PDA

View Full Version : Bijna nieuwe gitaar...



J-sus Rulez
27 maart 2008, 14:36
Nu kom ik weer wat tegen... heb ik juist geld genoeg gespaard voor een cube 60 en een epiphone LP custom Alpine White, moet ik nog 4 weke wachten voor ze binnen zijn. Nou kan ik ze ook even goed bestellen bij musicstore dacht ik in mijn eigen. Zij hebben deze wel op voorraard... Ik heb gitaar al getest en al... is de gitaar die ik laat komen uit Duitsland afgesteld en al? of niet?...


J-sus

m@rijn
27 maart 2008, 18:38
je hebt zoals iemand al schreef hier al een topic over en stop met van die onnozele vragen te stellen. Hoe kunnen wij nu weten of die gitaren goed afgesteld zijn? Ze zullen gewoon de fabrieksafstelling hebben he

J-sus Rulez
27 maart 2008, 18:39
ok... sorry joh...

Slotje dan...

Luke-wannabe
27 maart 2008, 18:46
Pff wat een onzin, Marijn.

Ik weet niet of ze afgesteld zijn, maar zo niet laat je dat toch gewoon doen bij een gekwalificeert persoon? Kost niet eens zo veel geld en je hebt je gitaar eerder :)

J-sus Rulez
27 maart 2008, 18:49
Pff wat een onzin, Marijn.

Ik weet niet of ze afgesteld zijn, maar zo niet laat je dat toch gewoon doen bij een gekwalificeert persoon? Kost niet eens zo veel geld en je hebt je gitaar eerder :)


hoeso.. je hebt je gitaar eerder?

humbucker
27 maart 2008, 18:51
haha,

vind het wel grappig dat je voor elke vraag (ook al is ie over hetzelfde onderwerp) een nieuw topic opent. Blijkbaar snap je nog niet goed hoe een forum werkt. Je mag gewoon een vraag in je ander topic stellen hoor. Anders zou het hier erg snel vol staan.

en on-topic: waarschijnlijk gewoon fabrieksinstelling. Vind het persoonlijk wel lullig als je met een fonkelnieuwe gitaar in een gitaarshop binnenwandelt met de vraag of ze het ding willen afstellen terwijl je em elders gekocht hebt.

Nuja, just my 2 cents

grtn

J-sus Rulez
27 maart 2008, 18:52
en wat houd die fabrieksinstelling juist in? (wat is er anders dan aan een afstelling door een verkoper?)

Mike McCready
27 maart 2008, 18:55
en wat houd die fabrieksinstelling juist in? (wat is er anders dan aan een afstelling door een verkoper?)
Als je hem zelf door iemand laat afstemmen, kun je je eigen wensen doorgeven. De fabriek weet niet wie er op die gitaar gaat spelen als ze hem afstellen...

Luke-wannabe
27 maart 2008, 19:01
hoeso.. je hebt je gitaar eerder?
Je moest toch bij een andere winkel nog 4 weken wachten ofzo?

MattellicA
27 maart 2008, 19:02
Als je hem zelf door iemand laat afstemmen, kun je je eigen wensen doorgeven. De fabriek weet niet wie er op die gitaar gaat spelen als ze hem afstellen...

Hoge/lage actie, zoals je zelf wil... Mss andere snaren... ;)

Riky
27 maart 2008, 19:02
hoeso.. je hebt je gitaar eerder?

je wou hem toch bij music store bestellen zodat je hem eerder had?? :chicken:

EDIT: Luke was me voor:)