PDA

View Full Version : Setlist Mark Knopfler



Gitaargek
31 maart 2008, 11:02
Hello,

Heeft er hier iemand de setlist van Mark Knopfler van zondag 30 maart?

alvast bedankt.

B_2_the_a
31 maart 2008, 12:18
waarschijnlijk heeft ie sultans of swing gespeeld :D

RullyRulez
31 maart 2008, 12:33
1) Cannibals
2) Why Aye Man
3) What It Is
4) Sailing To Philadelphia
5) True Love Will Never Fade
6) The Fish And The Bird
7) Hill Farmers Blues
8) Romeo & Juliet
9) Sultans Of Swing
10) Marbletown
11) Daddy´s Gone To Knoxville
12) Devil Baby
13) Speedway At Nazareth
14) Telegraph Road
15) Brothers In Arms
16) Our Shangri-La
17) So Far Away
18) Going Home - Theme From Local Hero

alfred
31 maart 2008, 14:59
Het concert was erg goed overigens.
Super geluid, de band was erg goed op elkaar ingespeeld.

artnaz
31 maart 2008, 15:03
Geen Privat Investigaions...

Goed dat ik niet gegaan ben, want ik twijfelde nog of ik voor die paar nummers die ik mooi vind er bij moest zijn. En Private Investigations is mijn favoriet... :D

Wel een topgitarist, en zeer goede band hoor... :hippie:

RullyRulez
1 april 2008, 09:35
Gisteren in Rotterdam Ahoy geweest... bijna dezelfde setlist, behalve nummer 12. Fantastische arrangementen en gitaarspel. Fantastische live versies van Hill Farmers Blues, Speedway at Nazareth en Telegraph Road met name....de rest ook schitterend

1) Cannibals
2) Why Aye Man
3) What It Is
4) Sailing To Philadelphia
5) True Love Will Never Fade
6) The Fish And The Bird
7) Hill Farmers Blues
8) Romeo & Juliet
9) Sultans Of Swing
10) Marbletown
11) Daddy´s Gone To Knoxville
12) Postcards from Paraguay
13) Speedway At Nazareth
14) Telegraph Road
15) Brothers In Arms
16) Our Shangri-La
17) So Far Away
18) Going Home - Theme From Local Hero

E-J
1 april 2008, 11:16
Ik ben naar het optreden zondagavond in de HMH gegaan, heerlijke muziek maar hij had van mij best wat meer nummers mogen spelen van Kill To Get Crimson. Punish The Monkey en In The Sky bijvoorbeeld.

Maar wat een fantastische gitarist zeg... oef 8-)

ten24Virgil
1 april 2008, 21:55
Hallo allen,

Ik ben zaterdagavond geweest en eerlijk gezegd vond ik het nogal tegenvallen. Hij maakte zelf nogal veel fouten, het leek of hij heel vermoeid was ofzo. Echt heel jammer. Zijn er nog meer mensen die dit gevoel hebben of ligt het aan mij?

Ik heb hem 16 jaar geleden met Dire Straits gezien en toen was hij echt super goed. Was dit mischien het eerste concert van de tour? Toch ben ik blij dat ik geweest ben want het blijft supergoede muziek.

Groeten, Virgil.

DTmaster
1 april 2008, 21:58
mann dat was zeker met the Dire Straits on the Night tour (hete dat zo want ik heb die cd ) leek mij zo cool hoe was dat concert :)

was 9 of 10 hahaha

ten24Virgil
1 april 2008, 22:09
Klopt, toen was ik 16 ofzo. Midden in m'n examens. Maar ik moest er heen. Het concert toen was echt heel erg goed. Alles klopte gewoon, sfeer, muziek. Geluid was ook supergoed.
Ik vond het wel jammer van afgelopen zaterdag maar ik zou zo weer gaan hoor. Dit kan hij beter, weet ik zeker...

RullyRulez
2 april 2008, 09:23
Ik hoorde van mensen die zowel zaterdag als maandag geweest waren, dat het maandag veel beter was... minder fouten etc. Het zal wel te maken hebben met het 1e concert van de tournee. Ik vind het nog steeds goede muziek.... ook zijn solo werk, hoewel het minder rockend is.

On the Night vind ik zelfs een waardeloze DVD/CD, aangezien hier teveel aan "gepoetst" is... er zijn bootlegs van de laatste tournee van Dire Straits die veel beter zijn.... Alchemy daarentegen is wel geen goed live album, dat zonder oppoets werk op plaat is gezet... er zit zelfs ergens een 'brom' in...maar ja wel echt zoals het gespeeld is.

DTmaster
2 april 2008, 10:06
Klopt, toen was ik 16 ofzo. Midden in m'n examens. Maar ik moest er heen. Het concert toen was echt heel erg goed. Alles klopte gewoon, sfeer, muziek. Geluid was ook supergoed.
Ik vond het wel jammer van afgelopen zaterdag maar ik zou zo weer gaan hoor. Dit kan hij beter, weet ik zeker...


die magie die ze op die cd hebben gezet is gewoon zoals het was, niet herhalen behalve met orginele bezetting.

supper man was het niet in de Kuip in Rdam.


PS: is er nog een bootleg van mischien.