PDA

View Full Version : ...ik voel me net gehandicapt !



e_lukather
14 februari 2003, 20:33
Ik moest vanwege vervoers problemen mn gitaar in de studio laten ligggen. Maar ja...ik speel al 4 dagen niet meer. Ik voel me echt klote. En om die ouwe western gitaar te pakken... Ik kan niet meer lekker soleren men...! Wie weet hoe ik me voel?

Barret Wallace
14 februari 2003, 20:44
ik ken het gevoel, toen ik vorig jaar op vakantie was had ik 2 weken geen gitaar.. het is kut ik weet het, maar als je dan terug komt en je gitaar pakt en dan weer speelt! man wat is dat een heerlijk gevoel :grin:

Electrical Storm
14 februari 2003, 20:46
Ik vind dat terugkomen juist kut!! Je bent je snelheid en je motoriek totaal kwijt, bij mij duurt het minstens een paar uur voordat ik weer met de snelheid van voor de vakantie kan spelen...

Barret Wallace
14 februari 2003, 20:49
hmm dat is het rare bij mij als ik een paar weken niet gespeeld heb en dan weer speel lijkt het alsof ik juist beter ben geworden ofzo... :S

Ic3gl0vE
14 februari 2003, 20:54
och.. soleren doe ik toch haast niet

koen_V
14 februari 2003, 21:08
Dan is het zo juist of je een nieuwe gitaar vast heb vind ik, en die klinkt dan zo anders en die nek is zo smal.
Vorige keer vond ik dat die zo anders was, dat ik mijn bompa die de planten kwam water geven, verdacht van mijn gitaar te wisselen met een andere :grin:

savecracker85
14 februari 2003, 21:11
ik heb een keer in de zomervakantie uit frustratie een gitaar gekocht omdat ik m'n eigen gitaar niet mee had genomen :grin:

Anders Destium
14 februari 2003, 21:18
Ik hou wel van sabbaticals, vakanties bijvoorbeeld, als je dan weer mag is het feest compleet en heb je je RSI weer wat geholpen :smile:

Niet dat ik niet elke dag aan gitaarspelen denk, ik durf eigenlijk ook nooit winkels in te stappen in het buitenland uit angst wat mee te "moeten" nemen...

Ic3gl0vE
14 februari 2003, 21:28
oeh savecracker das wel heel erg

wat kostte die?

Ibanez
14 februari 2003, 22:00
Op 2003-02-14 20:46, schreef Electrical Storm:
Ik vind dat terugkomen juist kut!! Je bent je snelheid en je motoriek totaal kwijt, bij mij duurt het minstens een paar uur voordat ik weer met de snelheid van voor de vakantie kan spelen...
Inderdaad! Ik neem op vakantie wel een ikea (!!) gitaar mee maar als ik dan thuis kom en op zo'n geile dunne hals speel ben ik het echt niet meer gewend en het eelt is weer van m'n vingers afgesleten. Ik ben ook altijd totaal m'n snelheid kwijt.

Bigfoot414
15 februari 2003, 13:12
Haha! ik neem me gitaar altijd mee als ik op vakantie ga

Kitaarhiero
15 februari 2003, 13:18
Ik had vorige zomervakantie ook een gitaar mee genomen, een spaanse. Ik bleef gewoon spelen wat ik normaal op Elektrisch speel (en nog een poging om wat jazz en klassiek te doen). met die dikkere hals, hogere actie en dikkere snaren is mijn techniek er wel op vooruit gegaan.

Lacrymosa
15 februari 2003, 13:33
had ik ook gedaan, een setje 0.13 op mn strat gezet, actie omhoog, en lekker sweepen, dan ga je als een trein als je thuis komt

CheerS!!

e_lukather
15 februari 2003, 13:35
Ik heb uit wanhoop een Ibanez geleend van een vriend van me...ik hoop vanavond ff
mn gitaar op te komen halen..Ik kan echt niet zonder...

BLOK182
15 februari 2003, 14:35
Op 2003-02-14 20:49, schreef Barret Wallace:
hmm dat is het rare bij mij als ik een paar weken niet gespeeld heb en dan weer speel lijkt het alsof ik juist beter ben geworden ofzo... :S

haha dat heb ik ook. Dan speel ik ineens veel beter na 2 weekjes weg te zijn geweest.

Neals
15 februari 2003, 16:18
1 week zonder gitaar, volgens mij pleeg ik dan zelfmoord.

Anders Destium
15 februari 2003, 18:01
Door mijn GAS kan ik geen vakanties betalen, dus ik blijf hoe dan ook thuis :smile: