PDA

View Full Version : Engl Z12 probleem



Misery Signals
30 maart 2008, 20:14
Ik heb dus mijn LIne6 PODXT LIve aangesloten via midi op mijn Nobels MS4 om mijn amp van kanaal en fx loop mee te laten switchen.

Nu heb ik deze namiddag een Engl Z12 extra aangeschaft. De bedoeling is dat ik daarmee de Line6 en ook de Nobels MS4 tegelijk ga schakelen. De Engl is veel robuuster en dan kan ik mijn pedalenbak bij de amp laten staan en de Engl vooraan zetten, bier- en vuilproof...

Line6 en Nobels staan op kanaal 1 beiden. Ik zet de Engl aan en zet de midi channel ook op 1.

Nu schakel ik via de Engl. De programma's bij de Line6 veranderen zoals ik wil, maar de Nobels schakelt niet mee. Als ik alles aangesloten laat en dan via de Line6 schakel, schakelt de Nobels wel zoals ie moet.

Ik heb ook de Engl rechtstreeks aangesloten op de Nobels end an doet hij 't ook...?

Hoe zou dit komen??? En plse niet zeggen verkoop de Line6... Mocht de Engl niet werken gaat ie terug in de verkoop want de LIne6 heeft mijn liefde weer gewonnen...

MS

Misery Signals
30 maart 2008, 21:58
Opgelost! Line6 als thru programmeren in plaats van out...

MS

VanBiLL.com
30 maart 2008, 22:17
Opgelost! Line6 als thru programmeren in plaats van out...

MS

Ah, je hebt het al ontdekt, 'k wou het net gaan zeggen. 'K heb ook wel eens zo geintje aan de hand gehad, en de toemalige moddeler moest het bijna bekopen met z'n leven op die ene regenachtige zondagmiddag...

Veel plezier met je gear btw...