PDA

View Full Version : Yuuuw Allemaal



jorne
26 maart 2008, 13:39
Ik Ben Jorne Meynen, ik ben 15 jaar (10-08-1992)
Ik Speel gitaar (al 6 jaar) ehm ik speel een beetje Piano..
Ik heb 2 elektrische gitare; een Fender stratocaster en een Ibanez ergodyne..
ik luister naar; rock, metal; blues, rock N' roll.. en dat is het zowat...


Byeee :gitarist:

Tubescreamer
26 maart 2008, 16:14
Nou kijk nou ben ik de eerste die je welkom heet. Goeie muzieksmaak! Heb je nog favo artiesten??

Veel plezier op het forum, hier is heel veel te leren en te beleven en het is ook ietwat verslavend af & toe heb ik zelf gemerkt :D Dus ook uitkijken geblazen!

Succes en :rockon:

jorne
26 maart 2008, 16:22
Bedankt!!!


Ja Favo Artiesten: Jimi Hendrix, Angus Young, Kurt Cobain,...
Santana vind ik ook altijd Fijn om naar te Luisteren...en Om mee te spelen ( sommige Liedjes toch (de gemakelijkere))
Enjhaa favoriete groep: Metallica/ACDC/CCR (ik hou wel vn oude klassiekers:d)Enzoovoort...:d

Tubescreamer
26 maart 2008, 16:31
Kijk, Angus, heel goed! Dat soort mensen doen 't altijd goed hier.
Geef je wel vast één tip: boel mensen hier vallen al snel over het dan al niet goed gebruiken van de Nederlandse schrijftaal. Zijn meerdere topics off-topic mee volgejouwd volgens mij, pas nog ééntje.
Dus: gebruik Uw hOofdlettRs wijs en let op Uw spelling! Zo niet ben ik bang dat zelfs je relatief jonge leeftijd geen excuus zal zijn voor de grammaticapolitie alhier. In het geval van dyslexie heb ik niks gezegd natuurlijk. :sssh:

Maar laat je vooral niet afschrikken :D nogmaals plezante tijd hier toegewenscht! (voor de grap iets fout spellen mag wel!!)

jorne
26 maart 2008, 16:33
Ah, bedankt voor het waarschuwen!
Ik zal er rekening mee houden!:d

Tubescreamer
26 maart 2008, 16:34
Ach, zolang je de woorden sex, drugs en rock 'n' roll maar goed spelt he :D

jorne
26 maart 2008, 22:27
:blast: Sex Drugs And Rock N Roll Yeah:d
dat kan ik wel spellen ja:d
:rockon: