PDA

View Full Version : Maroon en drap an die arbeit



drap
30 maart 2008, 22:52
.................

bass blom
30 maart 2008, 22:57
lekker clubje zo te horen :cheerup:

hendrix2
30 maart 2008, 23:11
Is dat een eigen nummer? Zoja, héél erg goed hoor! Ik ga zowaar nog eens luisteren (gebeurd zelden met mp3tjes van op gitaarnet ;))
Als het een cover is, blijft het goed hoor. Vind de zanger best wel goed (inderdaad soms niet helemaal zuiver, maar dat komt wel goed vermoed ik).

In ieder geval een erg fijn nummer. Ik kan er van genieten. Niets aan te merken op het spel ook.

Goed werk Drap en Maroon!

edit: na die solo zit een heel erg vet stuk!

rickert
30 maart 2008, 23:28
Vette shit mannen!!!!

Duramente is wel een mooie bandnaam.

hendrix2
30 maart 2008, 23:39
Yup, eigen nummer en de tweede komt er aan.
Doorgaan met die handel! Klinkt echt super! Ik zou heel graag eens een 'mooi' opgenomen versie van dit nummer horen.(of eens live horen--> in gent komen spelen in september/oktober :D???)

Bij deze zet ik me op de lijst voor een demo! Pm me maar als het ooit zover is!

Maroon
31 maart 2008, 01:42
Hé! Vette shit dat het online is! Klinkt stuk minder noisy dan in de bandruimte zelf :D. Allemaal opgemerkt mijn 'slayurh" opmerking :D

:rockon:

En drap> bedankt voor deze heerlijke veer in mijn anus. Ik zal hem koesteren. :D

Riky
31 maart 2008, 10:26
Hey is dit niet dat nummer wat je laatst bedacht had?
Vind het vet! Lekker strakke riffs! Mooi om te spelen zoiets!

:rockon:

rickert
31 maart 2008, 18:21
Hé! Vette shit dat het online is! Klinkt stuk minder noisy dan in de bandruimte zelf :D. Allemaal opgemerkt mijn 'slayurh" opmerking :D

:rockon:

En drap> bedankt voor deze heerlijke veer in mijn anus. Ik zal hem koesteren. :D
Mag ik er dan een bijstoppen? Wel zo'n dubbele, dat drap de andere kant kan binnenkrijgen.

Maroon
31 maart 2008, 18:30
Ass-to-Ass! :rockon: Nice!

BartS
31 maart 2008, 19:06
Klinkt lekker! :rockon:
Leuke solo, en de zang vind ik goed passen bij dit soort muziek! Doet me op één of andere manier toch een beetje aan Black Label Society denken, hoewel dat totaal andere muziek is..

Tupelo
31 maart 2008, 19:06
Hee gaaf, stonerrock! :rockon:

Drap stonerrock? :dontgeti:

Zal Maroon wel het mannetje zijn in dit @ss to @ss verhaal. :D

BartS
31 maart 2008, 19:07
Oja, nu weet ik weer waar deze muziek me aan doet denken.. Saint Vitus!!

Maroon
31 maart 2008, 19:17
Hee gaaf, stonerrock! :rockon:


onbewust speel ik altijd stoner rock, ik weet niet hoe komt :sssh:

hendrix_appendix
31 maart 2008, 19:44
Klinkt cool!

@Maroon - Ik wel...:sssh:

Squier4ever
1 april 2008, 10:53
klinkt zeker strak jongens! ga zo dooooooooooor.

Negative K3 fan
1 april 2008, 15:17
klinkt vet, RATM achtig, dat komt een beetje door die riffjes aan het begin, na de solo wordt het meer een beetje TMHT muziek :). Nette gitaarsolo van maroon (veer nr. 3)!!

Tho
1 april 2008, 19:27
Ik hoopte de eerste te zijn die kon klinken dat het RATM-achtig klonk, maar helaas. Kan ik mijn kennis van muziek wéér niet laten blijken :D

Ik vind het lekkere muziek jongens, maar wel 13 in een dozijn om heel eerlijk te zijn

bass blom
1 april 2008, 19:44
Ik hoopte de eerste te zijn die kon klinken dat het RATM-achtig klonk, maar helaas. Kan ik mijn kennis van muziek wéér niet laten blijken :D


ook best sigwaardig :D

Negative K3 fan
1 april 2008, 20:24
Wat is TMHT? Ik zit van alles te proberen, maar ik kom er echt niet op :nervous: Na de solo zit nog een versnellinkje en dan komt de riff gewoon weer terug heur ;)

eerste woord is teenage :D

Maroon
1 april 2008, 23:06
ik was ook wel benieuwd naar wat TMHT nu eigenlijk is?.... :chicken:

gitaarvrouwtje
1 april 2008, 23:18
niet mijn favoriete muziekstijl (mja zal je ws niet verbazen als je naar mn brave gepingel luistert) maar ik ben wel onder de indruk en vindt het voor dit genre absoluut goed
compliment dus :)

Maroon
1 april 2008, 23:45
Braaf gepingel komt binnenkort ook online! ;) Ieders wat wils :hippie:

gitaarvrouwtje
2 april 2008, 00:23
okee dan:)
:hippie:

rickert
9 juni 2008, 20:00
Ja vet man. Wat is die ranzigheid in het begin:seriousf:. Maroon kan inderdaad lekker soleren zeg, kanonnuh!!!

jonesd
10 juni 2008, 20:30
Klinkt lekker. Goeie riff, bijpassende zang en inderdaad een vette solo.

Een klein puntje van kritiek is dat het wat mij betreft een beetje strakker mag. Na het stille stuk met de bas, is de timing van de invallende gitaar op het randje en dit haalt een beetje het wow-effect weg.

jonesd
10 juni 2008, 21:38
Dat verklaart inderdaad veel. Het lijkt mij effectief zeer moeilijk om perfect in te vallen op die bas zonder click.

Ik zou zeggen, naar de studio met die handel en een wereldplaat opnemen:)

budje
10 juni 2008, 21:43
Nothing found. It is really deleted. Sorry.

:sneaky:

Wickerman
10 juni 2008, 21:46
Nothing found. It is really deleted. Sorry.

:sneaky:

Idd, argh, ik had 'm graag gehoord.

budje
10 juni 2008, 22:18
kijk, nu hoor ik m wel inderdaad! is best een redelijke opname hoor, ik heb wel slechtere oefenruimte shit gehoord. t is wel te horen dat de zanger niet altijd goed zichzelf kan horen, als ie wat pittiger gaat zingen zit ie wel goed op de noot :-) maar dit is goed te pruimen hoor!

Alleen kleine nutteloos commentaartje: women is meervoud, en woman is enkelvoud.

Een echte zeurpiet vind altijd wel wat ;-)

Tupelo
10 juni 2008, 22:30
Lekker.. nogsteeds goede stoner. :hippie:

Zelfs de zang is wel te pruimen vind ik.
Niet mee kappen deze keer. ;)

hendrix_appendix
11 juni 2008, 01:40
Klinkt wel cool zo he! Zanger is behoorlijk sterk in de hogere uithalen, fijn beetje grid in zn stem. Zou misschien cool zijn om de vocals in de verses wat rustiger te houden of evt. wat lage en opgefokte gesproken lyrics voor wat meer een RATM sjeu. Catchy nummer, ik hoor overduidelijk RATM, Soundgarden en een beetje Maiden terug op het eind.