PDA

View Full Version : Nummer Band "You better Run"



Samder
1 april 2008, 21:11
Hallo goede mensen,

Tijdje terug met mn band *Sweet Sunburst* een nummer opgenomen. Erg veel plezier gehad met het hele opname gebeuren, was echt een leuke ervaring!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.myspace.com/sweetsunburst

P.S. Is speel gitaar...

Groeten!

Sander

Riky
2 april 2008, 12:22
Dit klinkt er lekker! Vind alleen wel jammer dat het knallende begin niet aan het eind terug komt.. Vind die begin riff echt heel sterk! Goed bedacht!!
Wat een super gitaar sound ook!


Succes met de band!

heb jullie ff toegevoegd :)

Herman
2 april 2008, 12:53
Die beginriff is inderdaad erg sterk! Doet me aan RATM denken. Erg lekker geluid ook, dus daar ook een big up voor.

Wat ik wel jammer vind is het nogal Nederlands accent van de zanger, maar nu is dit toch vrij vaak het geval bij Nederlandse bandjes, en is ook niet zo heel makkelijk om af te leren denk ik.

Voor de rest erg lekker nummer, vind de bridge ook erg tof! Dit is absoluut iets waar ik wel naar kan luisteren. Meer nummers zijn welkom dus. ;)

erwin_ve
2 april 2008, 13:14
Zo hé! Wat een lekker geluid met alle instrumentale breaks; SRV/Hendrix-achtig.
Wat heb je gebruikt aan gear?

benwave
2 april 2008, 20:55
Errrggg Goed gitaar geluid en spel. Niets op aan te merken alleen maar positief.
Goed gedrumt ook vind ik.. erg strak.
Mijn kritiek is dat in de zang partij misschien iets te veel woorden zijn gepropt
Om dat het hele nummer zo ontiegelijk strak is laat de zang het af en toe wat rammelen om het zo maar te zeggen. Niet dat ik het slecht vind of zo hoor.
Al met al gewoon een lekker nummer

gitaarvrouwtje
2 april 2008, 20:58
yep lekker hoor..ik vind het begin lekker knallen ...klinkt goed

Samder
2 april 2008, 21:10
Zo hé! Wat een lekker geluid met alle instrumentale breaks; SRV/Hendrix-achtig.
Wat heb je gebruikt aan gear?

Wow bedankt voor de Feedback jongens!

Ik gebruik een Fender Highway strat (de oude, dus NIET de "new Highway one series"

Als Amp een ENGL Thunder

En effect: Tadaaaa de enige echte goedkope.....Boss DS-1 !

drap
4 april 2008, 06:29
Vind het muzikaal erg tof. Beetje een mixje van Hendrix en RATM hoor ik er in. Alleen de zang, dat vind ik wat jammer. Een beetje vlakjes gezongen en rytmisch niet altijd even vlotjes meelopend. Maar je gitaarwerk is puik!

SGbanez
4 april 2008, 23:24
vet, idd de intro is heel vet. Mooi geluid ook. Alleen het einde zou misschien iets minder kunnen... wegvagen... voor de rest vind ik het echt vet

Micro-e
5 april 2008, 10:48
Echt onwijs lekker gespeeld! heerlijk gitaarspel en een heel goed drumgeluid.
De zang vind ik opzich ook nog best lekker, maar hapert af en toe en de opbouw kan misschien wat spannender.

Ga zo door :rockon: