PDA

View Full Version : Schrijven op Plectrum



xSophie
25 maart 2008, 15:39
Ik ben van plan om een gitaar plectrum wat persoonlijker te maken door er dingen op te tekenen/schrijven. Is dit wijsheid of niet... Ik ben van plan om dit met een permanente stift te doen... het is niet de bedoeling om er ook echt mee te spelen want daar vind ik de plectrum te dun voor.. :)

artnaz
25 maart 2008, 15:42
Als er niet mee gespeeld wordt kan het geen kwaad...

JohnLord
25 maart 2008, 15:43
Tjongejonge, een topic openen voor een plectrum te beschrijven wat zegge en schrijve veertig cent kost, als je ze al niet gratis krijgt! Met ander woorden, doe maar, er valt weinig te vernielen anders neem je gewoon een nieuwe.

Wiellem
25 maart 2008, 15:57
Ik zou ook niet weten waarom het wel kwaad zou kunnen als je schrijft op plectrums waarmee je speelt.. eigenlijk

artnaz
25 maart 2008, 15:59
Ik zou ook niet weten waarom het wel kwaad zou kunnen als je schrijft op plectrums waarmee je speelt.. eigenlijkDie "permanente" tekening verdwijnt wel wel als je er wat mee speelt lijkt me...

Wiellem
25 maart 2008, 16:31
Die "permanente" tekening verdwijnt wel wel als je er wat mee speelt lijkt me...

ahzo leuk toch kun je er vaker op tekenen :P

Tubescreamer
25 maart 2008, 17:01
Ten eerste: het meervoud is plectrA :D Juist, met hoofdletter A.
Ten tweede: ik vind het een heel goed idee! Goedkoper dan custom plectrA te laten maken, dunkt me.
Maar ja wat zet jr d'r op he? Beste idee tot nu toe ooit vind ik je telefoonnummer erop om in het publiek te gooien naar de dames :)

Kim Wilson
25 maart 2008, 17:07
PlectrUMS mag ook. :)

Tubescreamer
25 maart 2008, 17:11
PlectrUMS mag ook. :)
Serieus? Met hoofdletter UMS?? :D sorrie flauw...
Dacht eerlijk waar dat dat zo'n iets was wat eigenlijk fout is maar toch altijd gebruikt wordt. Net zoals je ergens aan irriteren. Ander voorbeeld, want dat is een onjuiste samentrekking, maar da's (ook) niet goed.
Afijn, daar ging 't niet over: wat schrijft men zoal op plectrums/plectra/plectrae/plectri?

e!
25 maart 2008, 18:07
Ik zou het niet doen. Voor je het weet is de delicate balans die ons universum beheerst geheel naar den kloten. God weet welke ellende je over ons allen zou kunnen afroepen...

..eh..

had ik al gezegd dat ik het probleem niet helemaal zie?

pannekoek
25 maart 2008, 19:00
Ik zou het niet doen. Voor je het weet is de delicate balans die ons universum beheerst geheel naar den kloten. God weet welke ellende je over ons allen zou kunnen afroepen...

..eh..

had ik al gezegd dat ik het probleem niet helemaal zie?

ik weet ook niet zo zeker of het transimoruventinaniteit op aarde minder word als je op plectrums schrijft

Tho
25 maart 2008, 19:01
WHAT THE FUCK!?!? Mag hier een slotje op!? :chicken: :chicken: :eek::eek:

artnaz
25 maart 2008, 19:08
Wat een pannenkoek, "transimoruventinaniteit" een beetje verkeerd spellen... :stop:

e!
25 maart 2008, 19:09
WHAT THE FUCK!?!? Mag hier een slotje op!? :chicken: :chicken: :eek::eek:
WACHT HO STOP HALT!!!!

Eerst drie rondjes met je linker wijsvinger rond je rechter oor draaien. Je wil niet dat de hele dekselse fluxconstellatie in mekaar dendert.

Beetje beleid graag!

Fokking roekeloos gedoe allemaal... straks zul je zien dat ze ook nog op plectra/-ums gaan schrijven. Dan zul je wat beleven...

pannekoek
25 maart 2008, 19:12
Wat een pannenkoek, "transimoruventinaniteit" een beetje verkeerd spellen... :stop:


die is citaat waardig!!!

artnaz
25 maart 2008, 19:14
die is citaat waardig!!!....:D....

Mephistocles
25 maart 2008, 19:24
Serieus? Met hoofdletter UMS?? :D sorrie flauw...
Dacht eerlijk waar dat dat zo'n iets was wat eigenlijk fout is maar toch altijd gebruikt wordt. Net zoals je ergens aan irriteren. Ander voorbeeld, want dat is een onjuiste samentrekking, maar da's (ook) niet goed.
Afijn, daar ging 't niet over: wat schrijft men zoal op plectrums/plectra/plectrae/plectri?
:stop: <- deze smiley gebruik ik ook niet vaak!
:stop: Gij dwaas! In den beginne verwart gij een woord met een vrouwelijk genus met een woord van onzijdig genus uit de taal der Romeinen, het Latijn. Deze genera verschillen echter! In den tweede plaats is plectrum ingeburgerd in de taal der Nederlanders, dus mag, zoals bij vele woorden, zeker de relatief nieuwe, er een meervouds "s" achter geplakt. Denkt gij aldus aan ei, eieren of eiers. Zo ook: museum, musea of museums. Gij zult ten nimmer en nooit, noch heden, noch in de toekomst, noch er tussenin, zult gij plectras typen, noch schrijven, noch met grafitti op een muur spuiten, noch als tekst in een graanveld schrijven en vervolgens de schuld aan buitenaardse wezens geven. Wel mag u dit woord overdenken, om de fout te herkennen, en de kennis aan uw kinderen overdragen, opdat deze kinderen het aan hun kinderen overdragen, en die kinderen het aan hun kinderen. Amen.

Met andere woorden: beperk jij je maar tot visserslatijn, want taal is duidelijk latijn voor je. Sterker nog: het is Latijn!

Voor meer info: zie de site van Van Dale (http://www.vandale.nl/vandale/) en de officiële woordenlijst der Nederlandse taal (http://woordenlijst.org/).

Mephistocles
25 maart 2008, 19:26
ik weet ook niet zo zeker of het transimoruventinaniteit op aarde minder word als je op plectrums schrijft
Wat is transimoruventinaniteit? Bedoel je soms transmortuventilatiteit?:)

artnaz
25 maart 2008, 19:33
transmortuventilatiteit:seriousf:topwoord!:serious f:

Mephistocles
25 maart 2008, 19:42
:seriousf:topwoord!:seriousf:
Jah dat is het over een lijk heen ventileren... Denk ik :???: Staat nog niet in de woordenlijst nederlandse taal...

artnaz
25 maart 2008, 19:46
Of "het over de dood ventileren", of "het tijdens de dood ventileren"... :D

Ben het Latijn al aardig vergeten moet ik zegggen... :(

Mephistocles
25 maart 2008, 19:50
Kan ik ook mee leven.

Jah Latijn is ook weer even geleden. Maar dat wist ik nog wel.

pannekoek
25 maart 2008, 21:18
transimoruventinaniteit


is egt geen moeilijk woord hoor, waarom kennen jullie dat niet?
het is namelijk een ander woord voor apsulivorizafheid...

Wausser
25 maart 2008, 22:46
plectrum
plectri
plectro
plectrum
plectro
plectrum

plectra
plectorum
plectris
plectra
plectris
plectra
?


:D

pannekoek
25 maart 2008, 22:57
plectrum
plectri
plectro
plectrum
plectro
plectrum

plectra
plectorum
plectris
plectra
plectris
plectra
?


:D

je vergeet de meervoud van plectorum, plecscrotum

Vonk
25 maart 2008, 22:58
Dat dit topic nog open is... volgens mij zijn er nog geen mods langsgeweest, of ze hebben een goede bui.

Je mag hier best vragen stellen, maar voor belangrijke vragen als deze zou ik toch even langs de politie gaan voor toestemming.

artnaz
25 maart 2008, 23:02
plectrum
plectri
plectro
plectrum
plectro
plectrum

plectra
plectorum
plectris
plectra
plectris
plectra
?


:DHelaas dat wij met onze gebrekkig taaltje alleen het enkelvoud en meervoud kunnen gebruiken... ;)

pannekoek
25 maart 2008, 23:03
Dat dit topic nog open is... volgens mij zijn er nog geen mods langsgeweest, of ze hebben een goede bui.

Je mag hier best vragen stellen, maar voor belangrijke vragen als deze zou ik toch even langs de politie gaan voor toestemming.

ik schat wel in dat de ware definitie van transimoruventinaniteit een belangrijk object is waarover wij onze ideeen kunnen ventileren, zodane om elkaars gedachten met elkaar te vermengen tot 1 objectief standpunt

Wausser
25 maart 2008, 23:12
Helaas dat wij met onze gebrekkig taaltje alleen het enkelvoud en meervoud kunnen gebruiken... ;)


tja...
die hadden we vroegah ook wel, verloedering van het nederlands?

Vonk
25 maart 2008, 23:14
ik schat wel in dat de ware definitie van transimoruventinaniteit een belangrijk object is waarover wij onze ideeen kunnen ventileren, zodane om elkaars gedachten met elkaar te vermengen tot 1 objectief standpunt

Oh ongetwijfeld mijn waerde pannekoek. Mijn mening is alleen dat de ware definitie van transimoruventinaniteit van zodanig belang is dat het een eigen topic verdient, ver verwijderd van de nietige vraag waarvoor dit topic is opgestart.

pannekoek
25 maart 2008, 23:43
Oh ongetwijfeld mijn waerde pannekoek. Mijn mening is alleen dat de ware definitie van transimoruventinaniteit van zodanig belang is dat het een eigen topic verdient, ver verwijderd van de nietige vraag waarvoor dit topic is opgestart.

ik denk dat wij nu een matige woordenwisseling kunnen treffen met als gevolg veel schuttingstaal. dit zal tot gevolg hebben dat ik weliswaar gelijk heb, noch u verliest

Tubescreamer
26 maart 2008, 02:50
:stop: <- deze smiley gebruik ik ook niet vaak!
:stop: Gij dwaas! In den beginne verwart gij een woord met een vrouwelijk genus met een woord van onzijdig genus uit de taal der Romeinen, het Latijn. Deze genera verschillen echter! In den tweede plaats is plectrum ingeburgerd in de taal der Nederlanders, dus mag, zoals bij vele woorden, zeker de relatief nieuwe, er een meervouds "s" achter geplakt. Denkt gij aldus aan ei, eieren of eiers. Zo ook: museum, musea of museums. Gij zult ten nimmer en nooit, noch heden, noch in de toekomst, noch er tussenin, zult gij plectras typen, noch schrijven, noch met grafitti op een muur spuiten, noch als tekst in een graanveld schrijven en vervolgens de schuld aan buitenaardse wezens geven. Wel mag u dit woord overdenken, om de fout te herkennen, en de kennis aan uw kinderen overdragen, opdat deze kinderen het aan hun kinderen overdragen, en die kinderen het aan hun kinderen. Amen.

Met andere woorden: beperk jij je maar tot visserslatijn, want taal is duidelijk latijn voor je. Sterker nog: het is Latijn!

Voor meer info: zie de site van Van Dale (http://www.vandale.nl/vandale/) en de officiële woordenlijst der Nederlandse taal (http://woordenlijst.org/).
Okee...... sorrie dit is dus blijkbaar mijn schuld.....kreeg ik van Kim Wilson een netjes pmmetje over het meervoud van plectrum, met als doel van hem dat het topic niet zou ontsporen....krijg je dit! Nogmaals sorry Hans...

Ik ben overigens blij dat mensen hier niet LatijnS zeggen, maar Latijn....en bovendien ben ik niet van mening dat "museums" gebruikt mag worden en "plectras" evenmin. En allerbovendien (is that a word??) is het schuttingtaal (zonder s). Of niet? Ik zal het wel weer mis hebben, en ik probeerde het al aan te kaarten, hier ging dit topic niet over, maar ik ben blij om te zien dat gitaarspelend Nederland (en Vlaanderen in het geval dat) zo welbespraakt is.

genoeg hierover en svp terug nu naar het onderwerp van dit topic for what it's worth(hey mods, I tried!! :D)

wiegersma
26 maart 2008, 07:05
ja, plectaria...

Mephistocles
26 maart 2008, 08:45
Ik ben overigens blij dat mensen hier niet LatijnS zeggen, maar Latijn.... (...) En allerbovendien (is that a word??) is het schuttingtaal (zonder s). Of niet?(...)
Haleluja!

Allerbovendien is geen woord.

Schuttingtaal is inderdaad zonder tussen-s.

Kim Wilson
26 maart 2008, 08:49
En "halleluja" is met totaal 3 l'en. :)

Mephistocles
26 maart 2008, 08:53
En "halleluja" is met totaal 3 l'en. :)
Jah, eerst schreef ik het nog met een "h" erachter, maar toen zag ik dit ik hebreeuws, engels en nederlands door elkaar gooide. Dus nu haalde ik blijkbaar alleen engels en nederlands door elkaar. Sorry!

Errare humanum est!

JohnLord
26 maart 2008, 09:23
Schuttingstaal is ook goed, maar betekent iets heel anders :D

m@rijn
26 maart 2008, 11:40
Lassen wir auf das richtigen Topicsubjekt bleiben, bitte, nämlich das beschreiben von Plectrois

Kim Wilson
26 maart 2008, 11:43
Het is geheel ontopic, omdat ook het schrijven op plectrums foutloos dient te gebeuren. :)

Tubescreamer
26 maart 2008, 11:45
Het is geheel ontopic, omdat ook het schrijven op plectrums foutloos dient te gebeuren. :)
He ik maar denken dat jij wilde voorkomen dat het topic zou ontsporen.....:D

pannekoek
26 maart 2008, 11:46
Lassen wir auf das richtigen Topicsubjekt bleiben, bitte, nämlich das beschreiben von Plectrois

ik denk dat niemand het wat boeit als iemand op een plectrum schrijft, als diegene die plectrum verneukt dan boeit t niet , die dingen zijn 50cent per stuk dus niemand boeit het iets als het ding onbruikbaar word.

Kim Wilson
26 maart 2008, 11:46
He ik maar denken dat jij wilde voorkomen dat het topic zou ontsporen.....:D
Ja, maar dat is toch al niet meer gelukt. :D

Mephistocles
26 maart 2008, 11:55
Dus laten we hier alsnog een nuttig topic van maken.

Schuttingstaal? Heeft dat iets te maken met lichaamstaal?

Kim Wilson
26 maart 2008, 11:58
Dus laten we hier alsnog een nuttig topic van maken.

Schuttingstaal? Heeft dat iets te maken met lichaamstaal?
Nee. Schuttingstaal wordt louter gebruikt bij afscheidingen gemaakt van metaal.

pannekoek
26 maart 2008, 12:15
Nee. Schuttingstaal wordt louter gebruikt bij afscheidingen gemaakt van metaal.

ja idd, vele soorten vormen en maten staal worden gebruikt als afscheiding van bijvoorbeeld 2 tuinen

Lenweë Míriel
26 maart 2008, 18:07
Maar dan toch nog maar weer eens een on topic bericht

Wat zou je eigenlijk op een plectrum willen en/of kunnen schrijven/tekenen.
Die dingen zijn zo klein daar past bijna niks op.
Oke een telefoonnummer voor leuke dames/heren kan nog wel maar verder zou ik niet weten wat er nog meer op past. zeker bij het gebruik van een stift want dat is sowieso allemaal wat dikker.

gitaarvrouwtje
26 maart 2008, 18:13
mwah , dit zijn handbeschilderde picks (om t woord plectrum plectra of plectrosi maar te vermijden)

http://static.mintd.com/system/media/product/0004/6747/handpainted_picks-all_medium.jpg?1196478881
(plaatje lukt niet dus ff op linkje klikken)

en deze
http://image3.etsy.com/il_430xN.20244403.jpg

hendrix_appendix
26 maart 2008, 18:14
http://i164.photobucket.com/albums/u4/cgreen1833/thread_gay_midget.jpg

Een plaatje zegt meer dna duizend woorden...:satisfie:
Je plectrum verpersoonlijken...:seriousf:

RoelTM
26 maart 2008, 19:00
:seriousf: geweldig

maar lukt t al een beetje met 't beschilderen van je plectrummen?

Vonk
26 maart 2008, 19:30
De Nachtwacht schilderen op je plectrum: dat is het enige waar ik een foto van zou willen zien op dit forum. Wat je verder op je plectrum tekent kan me toch echt niet boeien...

pannekoek
26 maart 2008, 19:37
De Nachtwacht schilderen op je plectrum: dat is het enige waar ik een foto van zou willen zien op dit forum. Wat je verder op je plectrum tekent kan me toch echt niet boeien...


10.000 plectrums op een muur plakken, heel dicht op elkaar, en dan vervolgens de nachtwacht schilderen!

vervolgens de plectrums door elkaar gooien en opnieuw terug leggen

Giels
26 maart 2008, 21:39
Maar je kan het natuurlijk ook niet doen.

Realeigo
26 maart 2008, 22:12
Er zijn ook bassisten die hun eigen signature plectrum hebben, met een silhouet (spellings gestapo plx!) van hemzelf... En een signature squier. Om vervolgens elke tel niet minder dan 4 snaren tegelijk aan te slaan. :chicken:

Barkeepert
26 maart 2008, 22:26
Er zijn ook bassisten die hun eigen signature plectrum hebben, met een silhouet (spellings gestapo plx!) van hemzelf... En een signature squier. Om vervolgens elke tel niet minder dan 4 snaren tegelijk aan te slaan. :chicken:Gitarist van SOAD gebruikte gigantische driehoeken waar "FUCK THE SYSTEM" op stond. Tijdens pinkpop een paar jaar geleden gooide hij er een in het publiek en mijn broer ving die per ongeluk. :p Hij ging er mee spelen en heeft geloof ik na een minuut het plectrum weer weggelegd.

Realeigo
26 maart 2008, 22:43
Ik had het eigenlijk over pete wentz maar goed...

Mephistocles
27 maart 2008, 09:41
mwah , dit zijn handbeschilderde picks (om t woord plectrum plectra of plectrosi maar te vermijden)

Ik zou het woord pick maar vermeiden. Vraag maar aan Nocki. Ik ga het hier niet vertellen anders wordt ik helemaal belachelijk gemaakt en kan ik mij hier de komende 15 jaar niet meer vertonen, ben ik bang.

gitaarvrouwtje
27 maart 2008, 10:52
Ik zou het woord pick maar vermeiden. Vraag maar aan Nocki. Ik ga het hier niet vertellen anders wordt ik helemaal belachelijk gemaakt en kan ik mij hier de komende 15 jaar niet meer vertonen, ben ik bang.

t mag aan mij liggen, maar is dat niet een tikje puberaal?
ik krab mij eens achter de oren ,en ik denk dat ik maar niet meer reageer , hele diepe zucht, want ik geloof niet dat ik t hier helemaal volg..kzal wel oud worden ofzo

Tubescreamer
27 maart 2008, 11:12
t mag aan mij liggen, maar is dat niet een tikje puberaal?
ik krab mij eens achter de oren ,en ik denk dat ik maar niet meer reageer , hele diepe zucht, want ik geloof niet dat ik t hier helemaal volg..kzal wel oud worden ofzo
Ligt niet aan jou hoor :D ik ben iig blij dat het weer over plectrums gaat.
Mag je zeker ook geen flatpick meer zeggen...

Mephistocles
27 maart 2008, 11:33
t mag aan mij liggen, maar is dat niet een tikje puberaal?
ik krab mij eens achter de oren ,en ik denk dat ik maar niet meer reageer , hele diepe zucht, want ik geloof niet dat ik t hier helemaal volg..kzal wel oud worden ofzo
Nou zo was het in de eerste instantie niet bedoeld. Enfin ik zal het wel vertellen.

Ik was bij Nocki z'n vetta aan het afkraken en zo Mark IV aan het prijzen. En ik wilde een lekker snel solo'tje spelen, maar ik had geen dikke plectrum bij. Dus ik vroeg: "Nocki, heb je een dikke pick?". Zeker toen elske er nog wat van zei kwamen we niet meer bij.

Tubescreamer
27 maart 2008, 11:38
Nou zo was het in de eerste instantie niet bedoeld. Enfin ik zal het wel vertellen.

Ik was bij Nocki z'n vetta aan het afkraken en zo Mark IV aan het prijzen. En ik wilde een lekker snel solo'tje spelen, maar ik had geen dikke plectrum bij. Dus ik vroeg: "Nocki, heb je een dikke pick?". Zeker toen elske er nog wat van zei kwamen we niet meer bij.
Nou he daar hoef je je toch niet voor te schamen dat verhaal? Moet je eens een keer bij ons repeteren komen kijken, da's toch een aaneenschakeling van poep & pies en suck-on-cock grappen...hoezo puberaal?
Enniewee, terug naar het schrijven op je pick.

gitaarvrouwtje
27 maart 2008, 11:54
uh ja en mijn man doet ut met zn plectrum :noob:

e!
27 maart 2008, 21:24
Met het plectrum zijn rectum? Of toch gewoon de pick?

e!
27 maart 2008, 21:27
En dan moet de aandacht natuurlijk ook nog even worden gevestigd op de verschillen tussen het spelen met een dikke pick, een kleine pick, je eigen pick of andermans pick...

Ik prefereer mijn eigen dikke pick. Ik laat daar ook niet gauw een andere gitarist mee spelen.

Waar je trouwens ook mee moet oppassen als je je pick beschildert, is dat het zo gaat schilferen als je er uiteindelijk mee speelt.

Vonk
27 maart 2008, 21:45
Je pick beschilderen is 1, maar als je er dan mee wilt spelen zou ik hem toch echt weer schoonmaken... ook achter het randje...

Een versleten pick zou je nog wel kunnen beschilderen. Met versleten picks kun je toch niet meer spelen...

e!
27 maart 2008, 21:50
Nix zo verschrikkelijk om mee te spelen als een pick met een schilferig randje...

pannekoek
27 maart 2008, 22:08
Met het plectrum zijn rectum? Of toch gewoon de pick?
of allemaal?

gitaarvrouwtje
27 maart 2008, 23:46
voor ik een pick gebruik kauw ik altijd even op dat randje :cheerup:
en ik wil em alleen als ie van gemiddelde afmetingen is en er dunlop op staat
daar sta ik op
ben eenkennig waar t een pick aangaat

Jedeel
28 maart 2008, 02:42
Ik zou ook niet weten waarom het wel kwaad zou kunnen als je schrijft op plectrums waarmee je speelt.. eigenlijk
Gaat ten koste van de oneven harmonischen; de even harmonischen krijgen dan de overhand.
En dat wil je niet!
:noob:

Edit: Sorry, ik ben inmiddels helemaal OT :p

Mephistocles
28 maart 2008, 09:08
voor ik een pick gebruik kauw ik altijd even op dat randje :cheerup:
en ik wil em alleen als ie van gemiddelde afmetingen is en er dunlop op staat
daar sta ik op
ben eenkennig waar t een pick aangaat
Aïe! Ik heb het te doen met je geliefde.

Tubescreamer
28 maart 2008, 10:53
voor ik een pick gebruik kauw ik altijd even op dat randje :cheerup:
en ik wil em alleen als ie van gemiddelde afmetingen is en er dunlop op staat
daar sta ik op
ben eenkennig waar t een pick aangaat
Gemiddeld? Dus zo'n 0.98mm dik? En Dunlop met zo'n schildpadje erop? :D

gitaarvrouwtje
28 maart 2008, 17:48
Gemiddeld? Dus zo'n 0.98mm dik? En Dunlop met zo'n schildpadje erop? :D

uiteraard gemiddeld, en dat schildpadje is heel belangrijk..dan voel ik me veilig snap je met zo n schildje..t moet altijd een zo n grijze zijn van gemiddelde afmeting met een schildpadje erop mja..dat vind ik fijn
:noob:

gitaarvrouwtje
28 maart 2008, 17:48
Aïe! Ik heb het te doen met je geliefde.

ow nou hij vind t wel leuk hoor..zo hou je t altijd spannend he

pannekoek
28 maart 2008, 19:52
uiteraard gemiddeld, en dat schildpadje is heel belangrijk..dan voel ik me veilig snap je met zo n schildje..t moet altijd een zo n grijze zijn van gemiddelde afmeting met een schildpadje erop mja..dat vind ik fijn
:noob:


ik heb altijd die donker roze(1.14mm geloof ik) en blauwe(1.0mm) dunlop tortex spelen voor mij het beste!:speed:

trouwens: 666ste post! :D number of the beast :blast:

Vonk
1 april 2008, 00:37
BUMP!

We worden toch nog wel op de hoogte gehouden he?

JazzBass
1 april 2008, 11:47
Heb vandaag nog ff op m'n pick geschreven. Helaas wel met watervaste stift. Hoop dat m'n vriendin het niet erg vindt, die moet er ook nog mee kunnen spelen. :speed:

gitaarvrouwtje
1 april 2008, 12:56
Heb vandaag nog ff op m'n pick geschreven. Helaas wel met watervaste stift. Hoop dat m'n vriendin het niet erg vindt, die moet er ook nog mee kunnen spelen. :speed:

OPEN DEUR :seriousf:
wat we willen weten is WAT heb jij er op geschreven..
look closer to find? :hippie:

JazzBass
1 april 2008, 13:27
"pas op.. zwenkt uit!" :soul:

Mephistocles
1 april 2008, 14:08
OPEN DEUR :seriousf:
wat we willen weten is WAT heb jij er op geschreven..
look closer to find? :hippie:
Ik WIL het niet weten. ;)

Ik zat eigenlijk ook aan zoiets te denken.

Nou meer zoiets:
http://i209.photobucket.com/albums/bb243/Extenuation/warningsign.jpg

SGbanez
2 april 2008, 20:08
Sja, het kan natuurlijk, maar ik zou het niet doen als je allergisch bent voor de shit die erop schrijft, als je je plectrums nog wil doorverkopen of uberhaupt ook maar iets geeft om de toekomst van de mensheid.

citaat uit bijbel: ''gij zult niet op plectra schrijven''

niet doen dus. anders zal het natuurlijk evenwicht op aarde waarschijnlijk verstoord worden. (dank je E!)

wat is dit? mag deze dicht?

JohnLord
2 april 2008, 21:52
Tjongejonge, dat deze na 80 posts nog steeds open is!

Kim Wilson
2 april 2008, 21:56
Tjongejonge, dat deze na 80 posts nog steeds open is!
Tjongejonge, dat er nog steeds mensen hierin posten!

JazzBass
2 april 2008, 22:12
Tjongejonge, dat er nog steeds mensen hierin posten!

Tjongejongejonge.. dat mensen hier nog posten over mensen die hier posten..

gitaarvrouwtje
2 april 2008, 22:14
"pas op.. zwenkt uit!" :soul:

had je een fijnschrijvertje dat dat er allemaal op past? :cheerup:

JazzBass
2 april 2008, 22:17
Goeie... ;)

JohnLord
2 april 2008, 23:40
Tjongejonge, dat er mensen zijn die 22.500 keer in het forum posten! :D

Rewind
3 april 2008, 02:09
Heb net gepoogd transimoruventinaniteit op een plectrum te kalken, maar schoot uit...

Mocht ik ooit een metalband beginnen, weet ik in ieder geval al wel een naam!

pannekoek
3 april 2008, 02:40
Heb net gepoogd transimoruventinaniteit op een plectrum te kalken, maar schoot uit...

Mocht ik ooit een metalband beginnen, weet ik in ieder geval al wel een naam!


bedenk dan ook wie hem bedacht heeft! :soul:

shit ik moet patent gaan aanvragen op dat woord!:D

Rewind
3 april 2008, 02:42
Twijfel nog wel een beetje hoor, transimoruventinaniteit of chlamidia. Och, ik hou toch niet van metal...

pannekoek
3 april 2008, 02:46
Twijfel nog wel een beetje hoor, transimoruventinaniteit of chlamidia. Och, ik hou toch niet van metal...
vergeet t chlamidia :P dat is egt niet cool :chicken:

Wausser
3 april 2008, 07:53
http://www.youtube.com/watch?v=-B6qeEJR-co ?

:seriousf:

remcol
3 april 2008, 10:03
jemig zeg wat een drummer.....

Kim Wilson
3 april 2008, 10:08
Ultra-slechte lichtshow ook...

Riky
3 april 2008, 13:06
het is gewoon slecht, maar dat maakt het alleen maar passender in dit topic :seriousf:

Wausser
3 april 2008, 15:24
jemig zeg wat een drummer.....

Ja met child in time deed die gast maar liefst 1 drum fill goed, wij stonden in de zaal echt te kijken van huh?!? hij doet er 1tje goed :satisfie:

Realeigo
3 april 2008, 17:04
Ook slechte muziek keuze...........
Daar zijn ze niet emo genoeg voor!

Mephistocles
3 april 2008, 20:05
Ze moeten allemaal eens flink naar de wc, misschien klinkt het een stuk beter als ze even hebben gepiest.

Mephistocles
3 april 2008, 20:07
Tjongejongejonge.. dat mensen hier nog posten over mensen die hier posten..
Dat er mensen posten over dat mensen over mensen posten omdat ze posten.

pannekoek
3 april 2008, 21:10
http://www.youtube.com/watch?v=-B6qeEJR-co ?

:seriousf:
wat slecht! :stop:

e!
3 april 2008, 22:26
http://www.youtube.com/watch?v=-B6qeEJR-co ?

:seriousf:
Weet je wat die mensen nodig hebben? Een hobbie! Dan zouden ze het leven van anderen niet zo verzieken! Da's gewoon pure verveling!






!

Vonk
3 april 2008, 22:44
Heren, laten we het ontopic houden. Straks wordt het onderwerp gesloten en komen we er nooit achter of iemand het heeft aangedurft om zijn plectrum te beschrijven.

brianxtr
4 april 2008, 00:25
Mensen

Men beseft natuurlijk nouwelijks dat het uiterst onaangenaam aanvaardbare emotionele en expressionele vage vaardigheden aanspreekt op het machtig mooie moment dat gij met klamme en angstig trillende vette vingers en hevig ademend kranig kreund de buitensporig ranzig versleten antieke ganzen veer ter grijpgrage klauwen neemt, en dan den hersen kronkels krakend en knarzend op de door hen doorspeelde uitgeleefde en met bloed zweet en tranen doorweekte verpeste pletrum kalkt, en door deze donders ondoordachte daden de uit de kluiten gewassen doorn in het ontstoken oog geplaats hebbende van het universum beheersende heerser.

Rewind
4 april 2008, 01:37
..... wat?

pannekoek
4 april 2008, 16:11
Mensen

Men beseft natuurlijk nouwelijks dat het uiterst onaangenaam aanvaardbare emotionele en expressionele vage vaardigheden aanspreekt op het machtig mooie moment dat gij met klamme en angstig trillende vette vingers en hevig ademend kranig kreund de buitensporig ranzig versleten antieke ganzen veer ter grijpgrage klauwen neemt, en dan den hersen kronkels krakend en knarzend op de door hen doorspeelde uitgeleefde en met bloed zweet en tranen doorweekte verpeste pletrum kalkt, en door deze donders ondoordachte daden de uit de kluiten gewassen doorn in het ontstoken oog geplaats hebbende van het universum beheersende heerser.
daar ben ik het niet mee eens, lasagna is wel degelijk lekker!

gitaarvrouwtje
4 april 2008, 17:15
lasagne schijnt beter te smaken dan pannenkoek (MET n)

edoch het past beide niet op mijn plectrae

Tho
4 april 2008, 18:17
mods mag hier een slotje op? Ik ben dit zó spuugzat..

JohnLord
4 april 2008, 21:03
er zit een knop op je pc!

SGbanez
4 april 2008, 23:20
oh bij mij niet. Trouwens, spinazie is groen. :satisfie:

pannekoek
5 april 2008, 00:26
oh bij mij niet. Trouwens, spinazie is groen. :satisfie:

donker grijs als je een zwarte zonnebril voor je ogen hebt!

Tubescreamer
5 april 2008, 03:03
Mensen

Men beseft natuurlijk nouwelijks dat het uiterst onaangenaam aanvaardbare emotionele en expressionele vage vaardigheden aanspreekt op het machtig mooie moment dat gij met klamme en angstig trillende vette vingers en hevig ademend kranig kreund de buitensporig ranzig versleten antieke ganzen veer ter grijpgrage klauwen neemt, en dan den hersen kronkels krakend en knarzend op de door hen doorspeelde uitgeleefde en met bloed zweet en tranen doorweekte verpeste pletrum kalkt, en door deze donders ondoordachte daden de uit de kluiten gewassen doorn in het ontstoken oog geplaats hebbende van het universum beheersende heerser.
Dude, wat is een pletrum? Zulke welbespraaktheid veinzen en dan fout spellen. Tsssssssss........

Rewind
5 april 2008, 03:08
dat is een heel plat plectrum

Tubescreamer
5 april 2008, 03:12
dat is een heel plat plectrum
En bedankt :D hoeveel millimeter? Oei dit gaat -nog meer- ontsporen ik zweer het je......kan niet wachten tot morgenmiddag als de rest er weer overheen is geweest hehe...

gitaarvrouwtje
5 april 2008, 11:00
mods mag hier een slotje op? Ik ben dit zó spuugzat..
kijk dat heb ik nou vaak met mijn kinderen ..kan dat slotje ook gekocht worden bij gitaarnet? ik heb er best wat voor over en setje plectrae in diverse diktes bijvoorbeeld :)

Tho
5 april 2008, 12:45
er zit een knop op je pc!

Je moet je waffel houwe geitensmoel. Dit is een serieus gitaarforum. Geen forum voor tina-topics met half gare vragen.

SGbanez
5 april 2008, 14:04
Hee, respect voor Tina :rockon:

Mephistocles
5 april 2008, 20:13
Er schijnen mensen zich te ergeren hier.

Vonk
5 april 2008, 20:20
Tho is de laatste dagen goed bezig met mensen hardhandig op hun fouten te wijzen.

Mephistocles
5 april 2008, 21:03
Maarja een topic over op een plectrum schrijven... Komop zeg... Gekker moet het niet worden. Ik bedoel maar... Straks komt er iemand vragen of tie zn versterker door het raam mag gooien oid. Wacht eens... Daar is geloof ik al iets over getopict... Wie was dat ook al weer... Ik heb het idee dat ik m heel goed ken...

sjoerd5
5 april 2008, 21:12
ok, topic wat nergens over ging, gaat nergens meer over.

Dus special voor Tho.

Vragen/opmerking --> PM