PDA

View Full Version : mening over micheal kelly guitars



classicrooock
26 maart 2008, 15:31
ik zou graag eens de mening van jullie hebben over micheal kelly guitars .
speciaal over de lowboy patriot .



jaja ik kan geen klote type geen comentaar!

barno
26 maart 2008, 15:51
shit man! wat is dat typen van jou een ramp!! :)

ken de gitaren niet.

classicrooock
26 maart 2008, 15:54
shit man! wat is dat typen van jou een ramp!! :)

ken de gitaren niet.
O.o nu vroeg ik net om er niets over te zegge. :speed:

H.G. Kaufman
26 maart 2008, 15:57
Ik heb ze een keer geprobeerd, maar ik vond de neck heel erg fragiel en het geluid was net zo dun.
Desalniettemin zien ze er heel strak uit.

niekb
26 maart 2008, 15:59
Voor het geld zeker geen verkeerde gitaren (va 415 euri) Veel voor weinig zullen we maar zeggen. Ik vind ze vele malen beter dan bijvoorbeeld epiphone. Ze zijn ook nog eens goedkoper en hebben ook coil split.

Het model dat je noemt ken ik niet. De mooie topjes zijn meer photo dan echt (iig op de Hourglass)

Fijne gitaren vind ik het. Ze voelen degelijk aan.

IMO geen verkeerde aanschaf. Kijk maar ook eens naar de diverse recenties

Geoffrey
26 maart 2008, 16:07
De patriot black en die Patriot shadow staan me wel aan.. maar dan enkel qua uiterlijk want ik heb deze nog nooit getest.
En eerlijk gezegd had ik er nog niet van gehoord..

Ga ze testen en schrijf hier dan wat je er van vond..

zeppo
26 maart 2008, 16:33
jaja ik kan geen klote type geen comentaar!
Slecht onderwijs gehad? Da's dan jammer!
Maar je kunt in ieder geval wel je best doen, dat is toch het minste ...

classicrooock
26 maart 2008, 16:56
Slecht onderwijs gehad? Da's dan jammer!
Maar je kunt in ieder geval wel je best doen, dat is toch het minste ...
correctie ik zit nog in het onderwijs,maar talen is niet mijn beste vak.

Geoffrey
26 maart 2008, 17:06
We weten nu al dat hij niet al te best kan schrijven.. en dat hij beter moet opletten in de nederlandse les.

Maar ik wil nu eigenlijk ook wel iets meer weten over die Michael Kelly gitaren..

zeppo
26 maart 2008, 17:24
Hier (http://www.meetmusic.com/NL/archivedetail.asp?id=663) en hier (http://www.meetmusic.com/NL/archivedetail.asp?id=648) vind je twee (profesionele) reviews.

Spitfire
26 maart 2008, 20:02
We weten nu al dat hij niet al te best kan schrijven.. en dat hij beter moet opletten in de nederlandse les.

Heeft helemaal geen fuck met opletten bij Nederlands te maken, dit is gewoon luiheid en gebrek aan fatsoen.

niekb
26 maart 2008, 21:38
Stelletje zeiksnorren!

Ontopic aub

JohnLord
26 maart 2008, 21:56
Ik vind ze vele malen beter dan bijvoorbeeld epiphone.


Ik heb eens een Michael Kelly Custom Valor getest. Ik vind mijn Epi LP Custom vele malen beter (vergelijkbaar prijsniveau).

niekb
26 maart 2008, 23:35
De Michael Kelly's die ik in mijn handen heb gehad voelden beter aan dan Epi's.
Ik moet wel zeggen dat het natuurlijk ook bij deze gitaren van het exemplaar afhangt. Er zitten ook mindere tussen zoals bij alle merken.

Ik zag vorige week nog een epi waar het fretboard af was, nou daar wordt je niet vrolijk van. Het trussrodkanaal zat echt scheef en dan niet een klein beetje..

Epi heeft ook fijne gitaren daar niet van maar degene die ik de laatste keren getest heb waren niet echt om over naar huis te schrijven.

Rafke Pafke
27 maart 2008, 15:51
Ik heb een Michael Kelly Partriot Custom en ik ben er zeer tevreden over. Voor die prijs (ik betaalde 494€) krijg je veel gitaar voor weinig geld en ze zien er ook nog eens super uit (bij mij is de top alvast géén foto!).

Op youtube vind je wat testen van deze gitaar.

caliban
27 maart 2008, 16:10
Ik vind zijn schrijven al heel wat gebeterd tegen de vorige threads. Toch blijft het een kwestie van erop letten, tenzij je dislectie hebt.

Tho
27 maart 2008, 16:19
ik zou graag eens de mening van jullie hebben over micheal kelly guitars .
speciaal over de lowboy patriot .



jaja ik kan geen klote type geen comentaar!

godverdomme wat vind ik jou een irritant pisventje zeg! Je probeert niet eens normaal te typen! Je vertelde me dat je niet dyslectisch bent? Dan ben je gewoon zwakbegaafd

JohnLord
27 maart 2008, 16:29
godverdomme wat vind ik jou een irritant pisventje zeg! Je probeert niet eens normaal te typen! Je vertelde me dat je niet dyslectisch bent? Dan ben je gewoon zwakbegaafd
Precies, idereen die wel eens in een schoolboek heeft gelezen kan hier fatsoenlijk spellen, dus doe ff je best!

En maar nieuwe topics blijven openen he!

Geoffrey
27 maart 2008, 17:32
Heeft helemaal geen fuck met opletten bij Nederlands te maken, dit is gewoon luiheid en gebrek aan fatsoen.

Owkey.. daar heb je ook wel een punt!!!

Frenk95
27 maart 2008, 17:39
En elke keer blijft het me verbazen wat een onbeschofte lui hier allemaal op het forum zit. Laat hem toch niet correct Nederlands schrijven.. Als je begrijpt wat er staat is het goed. Op grote Engelse fora gaan ze toch ook niet zeiken als je een slechte grammaticale zin maakt. Ontopic: Mooie gitaren qua uiterlijk en inhoud, en niet de duurste..

Tho
27 maart 2008, 17:40
wie ben jij nou weer? Een 'd of t' foutje maakt niks uit, maar dit is gewoon pure luiheid, en het leest behoorlijk verrot.

Frenk95
27 maart 2008, 17:46
Zoiets kan je ook op een compleet andere manier brengen. Mjaa, waar gaat dit nou over? Lekker ontopic blijven! :p

Tho
27 maart 2008, 17:51
Zoiets kan je ook op een compleet andere manier brengen. Mjaa, waar gaat dit nou over? Lekker ontopic blijven! :p

Dat is het hele punt vriend, ik (en meerderen) hebben het hem al duidelijk gemaakt.

Frenk95
27 maart 2008, 17:53
Is een PB niet de perfecte oplossing voor het ontopic blijven? Volgens mij dwaal ik nu ook erg af, dus mijn laatste off berichtje hier.

G.G.
27 maart 2008, 17:56
Niet mijn modgebied hier in electr. gitaren, maar toch een kleine opmerking:


Jongens, laten we on-topic blijven.

Geoffrey
29 maart 2008, 12:03
Ik zou eigenlijk graag eens weten waar je dit merk kan kopen..
ik ben deze namelijk nog nergens tegengekomen.

Tho
29 maart 2008, 12:40
Ik zou eigenlijk graag eens weten waar je dit merk kan kopen..
ik ben deze namelijk nog nergens tegengekomen.

Kees Dee

10 tekens

Geoffrey
29 maart 2008, 14:00
correct. 10/10 knap werk :cheerup:
De werking berust op het verschijnsel dat een wisselend magnetisch veld een inductiespanning opwekt. Deze spanning zal in de geleidende wand van de kooi een stroom laten lopen die een secundair magnetisch veld opwekt dat het oorspronkelijke veld tegenwerkt. Door alle ribben van een kubus geleidend te maken, ontstaat binnen de kubus een veldvrije ruimte. Dit geldt echter alleen voor frequenties waarvan de golflengte groter is dan de grootte van de kubus. Indien voor hogere frequenties afscherming nodig is, kan bijvoorbeeld kippengaas gebruikt worden of volledig gesloten platen. Voor kritische elektronische onderdelen worden voor dit doel wel kleine metalen doosjes gebruikt. Het is dan van belang dat de deksel met veel lipjes goed geleidend contact maakt overal langs de hele spleet met de doos.

Hoe is dit mogelijk..?!?!
Het gaat niet over dit topic.. maar hij kan toch schrijven..?!?!

Geoffrey
29 maart 2008, 14:04
Kees Dee

10 tekens

Dan zal ik toch eens moeten langsgaan bij Kees Dee..
Het is waarschijnlijk wel een eindje rijden.

Tho
29 maart 2008, 14:07
Hoe is dit mogelijk..?!?!
Het gaat niet over dit topic.. maar hij kan toch schrijven..?!?!

zieke shit.. :eek:

Amersfoort is het midden van het land, dicht bij Utrecht. Kees is wel makkelijk te bereiken

Geoffrey
29 maart 2008, 14:16
Amersfoort is het midden van het land, dicht bij Utrecht. Kees is wel makkelijk te bereiken

Dan maak ik er een daguitstapje van.. :satisfie:
En kan ik nog wat meer muziekwinkels in de buurt een bezoekje brengen.

Tho
29 maart 2008, 14:18
Dan maak ik er een daguitstapje van.. :satisfie:
En kan ik nog wat meer muziekwinkels in de buurt een bezoekje brengen.

Kees Dee is in mijn ogen de enige die de moeite waard is ;) Utrecht is wel even uit de buurt met de auto in ieder geval. Daar heb je Dirk Witte, en dat is écht een kutwinkeltje, en de Feedback, en dat vind ik ook niet bijzonder

Geoffrey
29 maart 2008, 14:24
Anders nog een winkel waar ik eens kan langs gaan onderweg (vanuit België) naar Kees Dee?

Tho
29 maart 2008, 14:28
Anders nog een winkel waar ik eens kan langs gaan onderweg (vanuit België) naar Kees Dee?

aah, je moet dus een endje ;) Ja ligt er aan hoe je wilt rijden, want je kan het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk. The Jukebox in Boekel heeft mij altijd zeer interessant geleken, en verder zou ik het niet weten eigenlijk