PDA

View Full Version : B.C. Rich "Body Art Collection"



SnaeR
15 februari 2003, 12:34
Heuy!

..Hebben jullie die B.C. Rich Body Art Collection gezien:

http://www.bcrich.com/2003/bodyart/index.htm

D'r zitten wel 'n paar leuke bij, vooral die "Bich" is errug gaaf!!

Check it out!

Greetzz
~Sn@eR~

Fluffy
15 februari 2003, 12:41
bedankt voor de link. er zitten zeker mooie tussen, ze zien er echt mooier uit, vooral de skull pile, flash ring, spiro light en boris vind ik mooi

Noctiis
15 februari 2003, 13:42
en ook niet zo duur!

daron_kurt
15 februari 2003, 14:08
waar staan die prijzen dan, verdomme, t zijn prachtige dingen, maar ik kan geen prijzen vinden...:S

Fluffy
15 februari 2003, 14:12
nee, ik ook niet. een vriend van mij vond de boris mooi, weet je ongeveer hoe duur die is noctiss ?

BLOK182
15 februari 2003, 14:28
die spyro light vind ik wel cool!

BLOK182
15 februari 2003, 14:31
The guitars will be sold as complete sets of 12 models to its dealer network and box store affiliates. The suggested retail price of each instrument is $499.
Vond ik op de site.

ToolRulez
15 februari 2003, 14:44
Ze zijn al te koop bij Musik-produktiv in Duitsland, maar ieder model is maar 1 maand verkrijgbaar (staat ook op de site van BC-Rich geloof ik), ze kosten 359 euro.

BLOK182
15 februari 2003, 14:49
zo das betaalbaar!! Maar aan de andere kant, is het dan niet gewoon een cheapass gitaar met een leuk plaatje?

R. Flagg
15 februari 2003, 15:05
Volgens mij ben je eerder een soort van schilderij aan het aanschaffen, dan een echt instrument. Maar ja lijkt me wel leuk om nieuwe pu's te gaan kopen voor je schilderij.

Weet iemand trouwens bedrijven die dit soort body art voor de gitaar maken, het lijkt me namelijk erg gaaf.
Vroeger bij mij op school waren er een aantal gasten die hadden een tekening van de platenhoezen van iron maiden op hun gitaar gezet. Ik loop daar nog van te kwijlen

Static-M
15 februari 2003, 15:27
Ik vond es een site van een gozer en daar kon je je gitaar inleveren, en dat zet hij er een spiegel op, eventueel gebroken. Megamooi. Ik weet alleen niet meer welke site dat was. Ik vond em door naar Static-X te zoeken, want Tripp Eisen van Static-X heeft ook zoiets. Machtig mooi.

signsofzodiac
16 februari 2003, 11:35
Het zijn de allergoedkoopste cheapass gitaren die BC Rich heeft. De Bronze-serie geloof ik. Maar de graphics zijn wel cool :smile: