PDA

View Full Version : Asama



Thunders1988
1 april 2008, 21:41
Hoi,

Mijn buurman heeft een Asama basje kunnen bemachtigen van zijn neef. Hij zou graag wat achtergrond info hebben (waar werden ze gemaakt, de prijs, de kwaliteit... dit kon zn neef hem niet meer precies vertellen. daar had ie ze al te lang voor.)

Ze ziet er uit zoals de deze. Als jullie meer foto's nodig hebben, vraag ik hem wel meer foto's te maken. Dit is er alvast een van een gelijkaardig model (tis geen 8 string though)

http://i224.photobucket.com/albums/dd144/snarenkunst/Asama1788.jpg

Peace out :hippie:

Saf
3 april 2008, 22:08
wilde net gaan type dat ik precies dezelfde heb als die op jouw foto. Maar het is dezelfde als op de foto.

Gemaakt dacht ik in Japan, goede kwaliteit, prijs technisch erg moeilijk heb die van mij geruild met een gitaar waar ik 50 euro voor gegeven had en die denk ik iets van 100 waard was. Ik den keen vier snaar in goede staat zal we lop mp iets rond de 125 / 150 doen. Dit soort gitaren gaan over het algemeen in ieder geval op marktplaats niet voor hoge prijzen weg.

OJJVZ
3 april 2008, 22:31
Ik zou even zoeken op basgitaarforum.nl daar vroeg iemand die vraag ook al, foto leek er zelfs op geloof ik :P Paar maandjes terug. Dacht dat het best een OK ding was.