PDA

View Full Version : elektrische gitaar Ibanez RG470 goed?



puvin
16 juni 2001, 23:52
hallo,

ik zou als beginnende gitarist onmiddellijk een ibanez RG470 nemen! Is dit een beetje een goede gitaar?
Ik lees dat ze voor rock heel geschikt is maar kan je er ook all-around een beetje mee weg?
Kan je dus de gewone stukjes ook spelen?

dank

anoniem
17 juni 2001, 00:23
als je dan toch een vraag wil beantwoorden doe deze dan ook alsjeblieft:is de Jackson Randy Roadhs een beetje te spelen?gewoon all round.en is het het geld waard?Ik ben een beginner dus ik weet het niet ik vind hem wel heel gaaf.

Eko
17 juni 2001, 13:12
Hallo Puvin,
Ik heb even op de site van Ibanez gekeken wat voor gitaar je mooi vindt. Prachtige instrumenten om te zien.De elementen ( pick ups ) die er op zitten zijn behoorlijk gevoelig en lenen zich uitstekend voor zware rock en snelle felle licks ( solo`s ).
Je kunt in principe met iedere gitaar alle soorten muziek maken. Alleen moet je dan je instrument leren beheersen. Je moet dan leren wat er gebeurd als je de volumeknop helemaal opent of wat er gebeurd als je feller aanslaat of zelfs als je van plectrum wisselt.
Laat je niet afschrikken ! Als je een gitaar hebt die je mooi vindt en graag op speelt leer je makkelijker dan dat iemand je iets in de handen drukt en wat je tegen staat.
Ik weet niet of je al speelt of nog moet leren , maar ga eens kijken in een winkel en vraag iemand met je mee te gaan die kan spelen.Dan kun je in ieder geval horen of hij ook mooi klinkt.
Groeten Martin

puvin
18 juni 2001, 15:54
hallo en bedankt!!!
mag ik je e-mail eens, zou je graag nog wat vraagjes stellen want ik sta hier helemaal alleen! of icq?

ok,
op die gitaar kan je dus zware rock spelen :wink:
neig
en all-around gaat dus ook?!

Eko
18 juni 2001, 22:42
Hallo Puvin,