PDA

View Full Version : Een nieuwe website?



Nielsje
25 maart 2008, 12:04
Zo, lekker aan het zoeken op gitaarmarkt, vind ik dit!

www.guitar-parts.nl

Hebben we wederom te maken met een nieuwe leverancier? het wordt druk zo..
Vind het wel beetje raar om reclame te gaan maken op gitaarmarkt, maar goed.
Heb nog niet echt tijd gehad om de site door te spitten, maar het aanbod lijkt me ruim, de prijzen heb ik nog vergeleken.

Rinze
25 maart 2008, 12:12
Hmm, had het laatst al bekeken, prijzen zijn eigenlijk net als elders. Snap niet goed wat dit toevoegt aan het huidige aanbod.

Nielsje
25 maart 2008, 12:14
Misschien iemand die een graantje wil meepikken van de markt? Maar misschien zijn d'r wel interessante aanbiedingen..

Rinze
25 maart 2008, 12:36
Tja, maar ik vermoed dat ie de helft of meer van zijn enorme assortiment niet in huis heeft, en de prijzen van bijvoorbeeld bodies liggen op hetzelfde niveau als bij Vox Humana, ToneFactory, Rockinger etc. Op dit moment bestel je goedkoper iets in de VS...

jan jansen
25 maart 2008, 12:37
ik hou het liever bij een bedrijfje met een goede service,die op tijd en vakkundig antwoordt geeft op vragen.Volgens mij hebben we een medeforum lid welke aan bovenstaande criterea voldoet en nog een ander groot nederlands bedrijf,waarom nog meer?Service is vaak meer waard dan een paar centen bezuinigen....,

JJ

Rinze
25 maart 2008, 12:40
Dan moeten ze er wel wat vanaf weten bij zo'n postordertoestand. Gezien het kennisniveau in een hoop gewone muziekwinkels (eigenlijk meer het absolute gebrek aan kennis) heb ik daar weinig vertrouwen in.