PDA

View Full Version : Pfoeh... Hoop geld voor een niet-originele



Luke-wannabe
25 maart 2008, 22:46
http://www.maxguitarstore.com/store.php?productID=2272

Vinden jullie niet?

blindfaith85
25 maart 2008, 22:49
Als ik het geld had, had ik hem wel willen hebben, en dan wel de bigsby er weer opgezet

Danielovich
25 maart 2008, 22:49
Klopt, ik vind Gibson's vaak erg overprised. Het zijn goede gitaren zeer goede gitaren. Maar je betaalt er gewoon te veel voor.

Orpheo
25 maart 2008, 23:18
nee hoor. ga maar na, een strat uit die periode gaat ook ongeveer voor 12000E. een LP uit dat jaar is dan niet bijster veel.

vulvasonic
25 maart 2008, 23:20
Alle grote merken doen hun best om de bekendste en beste gitaarbouwers binnen te hengelen om voor hen te werken. Tegenwoordig betaal je dus feitelijk vooral voor de naam en faam van de bouwer. En dan staat er ook nog GIBSON op!!!!!

Tsja, alles heeft zo z'n prijskaartje.

pannekoek
26 maart 2008, 00:13
Alle grote merken doen hun best om de bekendste en beste gitaarbouwers binnen te hengelen om voor hen te werken. Tegenwoordig betaal je dus feitelijk vooral voor de naam en faam van de bouwer. En dan staat er ook nog GIBSON op!!!!!

Tsja, alles heeft zo z'n prijskaartje.


ook zo handig dat dat kaartje duurder word als je hem koopt dus mensen moeten niet zeuren dat gibson overpriced is want ze verliezen er geen geld voor, de mensen die dat zeggen die zijn jaloers dat ze er geen 1 kunnen betalen :rockon:

Mitch
26 maart 2008, 00:22
Voor een gitaar uit '69, mwoh... misschien dat je een Eko voor minder vindt :D

jamx
26 maart 2008, 08:56
Er is met de foto's gerommeld !!! Links onder zie je dat er een stuk van de kop af is, maar rechts onder ziet hij er perfect uit. :sneaky:

Luke-wannabe
26 maart 2008, 09:16
Er is met de foto's gerommeld !!! Links onder zie je dat er een stuk van de kop af is, maar rechts onder ziet hij er perfect uit. :sneaky:
Lijkt me niet, want het is gewoon een winkel, dus die zouden meteen door de mand vallen.

synapse
26 maart 2008, 09:59
@ JAMX: Eerst goed kijken én lezen voordat je roept dat er gerommeld is:

de voorkant van de headstoch is beschadigd, niet de achterkant. Staat ook zo op de site: "small corner of headstock chipped".

bass blom
26 maart 2008, 10:09
ik gaf er ook nooit dat geld voor.
een splinter nieuwe historic bllabla moet al zowat de helft kosten, vind ik ook teveel :D

Dirkdewaard
26 maart 2008, 10:33
Veel te veel, helft is nog veel imo.

Een fender gibson vergelijking qua prijs kan je helaas niet maken.
(Dan zou een strat uit 1959 ook 3,5 ton zijn ofzo??)

jamx
26 maart 2008, 14:27
@ JAMX: Eerst goed kijken én lezen voordat je roept dat er gerommeld is:

de voorkant van de headstoch is beschadigd, niet de achterkant. Staat ook zo op de site: "small corner of headstock chipped".

Vind ik zeer onwaarschijnlijk. Er is een groot stuk vanaf en de foto is redelijk recht van voren gemaakt. Je zou dan toch minstens nog een deel van de rechter punt moeten zien op de foto met het vooraanzicht.