PDA

View Full Version : Stratman70: Four Hands



Stratman70
2 april 2008, 02:01
Een liedje weer met de pjaano (Yvonne) en de gieter (ikke).
Gebaseerd op een impro van Yvonne.

Graag uw gewaardeerde mening!

http://home.wanadoo.nl/e.kosters/Four%20Hands2.JPG (http://soundclick.com/share?songid=6669350)

Luke-wannabe
2 april 2008, 09:17
Volgens mij is die piano in het begin heel erg onstrak in gespeeld. Gitaartje klinkt best wel lekker :)

DTmaster
2 april 2008, 10:17
ik hoor een beetje Santana speelde je in Phrygisch :)

ik vind het geluid alleen van het keyboard echt een keyboard geluid maar ja leuk gespeeld.

Riky
2 april 2008, 11:44
ik vind het leuk. alleen vind ik het eerste stuk van de gitaar in verhouding met de 2 stemmige gitaar een beetje hard staan.

op begin stuk van gitaar na vind ik de rest van het gitaar spel een erg mooie sound hebben!

Stratman70
27 juni 2008, 12:09
Oké, bedankt voor jullie tips/reacties. Ik heb de mix wat veranderd.

@ DTMaster: Het is toch echt met een echte digitale piano ingespeeld, dus dat 'keyboard-achtige' is mij een raadsel. Of bedoel je de digitale ruis misschien? Dat zou kunnen kloppen.

Graag lees ik nog meer reacties.

Don Capo
27 juni 2008, 16:23
Sorry hoor maar ik snap die kritieken neit zo. Vind het een heerlijk stuk muziek. Azijnpissers hier af en toe. Lijkt me fantastisch om zo te kunnen spelen, zowel de piano als gitaar. Leuke impro in ieder geval. Thumbs up!

The Lo Lands
27 juni 2008, 20:14
Mooi stuk muziek hoor! Leuk die combi met piano en sologitaar. Vind de opname ook erg mooi klinken. Top!

Stratman70
2 juli 2008, 11:39
@ Don Capo: hartstikke bedankt. Dat stuk over azijnpissers onderschrijf ik. ;) (al klopte het wel dat de mix in eerste instantie niet helemaal goed was.)

@ The Lo Lands: Thanks! Top, dat je het zo waardeert.

VHsologitarist
2 juli 2008, 13:06
Hey stratmanneke,

klinkt lekker! :) as usual :)

Daniel91
2 juli 2008, 21:57
Ik vind het echt een heerlijk stukje muziek!

Chris Roos
3 juli 2008, 22:34
Sorry hoor maar ik snap die kritieken neit zo. Vind het een heerlijk stuk muziek. Azijnpissers hier af en toe. Lijkt me fantastisch om zo te kunnen spelen, zowel de piano als gitaar. Leuke impro in ieder geval. Thumbs up!

PLUS 1 geweldig. Sound is alleen niet echt mijn ding te snerperig maar wel. Maar goed das een kwestie van smaak natuurlijk. Op 2.05 vind ik het al beter. Gewoon een mooi stuk hoor! Wel krijg ik er beelden bij van een tragisch eind in een goeie ouwe derrick film.



Groet, B

Stratman70
8 juli 2008, 11:23
Hey Ferry en Daniel91 bedankt!

@ Boudewijn:
Hey, da's ook lang geleden dat ik jou hier ben tegengekomen. Hoe is het met jouw muziek? Ik ben altijd erg gevleid als de meester zelf ook even naar mijn muziek luistert.
Wat dat geluid betreft: ja... snerpend... zo heb ik het nog nooit benoemd, maar inderdaad... ik begrijp wel wat je bedoelt en dat is wel een puntje van aandacht. Ik vrees wel dat het veel met mijn spel te maken heeft, of bedoel je echt het geluid? (waar ik ook nog erg zoekende in ben.)
Bedankt voor het luisteren en je gewaardeerde reactie!

Grappig trouwens, want Yvonne en ik zijn beide liefhebbers van Derrick!