PDA

View Full Version : Landau in de Boerderij 1 april '08



catalyst
2 april 2008, 00:48
... :rockon:... wat een beest - wat een band; volgend jaar maar weer doen...
Speelplezier spatte er van af - ahum mijn review - het is al laat nietwaar...

Luke-wannabe
2 april 2008, 01:12
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=105600

;)

Ja was idd te gek!

Michael AE
2 april 2008, 14:12
Tsja, wat moet ik er van zeggen. Geweldig gewoon. Geweldig spel van alledrie de heren en ook nog eens een flinke dosis humor...

Ik moet alleen wel zeggen dat ik zijn sound wel cool vond, maar dat het niet helemaal is wat ik zelf te gek vind.

Voorprogramma van Niels van der Steenhoven was ook goed. Kan erg goed spelen. Kwam me ook bekend voor op 1 of andere manier.

Ik vond alleen de liftmuziek die hij maakte een beetje cliche en flauw en het had allemaal wel erg weinig ballen. De nummers leken ook allemaal op elkaar in mijn oren. Wel goede muzikanten allemaal, maar ik miste persoonlijk wel iets.

Al met al wel een zeer geslaagde avond. Zaterdag ga ik weer in Munster (Duitsland). Ik ben benieuwd of de setlist hetzelfde blijft. ;)

future2future
2 april 2008, 15:09
Ik vond het echt te gek, net als de vorige keer. Zijn sound vind ik wel echt te gek, echt super. Wat ook te gek is is de lol die die mannen op het podium hebben. Gary Novak is ook echt een monster!

LucaBrasi
3 april 2008, 19:44
Gisteren mijn eerste keer Landau (in Verviers) en ik moet zeggen dat t echt te gek was! Heb alleen Tales from the Bulge, maar moet zeggen dat ik zo'n beetje alle nummers van de set goed te pruimen vond.

Gary Novak was idd geweldig, Landau's vrouw een gekke hippie :D