PDA

View Full Version : hoe los ik dit op?



Guitarik
15 februari 2003, 21:10
Ik heb op de slagplaat van mijn gitaar nog allemaal van dat plastic zitten tegen krassen of zo. Normaal trek je dat er in een keer af na inkoop, maar bij mij zit het behoorlijk (en ok al een tijdje) vast. Ik kan alleen maar hele kleine stukjes er af krassen met mijn nagel en dat schiet niet op. Weten jullie misschien een goede oplossing? Ik vind het wel mooier als het eraf is.

Static-M
15 februari 2003, 21:28
Voorzichtig met een mes proberen? Aan de randjes proberen te peuteren en dan alsnog alles in een keer deraf?
Ik zou het eigenlijk niet weten.

Guitarfreak
15 februari 2003, 21:28
Ga gewoon terug naar de zaak waar je hem hebt gekocht. Dan heb je garantie...

burt
15 februari 2003, 21:35
Wasbenzine of iets anders dat lijm oplost. Lekker boenen. Niet met een schuursponsje uiteraard. Als je erg veel geweld moet gebruiken en je bent bang dat je de rest van je gitaar beschadigt zou je de slagplaat eraf kunnen schroeven en dan die zooi eraf halen.

skabouter
16 februari 2003, 02:31
luister naar guitar freak.

of als je een echte vent bent: haal dat plastic er gewoon af.

(maar het is nu half 3 snachts, en ik kom net van een tof feestje (J neele weet wat ik bedoel) en ik ben nu ontoerekeningsvatbaar)

(B) damn, duurde lang voor ik deze (relatief korte: tekst geschreven had ! ! :grin:

jorrit
16 februari 2003, 02:40
haha lol!

Bas
16 februari 2003, 02:57
mm.. en daar zit ik met mn nuchtere harses omdat ik vanavond 'de bob (joh wat een term)' was..

x.studio
16 februari 2003, 03:38
warm maken met een fohn dan word de lijm zacht en moet het makkelijk gaan.

Anders Destium
16 februari 2003, 11:54
Ik zat ook aan zoiets te denken, denk aan het stomen van brieven enzo, als je een lap op de verwarming legt of met een fohn gaat werken zou het beter moeten gaan...

telecastermaster
16 februari 2003, 14:03
probeer eens wat sticker remover ofzo

Static-M
16 februari 2003, 14:06
Ooooooow, zit het erop met lijm? Ik dacht dat het van die statische rotzooi was!

My bad! :razz: