PDA

View Full Version : Gezocht: gitaarleera(a)r(es) Oost-Vlaanderen



killerman36
26 maart 2008, 20:54
Hallo,ik ben een beginnend gitarist (speel nu 10 weken) van 15.5jaar en ben op zoek naar een nieuwe gitaarleraar. De vorige kon mij immers enkel open akkoorden en barré akkoorden leren door het grote leeftijdsverschil (hij was 60 jaar). Nu ben ik dus op zoek naar een leraar die mij les zou kunnen geven in verschillende stijlen (vooral rock maar funk, jazz,reggea en blues kunnen ook). Liefst ook in de regio Deinze-Zulte behalve als ge zelf naar mij thuis kunt komen (Machelen). Wie gëinteresseerd zou zijn kan mij bereiken op thomas_goemaere@hotmail.com
PS: het is niet dat ik enkel de barré's en open akkoorden kan, ik heb mezelf al powerchords, toonladders en verschillende liedjes en technieken aangeleerd.

iemand die een leraar kent mag natuurlijk ook gewoon zijn nummer of emailadres geven.

Pais
26 maart 2008, 21:22
Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar wat gaat er mis wanneer iemand van 60 les gaat geven en het enige wat hij kan overbrengen zijn wat akkoorden? :)


De vorige kon mij immers enkel open akkoorden en barré akkoorden leren door het grote leeftijdsverschil (hij was 60 jaar).

Frenk95
27 maart 2008, 17:47
Waarschijnlijk de oudheid? Niet modern genoeg? :p

killerman36
27 maart 2008, 21:11
dan gaat er niets mis, hij zegt gewoon zelf dat hij mij in principe niets meer kan leren (hij is geen professionele leraar, hij gaf mij gewoon les om mij op weg te zetten). En nu zoek ik dus een leraar die mij verder kan brengen