PDA

View Full Version : pamela andersons kont



bass blom
1 april 2008, 21:18
WTF? groen?

http://www.hetgelegevaar.nl/greenbutt.jpg

FNaRK
1 april 2008, 21:19
:???:

en ik ben niet eens blond

bass blom
1 april 2008, 21:23
:???:

en ik ben niet eens blond

soortvan inside joke, in een ander topic kwam ter sprake iets met les pauls en tetten van pamela en je postcount.

en toevallig kwam daarna ook ter sprake dat mijn les paul niet zwart maar groen is :chicken:

josszee
1 april 2008, 21:24
JAJA hij is groen maar het topic moest tog maar pamela andersons tetten genoemd hebben!! mooi van je bass blom!! :hippie:

bass blom
1 april 2008, 21:25
JAJA hij is groen maar het topic moest tog maar pamela andersons tetten genoemd hebben!! mooi van je bass blom!! :hippie:

kont of tetten, alletwee zacht en rond en lekker, maakt geen reet uit :seriousf:

josszee
1 april 2008, 21:27
kont of tetten, alletwee zacht en rond en lekker, maakt geen reet uit :seriousf:

Daar heb je een punt man je les paul is gewoon even geil als pamela anderson!! :hippie:

Lexvandoef
1 april 2008, 21:27
haha, kijken hoe langie open blijft :D

Trouwens, ik vind hem niet echt groen groen, meer zwart met een lichtere (iets groene) glans. :hippie:

bass blom
1 april 2008, 21:30
haha, kijken hoe langie open blijft :D

Trouwens, ik vind hem niet echt groen groen, meer zwart met een lichtere (iets groene) glans. :hippie:

het was me ook al eens eerder opgevallen.
orph zei net ook al; geel, vaak zeggen mensen, mooi die vergeelde binding.
fout, is vergeelde lak, het wit waar de lak weggesleten is is wit..
en diezelfde lak zit op het zwart en probeert daar ook geel te zijn maar dat lukt niet en het lijkt meer groen.

ik vind het ook best een wonder dat ik het op de foto vast heb kunnen leggen :satisfie: