PDA

View Full Version : Epiphone les paul Bullseye



Sinner1980
27 maart 2008, 21:32
Hey gasten,

Ik heb net een epiphone les paul bullseye besteld. De standaard EMG's gaan eraf en er wordt een setje EMG Pro series Zakk Wylde ingebouwd. Ik kan niet wachten tot ie er is maar vraag me af of er mensen zijn hier die dit model wel eens gecheckt hebben en hoe dat beviel. Ik had eigenlijk ff door moeten sparen voor de Gibson versie maar ik ben ongeduldig...weer wat voor de toekomst... :p

Squier4ever
27 maart 2008, 21:40
leuke gitaar, goed gebouwd maar hou niet van de graphics en al helemaal niet van EMG.

Sinner1980
27 maart 2008, 21:43
Ik vind die bullseye graphic supervet: het uiterlijk van de gitaar is helemaal mijn ding...nou ja, meer van Zakk maar goed.

Heb nu ook EMG op mijn BCrich en dat scheurt en jankt lekker dus dat gaat ook goed komen hoop ik, nog geen ervaring met de EMG ZW

Squier4ever
27 maart 2008, 21:46
EMG's zijn leuk voor een ding en dat is scheuren. maar dat kan ik net zo goed met mijn passieve duncan of met m'n tele. geen EMG voor nodig. daarbij kunnen eerder genoemde elementen wel normaal clean en EMG's niet. ze zijn en klinken lelijk voor mij en daarbij schandalig overpriced.

Demonturtle
28 maart 2008, 00:30
De gitarist van mijn band heeft de Gibson versie ervan, en ik moet zeggen, kwas wel onder de indruk van de gitaar de eerste keer k ze zag. Klinkt ook heel goed, maar de graphic ben je wel beu na verloop van tijd.

Tankman
28 maart 2008, 00:41
Ik vind de looks erg cool van die gitaar. Zou er wel een willen met zulke looks. Maar ik heb vaak genoeg gespeeld op de Epiphone versie ervan in muziekwinkels, en het beviel me geen ene keer. Er komt wel ok geluid uit (versterkt), maar hij speelt totaal niet lekker. Die nek wilt maar niet lekker zitten in mijn handen. Ik vond hem te smal, en de acoustic tone is nogal dof. Ik heb soms ook gewoon dagen waar sommige gitaren niet lekker spelen, maar dat model heb ik nu toch wel in een handjevol verschillende winkels gespeeld, en ik zet hem algauw weer terug en pak wat anders op. Maar goed, dat is mijn mening, en geen reden voor jou om hem terug te brengen ofzo.

Orpheo
28 maart 2008, 02:00
ik zou er een setje motherbuckers ingooien. veel goedkoper, even hot als een setje emg's, en een veel, veel beter geluid. alleen niet zo stil of 'uberstrak', maar het geweldige geluid, het organische geluid en gevoel, maakt een hoop goed wat dat betreft. geweldige dingen.