns
8 april 2008, 20:18
Tja Tokio Hotel. Volgens mij moet je iets van 14 zijn om dit goede muziek te vinden. Met Rock en waar dat voor staat heeft het niets van doen.

Hier in Hongarije springen de Tokio Hotel bandjes/projectjes als paddestoelen uit de grond, de ene nog suffer dan de andere.

Bijvoorbeeld dit :

http://youtube.com/watch?v=gX_66E3Igko&feature=related

Ze heten No Thanx.

Titel : iets als "kinderen van de zwarte dag."

te debiel voor woorden.

Of deze tja, EMO's

http://youtube.com/watch?v=9jWckokFKYw

Hier wordt je er mee doodgegooit. Is dat in ons kikkerlandje ook zo?

Orgasmocaster
9 april 2008, 04:13
heb een youtube clipje opgezocht, maar kon het niet volhouden tot het refrein..yuk
ik heb er trouwens nog nooit van gehoord... zijn ze nederlands?

wietse
9 april 2008, 06:28
maar die zangeres is best lekker!!!!!! :sssh:

dat zou wel eens erg tegen kunnen vallen als je daarmee het bed in duikt :D.

JimiDylan
9 april 2008, 09:35
heb een youtube clipje opgezocht, maar kon het niet volhouden tot het refrein..yuk
ik heb er trouwens nog nooit van gehoord... zijn ze nederlands?
Duits, dat maakt het alleen maar erger :satisfie:

Geoffrey
9 april 2008, 11:21
WAT!??!

Verder is Tokio Hotel gay maar die zangeres is best lekker!!!!!! :sssh:


PIEMEL IN JE POEP!!!!!!!!!!!

Geoffrey
9 april 2008, 11:26
Ik ga beginnen. ik vind de muziek op zich niet slecht, maar leg mij eens uit waarom ze hun hit vertalen en dan nog es uitgeven?

Hun eerste single was dus origineel in het duits maar doordat deze niet aansloeg bij het grote publiek hebben ze deze zoveel jaar later opnieuw uitgebracht in het engels (misschien cursus engels nodig gehad) en BOEM.. de ene single na de andere!!!!!!
En sindsdien zitten we nu opgescheept met die verwijfde gasten die je practisch overal veel te veel tegenkomt..

mijn bron: komt van een collega die nog steeds de Joepie leest.. :o

Il_Falco
9 april 2008, 15:43
VAn joepi gesproken: Die Bill staat altijd op de cover.

ligt dat nu aan hem of aan de mensen van de joepi? ;)

Geoffrey
9 april 2008, 15:49
verkopen.. ze spreken namelijk nogal aan bij de jonge meisjes

Undertaker-120306
11 april 2008, 11:35
Mijn broer vindt ze geweldig. Ik dan weer niet. maarjah, men broer is wel zo'n springer met zo'n klakkie op zijn hoofd....

Wat vinden jullie van Tokyo Hotel?



Ik ga beginnen. ik vind de muziek op zich niet slecht, maar leg mij eens uit waarom ze hun hit vertalen en dan nog es uitgeven?

Kutband. Dan heb je zon travestiet achtig iets op het podium staat met een veel te ontploft kapsel, en nog zon hip-hopper als gitarist, en dan nog 2 van die ''stoere'' rockertjes en de muziek die ze maken kan ik persoonlijk ook niet uitstaan