PDA

View Full Version : Senior Member?



BramSchouten
1 april 2008, 16:59
Wat is 't verschil als je senior member bent en als je member bent?

Mvg, Bram

Kim Wilson
1 april 2008, 17:03
Senior members mogen n00bs bashen zonder daarvoor gebanned te worden.



Nee, grapje. Het heeft te maken met je aantal posts. Vanaf 100 posts ben je senior. Jij nu dus ook. Gefeliciteerd. :)

hendrix2
1 april 2008, 17:17
ik vind dat maar iets dom. Sommige mensen zijn hier na 1 dag al senior member (remeber Aradia, optipop, enz...)
Senior member zou vanaf 5000 ofzo moeten zijn (wat hier helemaal niet zo ongewoon is) of vanaf dat je 1 jaar lid bent ofzo

Bram+
1 april 2008, 17:20
ik vind dat maar iets dom. Sommige mensen zijn hier na 1 dag al senior member (remeber Aradia, optipop, enz...)
Senior member zou vanaf 5000 ofzo moeten zijn (wat hier helemaal niet zo ongewoon is) of vanaf dat je 1 jaar lid bent ofzo
Zulke dingen zouden ook met drie klikken ingesteld kunnen zijn, als er een actieve administrator zou zijn geweest, maar voor de rest hebben die ranks toch geen functie, in het ergste geval stimuleert het alleen maar spam-gedrag.

hendrix2
1 april 2008, 17:29
Zulke dingen zouden ook met drie klikken ingesteld kunnen zijn, als er een actieve administrator zou zijn geweest, maar voor de rest hebben die ranks toch geen functie, in het ergste geval stimuleert het alleen maar spam-gedrag.
Da's waar. Die 'actieve' administrator is inderdaad een van de zwaktepunten van gitaarnet, erg jammer, maar we zullen het er maar niet over hebben :hippie:

Kim Wilson
1 april 2008, 17:30
Ik vind eigenlijk dat alle leden met meer dan 20.000 posts een status aparte moeten krijgen. :cooler:

hendrix2
1 april 2008, 17:44
Ik vind eigenlijk dat alle leden met meer dan 20.000 posts een status aparte moeten krijgen. :cooler:
Ik kan die van jou in Banned veranderen ;) da's wel een aparte status :D

Maar inderdaad, die status stelt weinig voor. En eigenlijk ben ik daar misschien wel blij om. Zo krijg je geen gespam om een 'nieuwe' status te halen. Ook die avatars die inactief zijn vind ik goed. En nog beter vind ik dat je geen plaatjes in je handtekening kan zetten. Dat zijn allemaal dingen die ervoor zorgen dat het forum toch wat overzichtelijk blijft. In vergelijking met véél andere forums is het hier echt wel goed!

De Beer
1 april 2008, 18:19
Ik vind eigenlijk dat alle leden met meer dan 20.000 posts een status aparte moeten krijgen. :cooler:"Hobbyloos" ideetje mischien? :seriousf:

gitaarvrouwtje
1 april 2008, 18:25
op een forum waar ik vroeger modder eter was heette dat geen senior member
maar kreeg je eerst de titel komtnetkijkertje
daarna de titel hoort bij het meubilair
en als je echt veel gepost had forum-antiek

Jedeel
1 april 2008, 19:21
ik vind dat maar iets dom. Sommige mensen zijn hier na 1 dag al senior member (remeber Aradia, optipop, enz...)
Als het persé moet dan start je draadjes in off-topic over;
- welk boek lees je nu
- wat eten we vanavond
- waar luister je nu naar
etc...etc....

Van mij mag het aantal posts en de daarbij behorende 'status' verdwijnen.
Maar .... het stoort mij ook niet.

Ga nu even naar off-topic om te schrijven wat ik eet, terwijl ik luister naar.... en gelijktijdig ook nog aan het lezen ben :)

hendrix_appendix
1 april 2008, 20:58
op een forum waar ik vroeger modder eter was heette dat geen senior member
maar kreeg je eerst de titel komtnetkijkertje
daarna de titel hoort bij het meubilair
en als je echt veel gepost had forum-antiek

Maar hier vinden we dat heel lame.